آخرین ین ژاپن (USD/JPY) – آیا BoJ سیاست کنترل منحنی بازدهی خود را تغییر خواهد داد؟

ین ژاپن قیمت، – USD/JPY نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • USD/JPY درست زیر 150.00 گیر کرده است.
  • قراردادهای تفاوت نرخ ایالات متحده / ژاپن.
  • داده های ایالات متحده USD/JPY را پیش از نشست هفته آینده BoJ هدایت خواهد کرد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

بانک مرکزی ژاپن برای یک جلسه دو روزه در پایان ماه گرد هم می‌آید و بازارها در مورد اینکه آیا بانک مرکزی برنامه کنترل منحنی بازده فعلی خود را اصلاح می‌کند یا خیر، گرد هم می‌آید. گزارش اخیر تأیید نشده در روزنامه Nikkei نشان می‌دهد که مقامات BoJ ممکن است اجازه دهند نرخ‌های بلندمدت JGB، مطابق با حرکت‌هایی که اخیراً در سایر بازارهای اوراق قرضه جهانی دیده شده است، بالاتر برود. بانک مرکزی ژاپن بازده اوراق قرضه با تاریخ بلندتر را به عنوان بخشی از سیاست پولی بسیار سست خود پایین نگه داشته است که به ین اجازه می دهد تا ضعیف شود و صادرات ژاپن را تقویت کند.

تفاوت بازدهی بین اوراق قرضه 10 ساله ایالات متحده و ژاپن در چند ماه گذشته افزایش یافته است زیرا فدرال رزرو دائماً نرخ های بهره را افزایش می دهد. این افزایش اختلاف نرخ، سرمایه گذاران ژاپنی را به سمت دلار آمریکا با بازده بالاتر به قیمت ین ژاپن سوق داد.

بازده 10 ساله ایالات متحده منهای بازده 10 ساله JPY – نمودار روزانه

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

پیش از نشست سیاست بانک مرکزی آمریکا، مجموعه ای از داده های سنگین وزن ایالات متحده در روزهای آینده به نمایش در می آید، از جمله تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم ایالات متحده و آخرین نگاه به فشارهای قیمتی ایالات متحده. هر یک از موارد زیر پتانسیل تغییر دلار آمریکا را دارد و این می‌تواند به این معنی باشد که بانک ژاپن ممکن است نیاز به تعدیل هرگونه حرکت قبل از جلسه BoJ داشته باشد.

  نشست چین و کشورهای آسیای مرکزی حُسن همجواری و پیوندهای مردمی را تقویت خواهد کرد

image2.png

تقویم اقتصادی DailyFX

USD/JPY، بدون هر گونه شوک داده ای، بعید به نظر می رسد که به طور قابل توجهی از سطح فعلی خود با 150.00 به دلیل ترس از مداخله رسمی، حرکت صعودی داشته باشد، در حالی که نزولی نیز در حال حاضر به منطقه 147.87 محدود شده است. نوسانات USD/JPY در پایین ترین حد خود در چند ماه گذشته باقی می ماند و تا جلسه BoJ در پایان ماه نیز همینطور باقی خواهد ماند.

نمودار قیمت روزانه USD/JPY – 24 اکتبر 2023

image3.png

آخرین گزارش احساسات IG را دانلود کنید تا ببینید چگونه تغییرات روزانه/هفتگی بر چشم انداز قیمت USD/JPY تاثیر می گذارد




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -6٪ -4٪ -4٪
هفتگی -5٪ 2% 1%

نظر شما در مورد ین ژاپن – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/japanese-yen-usd-jpy-latest-will-the-boj-tweak-their-yield-curve-control-policy-20231024.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار