آخرین قیمت طلا – پشتیبانی در آستانه یک هفته مهم همچنان به رشد خود ادامه می دهد

تحلیل، قیمت و نمودار قیمت طلا (XAU/USD).

  • با وجود بازدهی بالاتر خزانه داری آمریکا، طلا همچنان حمایت می شود.
  • تورم ایالات متحده و تصمیم سیاست FOMC محرک های اصلی هفته آینده هستند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

با توجه به اینکه دولت ایالات متحده به فروش مقادیر زیادی از اوراق قرضه دولتی در سراسر منحنی ادامه می دهد، بازدهی خزانه داری ایالات متحده افزایش تدریجی خود را حفظ می کند. فروش اعلام شده دیروز شامل بیش از 200 میلیارد دلار اسکناس با تاریخ کوتاه، 72 میلیارد دلار اسکناس و 18 میلیارد دلار اوراق قرضه 30 ساله بازگشایی شده است.

image1.png

داده ها از طریق Treasury Direct

تقویم اقتصادی پر است از انتشار داده‌ها و رویدادهای مهم ایالات متحده در هفته آینده و گزارش تورم روز سه‌شنبه و تصمیم نرخ بهره روز چهارشنبه FOMC دو برجسته هستند. کنفرانس مطبوعاتی پس از تصمیم گیری FOMC و همچنین پیش بینی های اقتصادی فصلی FOMC (نقطه نقطه) باید به دقت دنبال شود. در حالی که انتظار می رود فدرال رزرو نرخ بهره را بدون تغییر باقی بگذارد، کنفرانس مطبوعاتی و پیش بینی ها تصویر بسیار واضح تری از تفکر فعلی فدرال رزرو به بازار می دهد.

image2.png

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

1932-1940 دلار در هر اونس. با آزمایش فلزات گرانبها و شکست در چندین موقعیت در دو هفته گذشته، منطقه ثابت کرده است که سطح قوی حمایت کوتاه مدت از طلا است. طلای نقطه ای نیز به بالای 1960 دلار در هر اونس بازگشته است، و در حال حاضر تلاش می کند از میانگین متحرک ساده 20 روزه عبور کند، یک شاخص کوتاه مدت که در ماه گذشته بر فلز گرانبها تاثیر گذاشته است. تقویم هفته آینده آینده کوتاه مدت طلا را مشخص خواهد کرد.

  پیشی گرفتن چین از آمریکا در فناوری‌های نوظهور

نمودار قیمت روزانه طلا – 9 ژوئن 2023

image3.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

سلام

روزانه -13٪ 20% -4٪
هفتگی 2% -5٪ 0%

معامله گران خرده فروشی موقعیت های خالص فروش را تقویت می کنند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 64.49 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.82 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 15.96 درصد کمتر از دیروز و 0.28 درصد بیشتر از هفته گذشته است. تعداد معامله گران نت-شورت 32.33 درصد بیشتر از دیروز است و 0.76 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد تعصب بیشتر در معاملات طلا.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-price-latest-support-continues-to-build-ahead-of-pivotal-week-20230609.html