شکست خط روند برای تسهیل تست پشتیبانی 1.3500؟

قیمت USD/CAD، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

بیشتر بخوانید: بانک کانادا: راهنمای معامله گر

USDCAD امروز با کاهش ارزش دلار آمریکا و افزایش قیمت نفت به کاهش خود ادامه داد. با شکستن خط روند صعودی در روز جمعه، میزان فروش کمی بیشتر شده است اما با موانع فنی پیش رو مواجه است.

علیرغم عدم قطعیت بیشتر اوپک پلاس، امروز قیمت نفت کمی به زیر ۷۵ دلار در هر بشکه رسید. WTI در زمان نگارش مقاله حدود 1.9 درصد افزایش داشت که با توجه به شایعات امروز مبنی بر اینکه اوپک پلاس هنوز در مورد سهمیه‌بندی سال 2024 اختلاف نظر دارد، کمی شگفت‌انگیز است. این شایعات همچنین از تاخیر احتمالی نشست مجازی این هفته و احتمال باقی ماندن تولید و عرضه خبر می‌دهند. ثابت در سال 2024. زمان مشخص خواهد کرد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

داده های تولید ناخالص داخلی، سخنرانان فدرال رزرو و داده های اشتغال کانادایی

برخلاف بسیاری از جفت‌ها، USDCAD در این هفته با مجموعه‌ای از رویدادهای ریسک مواجه است که می‌تواند روی حرکت رو به جلو قیمت تاثیر بگذارد. با این حال، امروز عمدتاً تحت تسلط اظهارنظرهای سیاستگذاران فدرال رزرو با لحنی عمدتاً کفرآمیز بود. انتظارات بازار 5 واحد بر ثانیه کاهش نرخ را در سال 2024 اضافه کرد که نتیجه آن با اظهار نظر سیاستگذار والر بود که اظهار داشت: «استدلال‌های اقتصادی خوبی وجود دارد مبنی بر اینکه اگر کاهش تورم برای چندین ماه دیگر ادامه یابد، می‌توانید نرخ سیاست را کاهش دهید.» میشل بومن، شاهین معروف، نگرانی‌های مربوط به مصرف خدمات و اینکه آیا پیشرفت‌های طرف عرضه تورم را مهار می‌کند یا خیر، اظهار نظر شاهین عجیبی داشت.

  NFP Data to Shape Gold, US Dollar, and S&P 500’s Outlook

شاخص دلار (DXY) به پایین ترین سطح خود از ماه آگوست رسید و به زیر یک منطقه حمایتی کلیدی رسید. به عنوان بازده ایالات متحده، به ویژه در سال های 2 و 10 به کاهش ادامه می دهد و دلار را نیز پایین نگه می دارد.

فردا دومین برآورد تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهه سوم را به ارمغان می آورد که می تواند نوسانات را تحریک کند اما تنها در صورتی که در برآورد اول تجدید نظر شود. با این حال، مهم‌تر برای USDCAD، می‌تواند داده‌های تولید ناخالص داخلی و اشتغال کانادا باشد که به ترتیب در روزهای پنجشنبه و جمعه منتشر شد. من همچنین مراقب سیاستگذاران فدرال رزرو خواهم بود که قرار است اواخر این هفته صحبت کنند. پس از حرکتی که امروز دیدیم، نادیده گرفتن تأثیری که این نظرات می تواند داشته باشد، نادیده گرفته خواهد شد.

image1.pngتصویری از صفحه وب توضیحات به طور خودکار تولید می شود

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنیدتقویم اقتصادی

تجزیه و تحلیل فنی USD/CAD

USDCAD سرانجام خط روند صعودی را که از ماه جولای در جریان بود شکست. با شکستن خط روند دوشنبه، فرصتی برای آزمایش مجدد قبل از فروش بیشتر امروز فراهم شد که USDCAD را در فاصله نزدیکی از MA 100 روزه قرار داد.

احتمال اصلاح از اینجا قبل از از سرگیری حرکت به سمت نزولی و سطح روانی 1.3500 وجود دارد. اگر قیمت بتواند از سطح روانشناختی عبور کند، حمایت به ترتیب در 1.3450 و 1.3370 باقی می ماند.

همانطور که گفته شد، یک فشار بالاتر از اینجا با مقاومت در اطراف ناحیه 1.3640 روبرو می شود و درست بالاتر از آن، MA 50 روزه در دسته 1.3680 قرار دارد.

  سفارتخانه‌های هلند، ژاپن و کانادا در سودان تعطیل شد

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

سطوح پشتیبانی:

سطوح مقاومت:

دلار آمریکا/CAD نمودار روزانه

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

احساس مشتری IG

با نگاهی به داده های احساسات مشتری IG، می بینیم که معامله گران خرده فروشی به هیچ یک از LONGS یا SHORTS متعهد نیستند و 50٪ معامله گران هر دو خرید و فروش را دارند. نشانه ای مبنی بر اینکه ممکن است اصلاحی در حال ورود باشد یا فقط احتیاط قبل از انتشار داده ها؟

برای نکات و ترفندهایی در مورد نحوه استفاده از داده های احساسات مشتری، راهنمای رایگان خود را در زیر دریافت کنید




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 12% -12% -2٪
هفتگی 11% -18٪ -6٪

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



منبع: https://www.dailyfx.com/news/usd-cad-price-forecast-trendline-break-to-facilitate-a-test-of-1-3500-support-20231128.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار