آخرین یورو – EUR/USD و EUR/GBP ورود به آخر هفته

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل EUR/USD و EUR/GBP

  • EUR/USD به دلیل ضعف دلار آمریکا به بالای 1.0900 بازگشت.
  • انتشار داده های منطقه یورو در هفته آینده ضعیف است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

راهنمای جدید Q3 یورو ما را دانلود کنید

یورو در برابر دلار آمریکا در حال افزایش است و پس از اینکه آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده (NFP) انتظارات را از دست داد، به بالای 1.0900 بازگشت. با این حال، داده‌های دستمزد قوی باقی ماند و دلار آمریکا پس از انتشار به میزان اندکی کاهش یافت.

گزارش مشاغل ژوئن: با توجه به اینکه NFP برآوردها را از دست می دهد، مخلوط می شود، اما نرخ بیکاری و درآمد ساعتی بهبود می یابد

تقویم اقتصادی هفته آینده با چاپ نهایی تورم آلمان (ژوئن) و منطقه یورو و ZEW آلمان (ژوئیه) شاخص‌های اصلی را منتشر می‌کند، تقریباً خالی است.

image1.png

برای همه رویدادهای متحرک بازار و انتشار داده های اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX

بازارهای FX در این هفته نسبتاً آرام بودند، تعطیلات روز استقلال ایالات متحده در روز سه شنبه با حجم کم و نوسانات کمیاب کمکی نکرد. EUR/USD، فعال ترین جفت معامله شده در بازار ارز، این هفته در محدوده 100 پیپ معامله شده است و با ATR 14 روزه فعلی 69 پیپ، معامله این محدوده بسیار دشوار خواهد بود. حمایت کوتاه مدت در دو طرف 1.0835 دیده می شود، در حالی که مقاومت اولیه در حدود 1.0960 ثابت شده است.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 7 ژوئیه 2023

image2.png

نمودار از طریق TradingView

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

سلام

روزانه -11٪ 7% -2٪
هفتگی -16٪ 12% -2٪

احساسات تجارت خرده فروشی مختلط است

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 44.15 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.27 به 1 است. نت-شورت معامله گران 11.76 درصد بیشتر از دیروز و 10.56 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی متضاد صعودی EUR/USD قوی تر.

مبارزه یورو در برابر پوند همچنان ادامه دارد و دیروز مجدداً EUR/GBP به پایین ترین حد خود در چند ماه گذشته رسید. پوند انگلیس همچنان با افزایش بازده اوراق قرضه کوتاه مدت انگلیس تقویت می شود زیرا انتظارات همچنان در حال افزایش است که بانک انگلستان اگر بخواهد تورم را تحت کنترل درآورد، به افزایش شدید نرخ ها نیاز دارد. بازده طلای دو ساله بریتانیا در روز پنجشنبه به 5.66 درصد رسید که بالاترین سطح در 15 سال گذشته است. اگر 0.85187 به طور متقاعدکننده ای شکسته شود، EUR/GBP روزانه به سمت نزولی باقی می ماند و در حمایت کوتاه مدت کمی وجود دارد. با توجه به انتظارات نرخ بهره، بعید به نظر می رسد که بالاترین سطح ژوئن 0.8658 در کوتاه مدت تا میان مدت شکسته شود.

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP – 7 ژوئیه 2023

image3.png

دیدگاه شما در مورد EUR/USD و EUR/GBP چیست – صعودی یا نزولی؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/euro-latest-eur-usd-and-eur-gbp-going-into-the-weekend-20230707.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار