روزهای روشن تر در پیش رو؛ راه اندازی در USD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY

چشم انداز ین ژاپن

  • را ین ژاپن امسال به شدت کاهش یافته است، اما پتانسیلی برای بهبود چشم انداز آن در هفته های آینده وجود دارد
  • چشم انداز توقف نرخ های منفی بانک مرکزی ژاپن در اوایل سه ماهه دوم احتمالاً از ین حمایت می کند.
  • این مقاله تجزیه و تحلیل دقیقی از چشم انداز فنی برای ارائه می دهد USD/JPY، EUR/JPY، و GBP/JPY

بیشترین خوانده شده: احتیاط در برابر کاهش زودهنگام نرخ بهره

ین ژاپن به طور قابل توجهی در برابر همتایان اصلی خود در سال 2024 در موقعیت دووی بانک مرکزی ژاپن ضعیف شده است. در حالی که بانک‌های مرکزی بزرگ در سراسر جهان طی دو سال گذشته نرخ‌های خود را به شدت افزایش داده‌اند تا با تورم مقابله کنند، بانک مرکزی آمریکا همچنان پابرجاست و تنظیمات سیاست‌های خود را بسیار سازگار نگه داشته است.

با این حال، دوران سیاست‌های پولی بسیار آرام در ژاپن، احتمالاً در ماه‌های ابتدایی سه ماهه دوم به پایان می‌رسد. این می تواند نوید دهنده شروع یک صعود پایدار برای ین باشد، به این معنی که بدترین حالت احتمالا به پایان رسیده است.

اگر مذاکرات جبران خسارت سالانه بین شرکت‌های بزرگ ژاپنی و اتحادیه‌ها، که قرار است در اواسط مارس به پایان برسد، منجر به افزایش دستمزد به میزان 4 درصد شود، سیاست‌گذاران ممکن است اعتماد لازم را به پایداری رشد دستمزدها کسب کنند تا در نهایت ماشه را بکشند و حرکت کنند. به دور از نرخ های منفی

در هفته‌های آتی درباره چشم‌انداز سیاست پولی بانک مرکزی ژاپن بیشتر خواهیم آموخت، اما به نظر می‌رسد ستاره‌ها برای افزایش نرخ بهره در اواخر مارس یا به احتمال زیاد در آوریل هماهنگ می‌شوند. با تلاش بازارها برای اجرای این سناریو، ین ممکن است به تدریج شروع به بازگشت کند.

  اعتراض گروه های سیاسی تایوان به عبور "تسای" از خاک آمریکا

آیا می خواهید بدانید که ین ژاپن در ماه های آینده به کجا می رود؟ تمام اطلاعات بینش موجود در پیش بینی سه ماهه ما را کاوش کنید. امروز راهنمای رایگان خود را بخواهید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی USD/JPY – تحلیل فنی

USD/JPY روز پنجشنبه صعود کرد و به مقاومت 150.85 نزدیک شد. اگر نرخ سود در روزهای آینده افزایش یابد و به بالای سطح 151.00 برسد، خریداران ممکن است جرأت پیدا کنند تا یک حمله صعودی را در بالاترین سطح سال گذشته نزدیک به 152.00 آغاز کنند.

در سوی دیگر، اگر فروشندگان بازگشت کنند و نرخ ارز را پایین بیاورند، پشتیبانی فنی در حدود 149.70 و به دنبال آن 148.90 ظاهر می شود. ضررهای بیشتر از این نقطه به بعد ممکن است در کوتاه مدت منجر به عقب نشینی به سمت 147.50 شود.

نمودار فنی USD/JPY

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

از ضررهای معاملاتی ناامید شده اید؟ با راهنمای ما، “ویژگی های معامله گران موفق”، خود را قدرتمند کنید و استراتژی خود را اصلاح کنید. به بینش های مهم دسترسی پیدا کنید تا به شما کمک کند از دام های رایج و اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

ویژگی های معامله گران موفق

پیش بینی EUR/JPY – تجزیه و تحلیل فنی

EUR/JPY پیشرفت خود را در روز پنجشنبه افزایش داد و به طور پیوسته به اوج سال گذشته در حدود 164.00 نزدیک شد. خرس ها باید به شدت از این سقف دفاع کنند. عدم انجام این کار ممکن است منجر به فشار صعودی به سمت مقاومت خط روند در 165.00 شود.

  نخست وزیر ژاپن دستور آماده باش داد

در صورت بازگشت نزولی، پشتیبانی در 161.50 و 160.70 پس از آن پیش بینی می شود. در ضعف بیشتر، همه نگاه ها به میانگین متحرک ساده 100 روزه نزدیک به 159.60 خواهد بود. زیر این سطح، میانگین متحرک ساده 50 روزه می تواند به عنوان سپر بعدی در برابر ضررهای اضافی عمل کند.

نمودار فنی EUR/JPY

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار EUR/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

تعجب در مورد تاثیر موقعیت خرده فروشی در مسیر کوتاه مدت پوند/JPY؟ راهنمای احساسات ما کلید باز کردن بینش های ارزشمند است. از دست ندهید – امروز راهنمای خود را بگیرید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -19٪ -8٪ -11٪
هفتگی -16٪ -2٪ -5٪

GBP/JPY FORECAST – تحلیل فنی

GBP/JPY در روز پنجشنبه افزایش یافت و به بالاترین سطح چند سال اخیر بالای 190.50 رسید. با دست نخورده حرکت صعودی، پتانسیل صعودی اضافی در کوتاه مدت محتمل است، با آستانه مقاومت بعدی در 192.50 و پس از آن 196.00، که بالاترین حد در سال 2015 را نشان می دهد.

برعکس، اگر حرکت صعودی کاهش یابد و منجر به اصلاح بازار شود، حمایت در اطراف سطح روانی 190.00 و متعاقباً در 188.50 مشاهده می شود. در پایین تر، خرس ها احتمالاً میانگین متحرک ساده 50 روزه را در مجاورت 185.50 در نظر می گیرند.

نمودار فنی GBP/JPY

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار GBP/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-japanese-yen-forecast-brighter-days-ahead-setups-on-usd-jpy-eur-jpy-gbp-jpy-20240222.html