اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند. معمولا بازیکنان این احساس را می‌کنند که دارند در یک ماجرای واقعی زندگی میکنند. اگه عاشق اتاق فرار مشهد هستید، مطمئن باشید رفتن به این مکان خیلی تجربه مهیج و خاطره انگیزی برای شما خواهد بود. اگه دلتون برای اسکی روی آب خروشان توی یه طبیعت زیبا لک زده حتما پیشنهاد می شه به این مکان سر بزنید. با تجربه این تفریح، دقیقا مثل اتاق فرار، آدرنالین زیادی در بدن شما ترشح می شه و خیلی بهتون خوش می گذره. در اتاق فرار مبحث تکنولوژی یا معماهای مکانیسمی اهمیت ویژه‌ای دارند.

اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

در برخی مراحل بازی اتاق فرار ممکن است شما را در تاریکی محض قرار دهند. به همین دلیل اگر از تاریکی محض هراس دارید، در این نوع اتاق فرار شرکت نکنید. به جای اینکه تصور کنید زمان زیادی برای بازی در نظر گرفته شده، تصور نمایید که باید بازی را در کمتر از پنج دقیقه پشت سر بگذارید. اگر در بازی یک قاتل زنجیره‌ای به دنبال شما هست، باید خودتان را در محیط بازی غرق کنید. آنها تصور می‌کنند که این کار نشانه شجاعت آنها در مقایسه با سایر اعضای تیم است.

اتاق فرار سیتن (satan)

برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند. از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد.

  • چرا که اتاق فرار راز تمام معیارهای یک اتاق فرار خوب را اعم از دکور، فضاسازی، سناریو، معما، ترس، ایده و رزرو اسکیپ روم … در بالاترین سطح خود تجربه خواهید کرد.
  • برای اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و خرید رزرو سانس می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید.
  • در نتیجه اعضای گروه باید به صورت موازی سرنخ‌های مختلف را دنبال کنند و در نهایت همه‌ی آنها را کنار هم بگذارند تا یک نتیجه منطقی بگیرند.
  • علاوه بر این ممکن است هنگام شروع بعضی بازی‌ها، دست و پای بازیکنان بسته شود که در این مورد نیز باید هنگام تعیین مرزها، به گفتگو با مسئولان مجموعه بپردازید.
  کره شمالی: ۸۰۰ هزار نفر برای جنگ با آمریکا داوطلب شده‌اند

حتی ممکن است به شما کدهایی بدهند که از طریق کشف رمز آن کدها، معماهای موجود در اتاق را حل کنید. اسکیپ روم، حتی اگه 50 بار هم رفته باشی، باز هم قدیمی نمیشه. چون توی هر بازی با سناریوی متفاوتی نسبت به بازی قبلی مواجه میشی که یه تجربه جدیدی برای خودت و هم تیمی هات می‌سازه.

معمولا بازی به صورت گروه‌های چهار تا هشت نفره انجام می‌شود. البته شاید بتوانید همراه کسانی که تنها هستند، یک گروه تشکیل بدهید، اما بعید است و به شانس شما بستگی دارد. تعداد نفرات در هر اسکیپ روم بر اساس ظرفیت اتاق، نوع و تعداد معماها درنظر گرفته شده و کمتر یا بیشتر شدن تعداد نفرات باعث لذت کمتر از بازی میشه و مورد تایید ما نیست.

اتاق فرار زاده جن