قیمت طلا مقاومت فنی محوری را نادیده می‌گیرد، AUD/USD تلاش‌های صعودی را انجام می‌دهد

پیش بینی قیمت طلا (XAU/USD)، AUD/USD:

  • قیمت طلا صعود و به چالش کشیدن مقاومت فنی در پشت کاهش بازده ایالات متحده و دلار آمریکا نرمی
  • AUD/USD همچنین بالاتر می رود و از میانگین متحرک ساده 200 روزه خود می شکند
  • این مقاله به سطوح فنی کلیدی برای تماشا در XAU/ نگاه می کنددلار آمریکا و AUD/دلار این هفته

بیشترین خوانده شده: پیش‌بینی دلار آمریکا – PCE، پاول برای تنظیم وضعیت بازار، راه‌اندازی در EUR/USD، USD/JPY

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تحلیل فنی قیمت طلا

قیمت طلا روز دوشنبه به دلیل کاهش بازدهی آمریکا و کاهش ارزش دلار افزایش یافت. با در نظر گرفتن عملکرد اخیر، XAU/USD بیش از 8 درصد از اکتبر افزایش یافته است، بطوریکه میانگین متحرک ساده 200 روزه خود را کاملاً تحت الشعاع قرار داده و از سطح روانی 2000 دلار فراتر رفته است – دو سیگنال فنی که سوگیری سازنده فلز را تقویت کرده است.

برای اعتقاد قوی تر به تز صعودی و اعتبار پتانسیل برای حرکت صعودی بیشتر، یک حرکت واضح و قاطع بالاتر از 2010 دلار / 2015 دلار مورد نیاز است – یک منطقه مقاومت اصلی که به طور مداوم پیشرفت ها را از ابتدای سال خنثی کرده است. در حالی که رفع این مانع ممکن است برای گاوها چالشی ایجاد کند، یک شکست می‌تواند باعث افزایش صعودی به سمت 2060 دلار و به دنبال آن 2085 دلار، بالاترین قیمت ماه می شود.

  Australian Dollar Blipped Up on China Data. Will AUD/USD Continue to Recover?

در صورتی که طلا نسبت به موقعیت فعلی خود رد شود، دارایی ممکن است به سمت حمایت از 1980 دلار به 1975 دلار حرکت کند. قیمت‌ها به طور بالقوه می‌توانند در این منطقه در یک بازگشت نزولی تثبیت شوند، اما فشار به زیر این کف می‌تواند منجر به عقب‌نشینی به سمت میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه شود که در حدود ۱۹۵۰ دلار قرار دارد. در زیر این آستانه، توجه ممکن است دوباره روی 1937 دلار متمرکز شود.

دانش مورد نیاز برای حفظ ثبات معاملات را به دست آورید. راهنمای «نحوه تجارت طلا» خود را برای بینش و نکات ارزشمند دریافت کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله طلا

نمودار فنی قیمت طلا

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingView ایجاد شد

AUD/USD TECHNICAL Analysis

AUD/USD در آغاز هفته جدید به سمت بالا حرکت کرد و به بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه خود رسید و در محدوده 0.6600-0.6620 مقاومت فنی را کاهش داد. با نزدیک شدن اندیکاتور RSI به محدوده خرید بیش از حد، رالی اخیر ممکن است به زودی تمام شود، اما حرکت بالای 0.6600-0.6620 می تواند جان تازه ای به جفت دمیده و گاوها را دوباره تقویت کند و قیمت ها را به سمت مقاومت خط روند در 0.6670 سوق دهد. با قدرت بیشتر، ممکن است شاهد حرکت به سمت 0.6815 باشیم.

از سوی دیگر، اگر احساسات بازار به نفع فروشندگان تغییر کند و AUD/USD به سمت نزول حرکت کند، حمایت اولیه در 0.6525 ظاهر می شود، اما ممکن است زیان های بیشتری در صورت فشار به زیر این آستانه، با هدف نزولی بعدی مطابقت داشته باشد. به میانگین متحرک ساده 100 روزه و به دنبال آن 0.6460. برای گاوهای نر بسیار مهم است که از این طبقه دفاع کنند. هر گونه شکست در انجام این کار می تواند عقب نشینی به سمت 0.6395 را تسریع کند.

  برف سنگین منجر به لغو پروازها و بسته‌شدن راه‌ها در کره‌جنوبی شد

اگر می‌پرسید در ماه‌های آینده دلار استرالیا در انتظار چه چیزی است، یک نسخه رایگان از راهنمای تجارت بنیادی و فنی استرالیا بگیرید.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 8% 1% 5%
هفتگی -3٪ 4% 0%

نمودار فنی AUD/USD

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار AUD/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/xau-usd-gold-prices-defy-pivotal-technical-resistance-as-aud-usd-eyes-bullish-breakout-20231127.html