آموزش سئو سایت در 7 قدم ساده آموزش سئو وردپرس رایگان سیاوش پیری

شما با این کار می‌توانید کیفیت ساختاری سایت خود را نیز افزایش دهید. از طرفی شاید شما به این موضوع فکر کنید که قابل سایت شما یک قالب ورد پرسی آماده است. شما می‌توانید از افزونه‌‌های استفاده کنید سرعت سایت شما را به صورت قابل توجهی افزایش دهید. برای درک بهتر این بخش به شما توصیه می‌کنم که به « آموزش وردپرس » برترآموز مراجعه کنید.

با تحلیل همین آمار می‌توان به این نتیجه رسید که با رشد یک پله‌ای در نتایج گوگل؛ می‌توان ۳۰% ترافیک بیشتری کسب کرد. این روزها به جای تمرکز بر عبارات تلاش میکنیم تا مفاهیم کلیدی را شناسایی کنیم و هدف گذاری خود را بر طیف وسیعی از کلمات که این مفهوم را القا میکنند قرار میدهیم. آخرین نکته ای که پس از سالها فعالیت و تجربه آموختم این است که نباید آمار جستجوی یک عبارت را معیار دقیقی برای میزان بازدید و مشتری که میتوان از آن کسب نمود دانست. دوره جامع سئو مجموعه ای از 5 کارگاه تخصصی سئو (20 ساعت آموزش حضوری) است. در پایان دوره شما تمامی استانداردها و تکنیک های حرفه ای سئو را فرا میگیرید و برای پیروزی در این جنگ آماده میشوید.

همانطور که متوجه شدید، این صفحات موجب می شوند تا بیشتر از یک صفحه برای عبارات کلیدی مشابه رتبه بندی شوند. همین مسئله باعث می شود تا کیفیت صفحات نتایج جستجوی گوگل به هم بریزد. به این صورت که اگر کاربری از یک لینک خوشش نیامد و از آن خارج شد، وارد لینک دوم می شود و متوجه می شود که این دو صفحه تقریبا یکی هستند و همین مسئله موجب کاهش اعتبار گوگل خواهد شد.

  آموزش سئو به زبان ساده سئو استاد

افزونه‌های وردپرس با اضافه کردن ویژگی‌هایی که به‌شکل استاندارد در این نرم‌افزار وجود ندارد، عملکرد وب‌سایت شما را بهبود می‌بخشد. افزونه‌های بسیار زیادی وجود دارند که بسیاری از آنها در بهبود و آموزش سئو وردپرس به شما کمک می‌کنند. اگر نمی‌دانید کدام افزونه را باید در سایت‌تان پیاده کنید، می‌توانید از کتابخانه افزونه وردپرس گزینه‌ای را که برایتان مناسب است جستجو کنید. سرچ اینجین لند searchengineland.com یک سایت مرجع و جامع در زمینه بررسی تغییرهای الگوریتم موتورهای جستجو است که همچنین اطلاعات مختلفی را در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ را هم در اختیار کاربران خودش قرار می‌دهد. همه ما با اهمیت تجربه کاربری آشنا هستیم و گوگل آنالیتیکس هم یکی از برترین و الزامی‌ترین ابزارهای سئو به شمار می‌رود که می‌تواند به بهبود تجربه کاربری سایت شما، کمک کند. در تمامی دوره‌های آموزش سئو، به صورت کامل با ابزارهای بررسی سئو سایت آشنا می‌شوید و درواقع اگر قصد دارید که به یک متخصص سئو تبدیل شوید، باید ابزارهای سئو آشنا شوید.

بالاخره رسیدیم به قسمت مهم و شاید بخشی که بابت آن کلمه “آموزش سئو” را جستجو کردید و به این صفحه رسیدید. شما برای شروع قدرتمند در یادگیری سئو باید ۳ مرحله مجزا در فرآیند یادگیری سئو را قدم به قدم پیش ببرید که در عکس زیر کاملاً برای شما مشخص کردیم. کلمه‌ی سئو (SEO) مختصر شده سه کلمه Search Engine Optimization است و معنی دقیق‌تر آن یعنی بهینه‌سازی برای موتورهای جستجوگر می‌باشد. خوب احتمالاً این تعریف را بارها و بارها در سایت‌های مختلف شنیده باشید و خیلی هم برای شما قابل‌درک نبوده است، حتی ویکی‌پدیا نیز از این تعریف استفاده می‌کند حالا ما آن را ملموس‌تر خواهیم کرد.

