آموزش روش کار با انواع فنر لوله بازکنی جاجزانس

فنر لوله بازکنی از نظر نوع کاربرد به دو نوع فنر دستی و فنر مخصوص دستگاه لوله بازکنی تقسیم بندی می شود. اگر قصد دارید شخصا اقدام به باز کردن دل گرفته شده منزل یا محل کارتان کنید و اگر دستگاه چاه بازکنی ندارید حتما باید از فنر چاه بازکنی دستی استفاده کنید و در صورتی که دستگاه دارید می توانید از فنر مخصوص دستگاه لوله بازکنی استفاده کنید. یک لوله بازکن متخصص با توجه به محل و نوع گرفتگی با به کار گیری از هر یک از موارد فوق اقدام به باز کردن لوله و چاه مسدود شده می کند. توجه داشته باشید که جنس لوله تاثیر زیادی در انتخاب نوع ابزار مخصوص لوله بازکنی دارد.

اتحادیه های لوله بازکنی

رفع گرفتگی لوله با فنر لوله بازکنی یکی از 10 روش رفع گرفتگی و لوله بازکنی بوده که صرفا در اماکنی کاربرد دارد که سرویس کار تشخیص داده که البته شامل اکثر موارد گرفتگی میشود , اما کار با آن کمی برای افراد ناشی کمی مخاطره آمیز بوده و احتیاط را شرط اینکار بنمایید. سری فنری نیزه ای، الماسی، کوزه ای، اسیدی، میله فنری، چاقویی و برسی از جمله رایج ترین انواع سری فنر لوله بازکنی هستند که هر کدام برای نوع خاصی از گرفتگی لوله فاضلاب کاربرد دارند. بعداز روشن کردن فنر لوله بازکن , فنر رو آروم وارد لوله نمائید تا به گرفتگی برسه و این کار رو ادامه به این تا مواد جامد سخت به داخل چاه حرکت کنن . در استفاده از فنر دقت بشه هنگام چرخش از داخل لوله خارج نشه , اگه تجربه این کار رو ندارین از افراد فنی کار و لوله بازکنی ها کمک بگیرین . بعد از روشن کردن فنر لوله بازکن، فنر رو آروم وارد لوله کنید تا به گرفتگی برسه و این کار رو ادامه بدین تا مواد جامد سخت به داخل چاه حرکت کنن. در استفاده از فنر دقت بشه هنگام چرخش از داخل لوله خارج نشه، اگه تجربه این کار رو ندارین از افراد فنی کار و لوله بازکنی ها کمک بگیرین.

بعد از باز شدن لوله، فنر را از درون لوله بیرون بیاورید و کمی آب داخل لوله بریزید تا مواد اضافی به داخل چاه حرکت کنند که مجددا باعث لوله بازکنی ارزان فوری گرفتگی نشود. این دستگاه لوله باز کنی به راحتی و بدون آسیب دیدگی به اطراف لوله می تواند گرفتگی لوله های شما را باز می کند. زمانی که گرفتگی لوله و چاه فاضلاب به قدری باشد که با کمک روش های مرسوم خانگی امکان باز کردن لوله وجود نداشته باشد، باید از شیوه ای به نام فنر زدن لوله فاضلاب استفاده کرد. هرچند ما در این بخش مدل های مختلف سری فر لوله بازکنی را به شما معرفی کردیم، با این حال بعضی مواقع برخی گرفتگی لوله ها را می توان بدون نیاز به سری فنر و تنها با حرکت فنر لوله بازکنی از بین برد. فنر زنی لوله فاضلاب به دو شیوه فنر دستی و فنر متصل به دریل انجام می شود.

  • گاهی اتفاق می افتد فرد لوله بازکن مشکل را برطرف کرده است، پول را دریافت و رفته است.
  • باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، حمام، دستشویی، پشت بام، حیاط و… می باشد که با توجه به جنس محیط و میزان سختی کار هزینه آن برآورد می شود.
  • سر فنر برسی برای از بین بردن چربی ها و همچنین در صورتی که در لوله های فاضلاب باقی مانده است استفاده می شود.
  • البته روش هایی که نیاز به استفاده از ابزارهای حرفه ای دارا‌هستند , می بایست به وسیله افراد حرفه ای و آموزش دیده انجام بشن .
  • استفاده از فنر چاه بازکنی علاوه بر باز کردن گرفتگی لوله باعث لایروبی و اندازه آن نیز می شود، با این کار جرم ها از بین می روند و لوله ها باز می شود.
  • فنرها هنگام تماس با گرفتگی‌ها از هم جدایشان می‌کنند و مسیر را باز می‌کنند.
  USD/JPY ممکن است برای یافتن پذیرش زیر 142.00 تلاش کند

در مواقعی که فنر درون لوله فاضلاب نمی چرخد، باید کمی فنر را بالا کشیده و سپس از قسمت بالاتر آن شروع به چرخاندن کنید و فنر را به آرامی به سمت جلو حرکت دهید. زمانی که گرفتگی لوله باز شد، دکمه چرخش معکوس دریل را فشار می دهد تا از این طریق فنر در خلاف جهت چرخیده و به بیرون حرکت کند. استفاده از اسید داخل لوله باعث تولید گاز سمی می‌شود که برای دستگاه تنفسی خطرناک است. در این مرحله از فنر زنی لوله فاضلاب حمام تمام شده است و حتما بعد از آن به نکاتی که در ادامه بیان می‌شود دقت کنید. اگر قصد استفاده از لوله بازکن‌های شیمیایی را ندارید، گاهی یک لوله بازکن دستی بهتر از هر لوله بازکن شیمیایی دیگری عمل می‌کند.

خوبی این دستگاه ها این است که برای اکثر انواع گرفتگی ها کاربرد دارند و به راحتی در رفع گرفتگی لوله ها عمل می کنند. اما روش کار این دستگاه به این صورت است که پمپ تراکم هوا فشاری از هوا را به داخل لوله هدایت می کند و این فشار هوا باعث رفع گرفتگی لوله می شود. نکته مهم این است که این دستگاه با هوا کار می کند و هیچ ضرری برای سلامت لوله های فاضلاب ندارد و به هیچ وجه خسارتی به لوله و ساختمان وارد نمی کند. نوک فنر نسبتاً ۱۰۰ سانتی متره و از مال فولاد مقاوم درست شده , قسمت نخستین پیچ های مخروطی در فنر سبب ساز تکان دادن مواد مازاد میشه . پایه کار فنر لوله بازکنی جنبش دادن مواد مازاد به درون چاه سرویس بهداشتی است . برای باز کردن لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی بیشتر از فنر لوله بازکنی به کار گیری میشه , که ولی پیشنهاد میشه در امر سرویس بهداشتی های خارجی از دستگاه تراکم هوا به کار گیری بشه , زیرا که نوک فنر لوله بازکنی تیز بوده و ممکنه به جداره توالت فرنگی آسیب بزنه .

  آغاز رزمایش مشترک چین، ایران و روسیه در آبهای جنوبی ایران

در صورت خراب بودن سیفون و وسیله های مرتبط با آن آب به درستی تخلیه نمی شود، همچنین اگر اهرم داخل چنگکی به درستی سر جای خود جا نیافتاده باشد، در این صورت نیز آب به درستی تخلیه نمی شود. دقت داشته باشید یکی دیگر از عواملی که سبب تخلیه نشدن آب می شود، عدم نصب صحیح اهرم و همچنین گیر کردن چنگکی به درب فلاش تانک می باشد، که در این مواقع نیز آب به درستی تخلیه نمی شود. تخلیه چاه با ماشین های مخصوص تخلیه انجام می شود که ممکن است این ماشین کوچک باشد و یا بزرگ که بسته به حجم و طول چاه از ماشین کوچک یا ماشین بزرگ تخلیه چاه فاضلاب استفاده می شود. برای خارج کردن جسم از چاه مراقب باشید که زمانیکه خم می شود تا شی را از درون چاه در بیاورید، در داخل جیب چیزی نداشته باشید که با افتادن آن نیز به درون چاه، مشکلات بیشتری برایتان بوجود بیاید.

اما اگر همان ابتدا این مبلغ از سوی شرکت یا مجری لوله بازکنی اعلام شود ممکن است کار را از دست بدهند. سرفنر مورد نیاز رو به سر فنر دستگاه لوله بازکنی وصل کنید و آرام سرفنر را داخل لوله فاضلاب ببرید تا به مانع برسد. در بسیاری از مواقع برای رفع گرفتگی لوله از محلول های شییایی استفاده می کنند. استفاده از محلول شیمیایی در گرفتگی لوله هم زمانی اتفاق می افتد که گرفتگی کم بوده و هم زمانی اتفاق می افتد که رفتگی بسیار شدید می باشد به این صورت که ابتدا از محلول شمیایی برای رقیق تر شدن گرفتگی لوله استفاده شده و سپس با دستگاه لوله بازکنی اقدام به برطرف کردن گرفگی لوله میکنم. قسمت پلاستیکی لوله بازکن رو طوری بر روی دهانه ی لوله قرار به‌این که رویکرد خروج هوا نداشته باشه .

  چین و پراگماتیسم بقا

برای گرفتگی هایی که بر اثر جمع شدن چربی بوجود آمده است استفاده از سرکه و آبلیمو راه حل مناسب تری می باشد. چرا که این مواد می تواند چربی هایی که در جداره های لوله رسوب کرده است را بزداید و بدین ترتیب مسیر لوله باز شود و آب به راحتی بتواند از لوله به راحتی عبور کند. برای خدمات لوله بازکنی در تهران اتحادیه مستقیمی وجود ندارد و کلیه خدمات افراد لوله بازکن زیر نظر اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران می باشد که برای هرگونه درخواستی که از اتحادیه لوله بازکنی تهران داشتید می توانید از طریق اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان اقدام کنید.

باز کردن گرفتگی لوله با فنر لوله بازکن

آموزش روش کار با انواع فنر لوله بازکنی جاجزانس

در این زمان پیشنهاد درخواست مبلغی بابت حق السکوت از شما می کنند که متاسفانه خیلی از افراد در این مرحله گول خورده و با پرداخت مبلغی به این افراد کلاهبردار سعی در اتمام قضیه می کنند. پیستون یک گزینه دیگر است، اما بسیاری از مردم نمی دانند چگونه از آن به درستی استفاده کنند. شما سعی می کنید هوا را به زور از زنگ پیستون خارج کنید، اما نمی خواهید پاشیده شود – به خصوص اگر در آشپزخانه و حمام کف چوبی دارید. پس از خارج شدن آب، می توانید با قدرت بیشتری شروع به فرو رفتن کنید، اما مطمئن شوید که پیستون در جای خود محکم است. اگر بعد از چهار یا پنج فرو رفتن هیچ پیشرفتی مشاهده نکردید تسلیم نشوید. ممکن است هنگام پاکسازی لوله های مسدود شده بیش از ده ها فرو رفتن طول بکشد تا نتایج را مشاهده کنید.

شماره تماس لوله بازکنی ارزان