جدیدترین یورو/دلار آمریکا – بانک مرکزی اروپا با وجود افزایش تورم آلمان، هفته آینده نرخ‌ها را کاهش می‌دهد

یورو/دلار آمریکا آخرین – ECB تصمیم دارد با وجود افزایش آلمان، هفته آینده نرخ ها را کاهش دهد تورم

  • تورم سالانه آلمان در ماه می از 2.2 درصد در آوریل به 2.4 درصد افزایش یافت.
  • قیمت بازارهای مالی با احتمال بیش از 90 درصدی برای کاهش 25 واحدی نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در هفته آینده.
  • EUR/USD بی‌رویه در حدود 1.0850.

با راهنمای رایگان ما، نحوه تجارت اخبار مالی فوری را بیاموزید

توصیه شده توسط Nick Cawley

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

داده های اولیه تورم آلمان در ماه می نشان می دهد که تورم سالانه بالاتر می رود اما تورم ماهانه کاهش می یابد. تورم سالانه مطابق با انتظارات بازار از 2.2 درصد به 2.4 درصد رسید، در حالی که تورم ماهانه فقط 0.1 درصد افزایش یافت در مقایسه با انتظارات 0.2 درصد و 0.5 درصد در ماه قبل. نتایج نهایی در 12 ژوئن منتشر خواهد شد.

image1.png

بانک مرکزی اروپا (ECB) با وجود آمارهای امروز، قرار است هفته آینده کاهش نرخ بهره را آغاز کند. بازارهای مالی در حال حاضر 90 درصد احتمال کاهش 25 واحد پایه در جلسه سیاست پولی هفته آینده را قیمت گذاری می کنند. کاهش دوم تقریباً برای جلسه 17 اکتبر کاملاً قیمت گذاری شده است، اگرچه جلسه سپتامبر زنده است، با کاهش سوم در جلسه دسامبر یک احتمال قوی است. اکنون به نظر محتمل است که بانک مرکزی اروپا قبل از اینکه فدرال رزرو شروع به کاهش سیاست های پولی کند، دو بار نرخ بهره را کاهش دهد.

image2.png

یورو رشد امروز تورم آلمان را نادیده گرفت و در محدوده محدود 32 پیپ در برابر دلار آمریکا باقی ماند. اطلاعات اصلی منتشر شده در این هفته، US Core PCE در روز جمعه در ساعت 13:30 بریتانیا، در حال حاضر فعالیت و نوسانات FX را خفه می کند و معامله گران را از حاشیه تماشا می کند. EUR/USD دوشنبه در 1.0857 بسته شد، روز سه شنبه در 1.0857 باز و بسته شد و جلسه امروز در 1.0857 باز شد.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD

image3.png

تجزیه و تحلیل احساسات معامله گر خرده فروشی: تعصب EUR/USD مختلط باقی می ماند

بر اساس آخرین داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی IG، 41.46 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص در جفت EUR/USD هستند و نسبت موقعیت‌های فروش کوتاه به خرید 1.41 به 1 است. درصد معامله‌گران لانگ خالص 4.35 درصد افزایش یافته است. نسبت به روز گذشته اما 6.59 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است. به طور همزمان تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته 10.27 درصد و نسبت به هفته گذشته 2.78 درصد کاهش داشته است.

به طور معمول، استراتژی‌های معاملاتی متضاد که مخالف احساسات جمعیت هستند، نتایج بهتری را به همراه دارند. با توجه به اینکه معامله گران در حال حاضر به سمت یک سوگیری خالص کوتاه متمایل شده اند، این به طور بالقوه می تواند نشانه صعود بیشتر برای جفت EUR/USD باشد. با این حال، داده‌های موقعیت‌یابی مختلط، با موضع کمتر خالص کوتاه‌تری نسبت به دیروز، اما موضع خالص‌تر نسبت به هفته گذشته، نشان‌دهنده یک سوگیری معاملاتی مختلط برای جفت ارز EUR/USD است.

در حالی که احساسات معامله‌گران خرده‌فروشی می‌تواند بینش‌های ارزشمندی را ارائه دهد، در نظر گرفتن سایر عوامل فنی و اساسی هنگام تصمیم‌گیری معاملات ضروری است.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 17% -11٪ -1٪
هفتگی -8٪ 5% -1٪

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/eur-usd-latest-ecb-set-to-cut-rates-next-week-despite-rising-german-inflation-20240529.html