بازارها امیدهای خود را برای تغییر سیاست بانک مرکزی آمریکا کاهش می دهند

تجزیه و تحلیل USD/JPY و نکات صحبت

  • داده‌های ضعیف اقتصادی ژاپن، خوش‌بینی در مورد تغییر سیاست BoJ را کاهش می‌دهد.
  • فدرال‌رزرو نرخ‌ها را در سطوح فعلی نگه می‌دارد، اما آیا تورم به NFP اضافه می‌کند و شرط‌های جنگ‌طلب را تقویت می‌کند؟
  • منطقه پشتیبانی کلیدی در معرض تهدید

با تجزیه و تحلیل عمیق از قدرت تجارت خود را افزایش دهید ین ژاپن چشم انداز، ارائه بینش از هر دو دیدگاه اساسی و فنی. اکنون راهنمای تجارت Q4 رایگان خود را درخواست کنید!

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی ین ژاپن

ین ژاپن پس از تحت فشار گذاشتن و عقب افتادن از جلسه آسیایی تا رسیدن به گزارش مورد انتظار حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) هفته را با نوسانی به پایان رساند. تولید ناخالص داخلی ژاپن به طور قابل توجهی برآوردها را از دست داد و چاپ QoQ در قلمرو منفی قرار گرفت و در نتیجه ترس از رکود در حرکت رو به جلو افزایش یافت. این ممکن است بانک ژاپن (BOJ) را برای تشدید سیاست های پولی علیرغم سطوح بالای تورم محتاط تر کند.

اگرچه ما شاهد اشاره Ueda، فرماندار BoJ به تغییر سیاست بوده‌ایم، من انتظار ندارم که هیچ چیز مهمی از نشست دسامبر بدون تسهیل بازار در آن وجود داشته باشد. وابستگی به داده‌ها برای بانک مرکزی ژاپن بسیار مهم‌تر از همیشه است، زیرا برای سوق دادن BoJ به تغییر موضع فعلی خود، به حمایت بیشتر از تورم و داده‌های نیروی کار نیاز است. قیمت بازار پول در افزایش نرخ بهره در حدود سپتامبر/اکتبر 2024 (به جدول زیر مراجعه کنید) که تکمیل کننده انتظار من برای عدم تغییر شدید است.

  Dow & Nasdaq 100 پس از تصمیم فدرال رزرو سقوط کردند، در حالی که افت Hang Seng ادامه دارد

احتمالات نرخ بهره بانک ژاپن

image1.png

منبع: Refinitiv

در حالی که هیچ داده خاص ژاپنی در هفته آینده برنامه ریزی نشده است (تقویم اقتصادی زیر را ببینید)، ایالات متحده در کانون توجه قرار خواهد گرفت. پس از یک شگفتی صعودی از طریق گزارش NFP در مورد تمام معیارها، اگر تورم پیش‌بینی‌ها را شکست دهد، ممکن است دلار آمریکا به روند صعودی خود ادامه دهد. با توجه به گفته‌ها، فدرال رزرو احتمالاً نرخ‌های بهره را در حالت تعلیق نگه می‌دارد، اما می‌تواند با روایت جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو برای حفظ محیط سیاست پولی محدودکننده همراه شود. PPI ایالات متحده و فروش خرده فروشی، داده های تاثیر بالا را برای هفته قبل از اعلام نرخ هفته بعد BoJ جمع آوری می کند.

تقویم اقتصادی USD/JPY (GMT +02:00)

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

آیا می خواهید با مرتبط ترین اطلاعات معاملاتی به روز بمانید؟ برای خبرنامه دو هفته‌ای ما ثبت‌نام کنید و از آخرین رویدادهای متحرک بازار مطلع شوید!

هوشمندانه تر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تحلیل فنی USD/JPY

نمودار روزانه USD/JPY

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

اقدام روزانه قیمت USD/JPY در بالا، خرس‌هایی را نشان می‌دهد که به دنبال نقض منطقه حمایت کانال طولانی‌مدت هستند. هنگامی که این جفت به منطقه فروش بیش از حد در شاخص قدرت نسبی (RSI) حرکت می کند، پشتیبانی در حدود میانگین متحرک 200 روزه (آبی) پیدا شد. بسته شدن هفتگی در یک کانال اطراف پشتیبانی/145.00 دسته روانشناختی سوگیری نزولی را تأیید نمی کند و می تواند جرقه ای برای عقب نشینی دلار آمریکا ایجاد کند.

  شیپور ایران نیازمندیهای رایگان خرید و فروش، استخدام و خدمات

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 148.52
  • 147.37
  • پشتیبانی کانال
  • 145.00

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص هستند کوتاه در USD/JPY، با 68% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های فروش دارند (تا لحظه نگارش این مقاله).

کنجکاو هستید که بدانید موقعیت یابی در بازار چگونه می تواند بر قیمت دارایی تأثیر بگذارد؟ راهنمای احساسات ما بینش ها را در اختیار دارد – اکنون آن را دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -5٪ 9% 4%
هفتگی 10% -17٪ -10%

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-jpy-weekly-forecast-markets-peel-back-hopes-for-boj-policy-change-wv-20231209.html