چشم انداز دلار آمریکا متزلزل به عنوان مخزن بازده، تنظیم بر روی EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD

پیش بینی دلار آمریکا – EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD

  • را دلار آمریکا می تواند در کوتاه مدت پایین تر باشد
  • عقب نشینی بازدهی خزانه داری ایالات متحده به عنوان یک باد مخالف برای دلار عمل خواهد کرد
  • این مقاله چشم انداز فنی را بررسی می کند یورو/دلار آمریکا، GBP/USD و AUD/USD، تمرکز بر پویایی اکشن قیمت و سطوح کلیدی در بازی

بیشترین خوانده شده: پیش‌بینی قیمت طلا – XAU/USD با کاهش بازدهی، امیدهای فدرال‌رزرو پیوت افزایش یافت

دلار آمریکا که با شاخص DXY اندازه گیری می شود، در این ماه بیش از 2.15 درصد کاهش یافته است. با این حال، طی چند روز گذشته، فشار فروش کاهش یافته است و به دلار اجازه می‌دهد تا اندکی افزایش یابد. علیرغم تثبیت، احتمالاً اصلاح نزولی که از چند هفته پیش آغاز شده بود، هنوز مسیر خود را طی نکرده است.

یکی از متغیرهایی که می تواند بر ارزش پول ایالات متحده تاثیر بگذارد، حرکت اخیر در خزانه داری است زیرا معامله گران سعی می کنند تا از “محور فدرال رزرو” پیشی بگیرند. برای زمینه، بازدهی در این ماه به شدت کاهش یافته است، با شتاب رکود به دنبال کاهش شاخص CPI و داده های PPI ایالات متحده در اکتبر. هر دوی این گزارش‌ها باعث تعجب تا نزولی شدند، و جرقه‌ای بر قیمت‌گذاری مجدد انتظارات نرخ بهره زدند.

در صورتی که ضعف اقتصادی که به وضوح در آخرین اعداد مطالبات بیکاری نشان داده شده است، تا سال 2024 تشدید شود، ممکن است به کاهش ادامه دهد.

عامل دیگری که می تواند بازده و دلار آمریکا را بیشتر کاهش دهد، فروش گسترده نفت است که در این سه ماهه نزدیک به 20 درصد سقوط کرده است. اگر مسیر کاهش هزینه‌های انرژی ادامه یابد، تورم سریع‌تر از پیش‌بینی کاهش می‌یابد و نیاز به موضع بیش از حد محدودکننده بانک مرکزی ایالات متحده را کاهش می‌دهد.

  پیراهن لی مردانه در ۳۶ طرح و مدل جدید برای آقایان شیک پوش

برای تجزیه و تحلیل گسترده از یوروبا چشم‌انداز میان‌مدت، پیش‌بینی فنی و اساسی Q4 ما را حتما دانلود کنید

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی EUR/USD – تحلیل فنی

EUR/USD در روز پنجشنبه به دنبال عقب نشینی متوسط ​​در جلسه قبل قطع شد. علیرغم بلاتکلیفی بازار، یورو تمایل سازنده نسبت به دلار آمریکا را حفظ کرده است، به طوری که قیمت ها اخیراً به اوج و پایین تر و بالاتر از میانگین متحرک کلیدی معامله می شوند.

برای تایید دوباره چشم انداز صعودی، این جفت ارز باید بالاتر از SMA 200 و 100 روزه نزدیک به 1.0765 نگه دارد. دفاع موفقیت آمیز از این منطقه حمایتی می تواند راه را برای شکستن نرخ ارز از سطح روانی 1.0900 و پیشروی به سمت مقاومت فیبوناچی در 1.0960 و به دنبال آن 1.1075 هموار کند.

در صورتی که فروشندگان دوباره قدرت خود را بدست آورند و EUR/USD را به زیر 1.0765 برسانند، سوگیری کوتاه مدت ممکن است به چشم انداز نزولی برای ارز رایج تغییر کند. این توسعه بالقوه ممکن است منجر به حرکت نزولی به سمت 1.0650 شود، با تداوم ضعف، خطر آزمایش مجدد حمایت خط روند در 1.0570 را افزایش می دهد.

نمودار فنی EUR/USD

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

استراتژی های متخصص و نکات مفید را کشف کنید. “چگونه تجارت کنیم پوندراهنمای / USD» برای تقویت تجارت شما!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله GBP/USD

پیش بینی GBP/USD – تحلیل فنی

روز پنجشنبه شاهد بودیم که پوند/دلار آمریکا موضع ضعیفی را حفظ کرد و در تلاش برای جمع آوری انگیزه مثبت، با تثبیت جزئی زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه بود. در صورت افزایش زیان، حمایت اولیه روی 1.2320 باقی می ماند. حفظ این طبقه حیاتی برای احیای امید به روند صعودی پایدار ضروری است. هر گونه شکست در انجام این کار ممکن است منجر به نزول به سمت آستانه 1.2200 شود.

  لاپید: نتانیاهو و بن گویر مسئول بروز فاجعه کنونی هستند

اگر گاوها کنترل را پس بگیرند، مقاومت اولیه در 1.2450/1.2460 انتظار می رود. افزایش صعودی این مانع می تواند علاقه خرید جدیدی را ایجاد کند و زمینه را برای افزایش بالقوه به سمت میانگین متحرک ساده 100 روزه فراهم کند. با قدرت بیشتر، می‌توانیم حرکتی به سمت 1.2590 را مشاهده کنیم که نشان‌دهنده 50% اصلاح فیبوناچی کاهش جولای/اکتبر است.

نمودار فنی GBP/USD

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

علاقه مند به یادگیری نحوه موقعیت یابی خرده فروشی می تواند مسیر کوتاه مدت را شکل دهد AUD/دلار آمریکا؟ راهنمای احساسات ما در مورد نقش ذهنیت جمعیت در بازار بحث می کند. هم اکنون راهنما را دریافت کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 10% -5٪ 5%
هفتگی -24٪ 39% -10%

پیش بینی AUD/USD – تحلیل فنی

به دنبال رشدهای قوی در اوایل هفته، AUD/USD در روز پنجشنبه کاهش یافت و قیمت ها پس از رد شدن در دسته 0.6500، به زیر SMA 100 روزه سقوط کردند. در صورت ادامه روند اصلاحی، پشتیبانی روی 0.6460 و پس از آن 0.6395 باقی می ماند. در ضعف بیشتر، افت به سمت 0.6350 قابل قبول است.

از سوی دیگر، اگر جفت پیشروی خود را از سر بگیرد، مقاومت فنی در اطراف علامت 0.6500 قرار می گیرد. غلبه بر این مانع ممکن است چالشی برای اردوگاه صعودی باشد، با این حال یک شکست تمیز و واضح می‌تواند یک رالی را به سمت میانگین متحرک ساده 200 روزه، کمی زیر سطح 0.6600 تسریع کند.

نمودار فنی AUD/USD

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار AUD/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-dollar-outlook-shaky-as-yields-tank-setups-on-eur-usd-gbp-usd-aud-usd-20231117.html