در میان ویژگی های بسیار مهم و کاربردی سیستم CRM، مدیریت عملکرد فروش مجموعه ای از مزایا را به تیم های فروش ارائه نرم افزار ارتباط با مشتری می دهد. برای مثال مدیران می توانند به راحتی بررسی کنند که چه جنبه هایی از تیم فروش سازمانشان عملکرد خوبی دارد و چه مواردی در سازمان نیاز به بهبود دارد. اگر شما صاحب شرکت و مجموعه بزرگی باشید که شامل نمایندگی های کوچک تری نیز می باشد این برنامه به شما توانایی مدیریت زیر مجموعه هایتان از راه دور را نیز می دهد. حتی می توانید عملکرد شرکای فروش را از سیستم عامل مدیریت کنید تا اطمینان حاصل کنید که تیم شما بهترین عملکرد را دنبال می کند. دیگر فقط یک یادداشت ساده نبود؛ مدیریت روابط کسب و کار با مشتریان با کمک این تکنولوژی به روندی پیچیده و کاربردی تبدیل شد. اکنون، می توان گفت که برای رقابت در هر صنعتی، شما به یک سیستم قابل اعتماد تعریف شده بر روی نرم افزار CRM نیاز دارید.
- در خصوص برطرف شدن باگ ها با شرکت نرم افزاری بسیار جدی برخورد کنید و پیگیر باشید تا راه حلی برای مشکل پیدا کنند.
- در واقع باید انتظاراتتان را از عملکرد سی آر ام، در سازمان بدانید، اینگونه میتوانید تشخیص دهید که نرم افزار سی آر ام به کارتان میآید یا خیر.
- اجازه دهید قبل از اینکه شرکت های نرم افزاری ارائه دهنده نرم افزار CRM را در ایران معرفی و مقایسه کنیم ابتدا یک یادآوری درباره مزایا و دلایل استفاده از این نرم افزار در کسب و کار انجام دهیم.
- با توجه به اینکه این شرکت در صورت نیاز شما راهکار جامعی را ارائه می کند ، گزینه خوبی است.
همچنین برای کسبوکارهایی که در آنها بخشهای مختلفی مسئولیت ارتباط با مشتریان بالقوه و فعلی را در طول چرخه فروش به عهده دارند، استفاده از این نوع سی ار ام پیشنهاد میگردد. اکنون که به ویژگی ها و مزایای بیشمار نرم افزار crm پی برده اید ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چه امکاناتی در این نرم افزار وجود دارد! یکی از امکانات ویژه این نرم افزار امکان ارسال نامه های اداری درون سازمانی است. شما می توانید افرادی را که قرار است گیرنده این نامه باشند و یا آنها نیز باید یک نسخه از نامه را داشته باشند در این نامه منشن کنید. نرم افزار CRM اپن سورس و مستقل می باشد، در نتیجه شما می توانید از بین ارائه دهندگان متفاوت با زیر ساخت های مختلف، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.
برای مثال بودجهبندی و برنامهریزی با فرآیندهایی شامل فروش، بازاریابی و خدمات به مشتریان روبرو هستند. در این میان نرم افزار CRM اساساً بر روی فرآیندهای مواجه با مشتری متمرکز است و آنها را از نظر تأمین نیازهای مشتری بهبود میدهد. CRM برگرفته شده از Customer Relationship Management است که با عبارت مدیریت ارتباط با مشتری معنا میشود و به منظور ارائه بهترین خدمات به آنها و مدیریت این خدمات و ارتباطات آن، مورد استفاده قرار میگیرد.
نرم افزار CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری سی آر ام پرنیان-نرم افزار CRM
این نرمافزار بر پایه ASP.NET طراحی و توسعه یافته است و به کاربران خودش این امکان را میدهد تا بتوانند با استفاده از این نرمافزار تمامی نیازهای مربوط به امور مشتریان را به صورت یکپارچه و جامع پاسخگو باشد. اگرچه سیستم های سی آر ام به طور سنتی به عنوان ابزار فروش و بازاریابی مورد استفاده قرار گرفته اند ، اما تیم های خدمات مشتری در استفاده از آنها مزایای بزرگی را می بینند. ممکن است مشتری امروز یک مسئله را در یک کانال مطرح کند – مثلاً توییتر – و سپس به ایمیل یا تلفن وصل شود تا به صورت خصوصی حل شود. یک پلتفرم سی آر ام به شما امکان می دهد تا پرسشی را بدون از دست دادن مسیر در کانال ها مدیریت کنید . مهم نیست که چطور به آن نگاه کنید ، نکته قابل توجه این است مشتریان الویت اول در هر کسب و کاری هستند. به این ترتیب ، ارتباط با مشتریان موفقیت آینده یک تجارت را تعیین می کند و این به معنای استفاده از CRM است.
چرا کاریز فروش دیدار برای شما معجزه خواهد کرد؟
چراکه این موضوع هم زمان در دسترس کارکنان و هم انعطافپذیری سازمان را افزایش میدهد. CRM تیمیار از آنجایی که در قالب یک نرم افزار یکپارچه فضای کار دیجیتال ارائه میشود این مهم را به کسبوکارهای کشور عرضه میکند. نرم افزار crm بستری برای مدیریت ارتباط با مشتری است که تمام فرایندهای مدیریتِ تعامل با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه را میتوان توسط آن سازماندهی کرد.
پیادهسازی محلی به معنای نصب و مدیریت نرم افزار توسط تیمهای درونسازمانی است. پیادهسازی محلی هزینههای بیشتری به سازمان تحمیل میکند و نیاز به تهیه زیرساختهای سخت افزاری و ذخیرهسازی دادهها دارد. همچنین با پیادهسازی محلی همواره به تیمی متخصص نیاز دارید تا از سلامت تجهیزات و کارکرد آنها مطمئن باشید.
کاربرد نرم افزار CRM در ذخیره سازی اطلاعات مخاطبین چیست ؟
کارشناسان با تجربه رکاما توانسته اند بهترین نرم افزار CRM ایرانی را طراحی نموده و برای مدیریت بهینه ارتباط با مشتریان به کسب و کارهای ایرانی ارائه نمایند. همچنین پس از برقراری ارتباط با مشتری خدمات درخواستی مشتریان را ثبت و مدیریت کنند و همچنین بصورت اتوماتیک نظرات مشتریان را کیفیت محصولات و خدمات دریافت کنند. ثبت و مدیریت تمامی اطلاعات تمامی این فرایند ها باعث می شود شرکت ها یک دید ۳۶۰ درجه از مشتریان خود داشته باشند و با دریافت گزارشات تحلیلی هوشمندانه در بازار و با مشتریان خود رفتار کنند. ایده آل یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کلود با تمرکز روی واحد فروش است. متاسفانه بشدت سایت گُنگی دارند و شفافیت اطلاعاتی این شرکت برعکس سایر شرکت ها ضعف دارد. البته در کنار این ضعف ها می توان به نقاط مثبت اطلاعات سایت مانند درج لیست مشتریان اشاره کرد.