دلار آمریکا پس از برآورده شدن انتظارات Core PCE کاهش می یابد، USD همچنان به یک درایور نیاز دارد

قیمت و تحلیل شاخص دلار آمریکا

  • Core PCE در 2.8٪ مطابق با پیش بینی های بازار.
  • شاخص دلار از میانگین متحرک ساده 200 روزه حمایت می کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

برای همه اطلاعات اقتصادی منتشر شده و رویدادها را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

پس از اینکه داده‌های PCE ایالات متحده انتظارات بازار را برآورده کرد، شاخص دلار آمریکا کسری کاهش یافت. نرخ تورم ترجیحی فدرال رزرو در ژانویه 2.8 درصد بود که نسبت به 2.9 درصد در دسامبر کاهش داشت. بر اساس ماه به ماه، Core PCE 0.4٪ در ژانویه نسبت به ماه قبل 0.2٪ افزایش یافت. بیکاری اولیه نیز همزمان با تداوم ادعاهای بیکاری بالاتر از هفته قبل و پیش بینی های بازار به نمایش درآمد.

image1.png

دلار آمریکا پس از انتشار کسری کاهش یافت، اما این حرکت محدود و در محدوده محدود امروز بود. شاخص دلار آمریکا کاهش اخیر خود را کاهش داده است و در حال حاضر با میانگین متحرک ساده 200 روزه با قدمت طولانی تر، که در حال حاضر روی 103.75 است، حمایت می شود. در زیر سطح اصلاحی فیبوناچی 50 درصدی رالی اواسط جولای/اوایل اکتبر در 103.41 است. اگر این سطوح به طور متقاعدکننده ای شکسته شوند، 103.00 سم به نظر می رسد.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image2.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

برترین درس های تجارت

نمودارها از طریق TradingView

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.

  سئول پرتاب موشک توسط کره شمالی را محکوم کرد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-slips-after-core-pce-meets-expectations-usd-still-needs-a-driver-20240229.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار