آخرین خبر مشاهده «مالاریا» در تمام شهرهای تحت پوشش علوم‌پزشکی زاهدان-دراگمد

دهم آذر ماه، هشتاد و پنجمین سالروز شهادت شهید سیدحسن مدرس است که به همین مناسبت به “روز مجلس”… محققان دو ماده معدنی را که هرگز روی زمین وجود نداشته، در داخل شهاب سنگ ۱۵ تنی El Ali شناسایی… به همین دلیل به عنوان صاحب عجیب‌ترین حیوان خانگی جهان نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است…. پرتقال با داشتن ویتامین C فراوان معروف است و به همین دلیل مصرف کنندگان بسیاری را دارد. جعفری یک گیاه بسیار مغذی و مفید است که می‌تواند از بدنتان در برابر انواع عارضه‌ها و بیماری‌ها… مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی، روز پرستار را تبریک گفت.

مقدار مصرف ویتامین دی در افراد مختلف در شرایط مختلف چقدر است؟

شیر برنج از غذاهای قدیمی و بسیار خوشمزه ایرانی است که معمولا در مراسم ها و مناسبت های خاص مذهبی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیر برنج مجلسی در ادامه با ما همراه باشید. ساختن ماسک خانگی با مواد در دسترس به جای خریدن ماسک های گران قیمت گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به پوست خود اهمیت می دهند و دارای یک روتین منظم پوستی هستند. اگر به دنبال کاهش وزن بدون رژیم لاغری و ورزش هستید اسم ماساژ لاغری را حتما شنیده اید.

جدیدترین نسخه شیوه نامه اجرایی آیین نامه انضباطی دانشجویان کشور با امضای وزرای علوم و بهداشت برای اجرا به دانشگاه های کشور ابلاغ شد. در حال حاضر ۳۹ هزار دانشجوی پرستاری در کشور مشغول به تحصیل هستند که طبق مطالعات برآورد نیروی انسانی حوزه سلامت، سیاست پذیرش دانشجوی کارشناسی پرستاری تا سال ۱۴۰۸ روندی افزایشی دارد. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که داروی شیمی‌درمانی رایج می‌تواند ارثی سمی برای کودکان و نوه‌های بازماندگان سرطان به همراه داشته باشد.

  طلا (XAU/USD) سودهای اخیر را پس از سقوط مقاومت سرسختانه تثبیت می کند

براساس اعلام وزارت بهداشت، مجموع واکسن‌های کرونا که در کشور تزریق شده است، به ۱۵۵ میلیون و ۵۸ هزار و ۵۱۶ دوز رسید. وزیر بهداشت، علت ۱۳ درصد مرگ و میرها در کشور را ناشی از مصرف مواد دخانی ارزان قیمت دانست. بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته هیچ کدام از بیماران کرونایی در کشور فوت نشده اند. بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

واقعا تکلیف ما در این آشفته بازار رژیم های متنوع غذایی چیست؟ … نقرس ازجمله بیماری‌های شناخته شده و نسبتاً رایج در میان ایرانیان است. مسمومیت با الکل متانول یک اورژانس پزشکی محسوب می‌شود که اگر شدید … برخی از دستگاه‌ها تنها صفر تا ۱۹ درصد وظایف خود را برای اجرای قانون جوانی جمعیت انجام دادند اما ۳۵ درصد بالاترین میزان انجام تعهدات است. یک متخصص پزشکی ورزشی، درباره شیوع کمردرد در بین ورزشکاران حرفه ای، توضیحاتی ارائه داد. محققان می‌گویند عفونت‌های قارچی ریه در حال گسترش در بخش‌هایی هستند که قبلا هرگز دیده نمی‌شد که احتمالاً نتیجه تغییرات آب و هوایی است.

کلاس آموزشی با عنوان آشنایی با بیماری هاری و راه های پیشگیری از آن توسط کارشناس شبکه دامپزشکی در سطح مدارس شهرستان سبزوار برگزار گردید. ششمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای برنامه سلامت کار با حضور معاون بهداشت ، معاون فنی و سایر اعضای کمیته در دفتر مدیریت … کمیته بهداشت در حوادث غیر مترقبه در راستای نیازهای آموزشی در مدیریت بحران در معاونت بهداشت برگزار شد.

  • رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه مسمومیت های الکلی اخیر تاکنون دو نفر فوتی داشته و سه نفر نیز با وخامت حال در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، – رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج …
  • بیماری‌های روماتیسمی و اسکلتی عضلانی طیفی از بیماری‌هایی هستند که مفاصل را تحت…
  • شاید هنوز برایتان اتفاق نیفتاده باشد اما شاید چنین حادثه‌ای را دیده یا شنیده باشید که ضربه به بیضه‌ها اتفاقی خیلی فراتر از صرفاً یک ضربه است و تبعات جدی دارد.
  • به گزارش سیناپرس، نمک یک ماده بسیار پر مصرف محسوب می شود که مصرف زیاد آن مضر است، اما محققان دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس و دانشگاه استنفورد می گویند که این ماده ممکن است عنصر مخفی در تولید مواد مخدر ایمن تر برای تسکین درد باشد.
  • زگیل تناسلی یکی از شایع ترین بیماری ها در سراسر کشور به حساب می آید.
  اوکراین هم به پیمان صلح و مودت «آ سه آن» پیوست

بررسی مشکلات بیماران تالاسمی و وضعیت تامین و توزیع دارو های بیماران خاص با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، رییس سازمان غذا و دارو و مسئولان انجمن تالاسمی در دستور کار هفته جاری کمیته … ظرفیت جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت تعداد یک هزار و ۴۴۹ نفر اعلام شد. فرصت شرکت داوطلبان در فراخوان نوزدهم استخدام عضو هیات علمی پیمانی وزارت بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی تا ۱۱ آذر تمدید شد. دکتر سعید گل فیروزی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان همزمان با سالروز ولادت با سعادت تجسم ایثار زینب کبری (س) …

کمبود دارو

آخرین خبر مشاهده «مالاریا» در تمام شهرهای تحت پوشش علوم‌پزشکی زاهدان-دراگمد

اوریون اکنون در مدار مخالف گرد ماه قرار دارد و در جهت مخالف مدار ماه دور زمین، حرکت می کند. چاقی دانش آموزان مازندانی مدت‌هاست که یکی از مهم‌ترین چالش‌های ساختار آموزشی و سلامت استان است که سال‌های اخیر به دلیل همه‌گیری کرونا و یکجانشینی مُحصلان وارد مرحله حادتری شده. اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواستار حمایت وزارت بهداشت از مجموعه داروسازی و کارخانه سرم‌سازی اردبیل شد.

وزارت بهداشت اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شده است. مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفته است محصولات ایران به ۶۰ کشور دنیا صادر می شود، اما نگفته سهم هر کشور چقدر بوده است. Scioto Biosciences که یک مرکز تحقیقاتی درمانی بالینی است، نتایج مثبت کارآزمایی فاز 1b خود را برای ارزیابی پروبیوتیک جدید SB-121 (لاکتوباسیلوس رویتری با میکروذرات دکستران و مالتوز) در افراد مبتلا به…

  دورکاری؛ میراث کرونا برای انسان قرن ۲۱

بسیاری از انواع غذاها می توانند آلرژی زا باشند، اما برخی از غذاها بسیار بیشتر از سایرین احتمال ایجاد واکنش آلرژیک را خبر پزشکی دارند. ثروتمند شدن افراد ربطی به شانس ندارد، زیرا این افراد کارهایی انجام داده اند که باعث شده آن ها ثروتمند شوند. به مدت دو دهه است که شرکت پنتون، رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند و بسیاری از افراد هم برای اینکه مطابق ترند روز باشند، دکوراسیون منزل، لباس و… ایران اکونومیست- توسعه زندگی مدرن و گسترش ابزار های ارتباطی در دوران معاصر باید ما را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک و در تعامل با هم قرار بدهد؛ اما انسان در در دوران کنونی و عصر مدرن بیش از قبل با مسئله تنهایی دست به گریبان شده است … اصلی ترین مواد طعم دهنده به ترشی ها، سبزیجات می باشند بنابراین باید برای تهیه یک ترشی خوشمزه، سبزی مخصوص آن را بشناسید.