  آغاز رزمایش دریایی کره جنوبی در بحبوحه تحولات موشکی کره شمالی

در مدیر سرور با کمک سئو و دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کنم سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید و درآمدهای باورنکردنی را خلق کنید. پنالتی گوگل در واقع مجازاتی است که گوگل برای وب‌سایت‌های متخلف در نظر گرفته است. هدف گوگل نمایش بهترین و مرتبط‌ترین نتایج به کاربران است نه نتایجی که با هر ترفند و روش غیر قانونی از نظر گوگل رتبه گرفته باشند. در روش دستی چنانچه تخلفات سایتی آنچنان آشکار باشد که بدون نیاز به بررسی خاصی توسط مهندسین گوگل دیده شود به صورت انسانی این نوع پنالتی برای سایت مربوطه لحاظ شده و سایت جریمه می‌شود. رشد یک وبسایت زمانی میسر است که بتوان همسو با الگوریتم های موتورهای جست و جو گام برداشت.

بسیاری از سایت‌ها این اجازه را می‌دهند تا شما محتوایی را در آن سایت‌ها انتشار داده و با ایجاد انکرتکستی برای سایت خود لینک ایجاد کنید. دقت داشته باشید که از سایت‌هایی استفاده کنید که اسپم اسکور آن‌ها کم باشد. از این رو با استفاده از Ahrefs می‌توانید به راحتی بک لینک‌های مرده را پیدا کرده و آن‌ها را با بک لینک‌های مفید و ارزشمند عوض کنیم. تکنیک‌های سئو را می‌توان به سه دسته کلی تقسم بندی کرد، که شامل موارد زیر می‌شوند. بهترین گزینه برای پیدا شدن شما جلو دید آن مشتری که به دنبال شما می گردد این است که شما را در سرچ گوگل پیدا کرده و به شما اعتماد کند.

قبل از اینکه وارد فاز اجرایی شویم بیایید ببینیم کل عملیات سئو به چه بخش‌هایی تقسیم می‌شود؟ در هر کتاب سئو که مطالعه کنید می‌بینید کل سئو سایت به ۲ بخش سئو داخل سایت و سئو خارج سایت تقسیم می‌شود. اما اگر به فکر ساخت یک وب‌سایت قدرتمند با جذب ترافیک زیاد و پایدار هستید و دید بلند مدت و حرفه‌ای دارید قطعا سئو بهترین گزینه برای شما است. ضمن اینکه در هنگام دریافت پروژه نکات مهم (وضعیت قبلی) را یادداشت کنید و سپس بعد از مدت زمان توافقی؛ KPIها را بررسی کنید.

  واکنش سئول به هشدار پوتین؛ نوع صادرات ما به اوکراین به خودمان مربوط است

در تمام صفحات سایت فروشگاهی می‌توانید همان نکات را پیاده‌سازی کنید. همانطور که گفتم از نظر سئو؛ صفحات دسته‌بندی محصولات؛ مهم‌ترین صفحات هستند. بنابراین برای انتخاب کلمه کلیدی صفحات دسته‌بندی احتیاج به تفکر بیشتری دارید. با تکنیک ۸ نقطه؛ مطمئن می‌شوید صفحه شما از نظر استفاده از کلمات کلیدی بهینه است. ایده اصلی تکنیک ۸ نقطه این است که ما در ۸ نقطه مهم صفحه حتما باید از کلمه کلیدی استفاده کنیم. اما اینکه کلمات را در قالب جملات پشت سر هم قرار دهید؛ مطمئن باشید درصد کمی از کاربران مقاله شما را می‌خوانند و تجربه کاربری بدی ارائه می‌دهید و باعث می‌شوید پوگو استیکینگ اتفاق بیفتد.

61% از بازاریاب های حرفه ای معتقدند که سئو کلید رشد سایت و موفقیت کسب و کارهای اینترنتی است. با افزایش استفاده از اینترنت و خریدهای آنلاین پس از پاندمی کرونا، ارزش و اهمیت سئو سایت نیز بالاتر رفته است. از این رو، داشتن یک استراتژی سئو مناسب می تواند تمام کسب و کار آنلاین شما را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار دهد. از مهم ترین و بهترین ابزارهای آنالیز سئو سایت، می توان به موارد زیر اشاره کرد. می توانید با کلیک بر روی هر گزینه به مقاله آموزش آن ها رفته و نحوه استفاده از آن ها را یاد بگیرید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار