اخبارهفتگی ارزدیجیتال از روند قانون ارز دیجیتال در ایران تا رشد 100 درصدی یک کوین ارزپایا | persianforexacademy

آشنایی با استخراج ارزهای دیجیتال به پروسه تولید ارزهای دیجیتال ماینینگ یا استخراج گفته می‌شود، در این اتم با مفهوم استخراج بیشتر آشنا خواهید شد … کارمزد پایین یکی از عوامل اصلی دیگر استفاده از رمزارزها برای معاملات فرامرزی است. همچنین با توجه به ماهیت غیرمتمرکز این ارزها، بسیاری از محدودیت‌های کشوری و بانکی در معاملات حذف شده‌اند. جهت مشاهده قیمت زنده ارزهای دیجیتال از فهرست بالا بخش سربرگ وبسایت اقدام نمایید. امارات در یکسال اخیر فعالیت‌های مختلفی جهت پذیرش سریع‌تر ارزهای دیجیتال انجام داده است. در هفته گذشته بود که امارات نخستین آیین‌نامه مخصوص ارزهای دیجیتال را منتشر کرد.

http://changanblog.ir

بانک مرکزی امارات متحده عربی اعلام کرد که در برنامه جدید تحول زیرساخت مالی ، برنامه‌هایی برای انتشار ارز دیجیتال خود جهت مصارف برون‌مرزی و داخلی دارد. طبق اعلام این بانک، تسریع تحول دیجیتال در بخش خدمات مالی از استراتژی‌های مهم امارات بوده تا در میان بانک‌های برتر جهان قرار گیرد. ▪️ این بانک، با راه اندازی این تجارت به صورت رسمی، به مشتریان کمک می‌کند تا بیت‌کوین و اتریوم را معامله کنند. بر اساس اعلام دادستان دولتی دمای اتاقی که این تکنیسین آی‌تی در آن بیت‌کوین استخراج می‌کرده، ۲۰ درجه افزایش یافته بود و همین موضوع باعث شده بود که اتاق‌ها و دفاتر کناری هم تحت تأثیر قرار بگیرند. برایان آرمسترانگ روز چهارشنبه با انتشار رشته‌توییتری اعلام کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این صرافی را تهدید کرده و گفته است که در صورت راه‌اندازی امکانات مربوط به وام‌دهی و کشت سود از آنها شکایت می‌کند.

  • این مصوبه که از سال ۲۰۲۰ در پارلمان مورد بحث قرار گرفته بود، حالا برای امضا به دفتر ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین فرستاده شده است.
  • دارایی‌های دیجیتال همواره در بلاک‌چین ثبت می‌شوند و کاربران تنها در صورت داشتن کلید عمومی و خصوصی صحیح می‌تواند به آنها دسترسی پیدا کنند.
  • در این قسمت قصد داریم به یکی از دوره‌هایی که در چند مدت اخیر، بالاترین میزان رضایت از سوی کاربران را داشته، بپردازیم.
  • چند مورد از حقایق ارزدیجیتال به گوشتان خورده است؟ با گذشت بیش از ۱۰ سال از عمر فضای کریپتو، کماکان رمزارزها برای عده بسیاری به‌عنوان صنعتی اسرارآمیز قلمداد می‌شوند.
  • برای این که بتوانیم به خرید و فروش ارزهای دیجیتال علی الخصوص بیت کوین بزنیمف نیاز به این است که کیف پولی تهیه کنیم که از بیت کوین پشتیبانی می‌کند.
  چشم انداز طلا (XAU/USD) همچنان مثبت است، مقاومت اولین تلاش را حفظ می کند

چرا آن را در لیست گذاشتیم؟ به این دلیل‌که یک دارایی رمزنگاری انعطاف‌پذیر با آینده‌ای بسیار قوی است. در گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است، به راحتی قابل دسترسی است و توکن آن به صورت وسیعی در جریان است. برای ثبت نام در صرافی‌های بین المللی که نیاز به ip خارج از ایران دارند، بهتر است از ip ثابت استفاده کنید.

اطلاعات تماس

به گزارش بلومبرگ، سیرکل، مجله خبری پرشین فارکس ناشر استیبل کوین یو‌اس‌دی‌سی در پاییز ۲۰۲۲ در شکایتی به اداره خدمات مالی نیویورک هشدار داده است که ذخایر صرافی بایننس برای پشتیبانی از توکن‌هایش، از جمله استیبل کوین بی‌یو‌اس‌دی کافی نیست. طبق گزارش‌ها، تیم سیرکل این اطلاعات را از طریق بررسی داده‌های آن‌چین به‌دست آورده است. این اقدام سیرکل پیش از برنامه‌ کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای طرح شکایتی علیه پکسوس صورت گرفت که ادعا می‌کند بایننس یو‌اس‌دی یک اوراق بهادار ثبت نشده است. روز گذشته، اداره خدمات مالی نیویورک به پکسوس دستور داد تا صدور بایننس یو‌اس‌دی را متوقف کند. کیف پول من تنها صرافی در ایران است که بیش از 1,500 ارز دیجیتال را برای خرید و فروش پشتیبانی میکند .

بلاکچین چیست؟

این صرافی در ابتدا در کشور چین تاسیس شد اما به دلیل مشکلات دولت چین با ارزهای دیجیتال، بارها ممنوع شد و در نهایت شهبه‌های مختلفی در دنیا تاسیس کرد؛ در حال حاظر دفتر مرکزی بایننس در کشور اروپایی به نام مالت قرار دارد. از دیگر مزیت‌های بایننس نیز می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه نرم افزارهای گوشی موبایل اشاره کرد. یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال به کمک ترید یا سرمایه گذاری، مراجعه به صرافی‌های خارجی است. در ادامه به توضیح جند صرافی بزرگ در حوضه ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت تا تصمیم گیری در انتخاب صرافی را آسان‌تر کرده باشیم. برخلاف تصور عوام، ارزهای دیجیتال در کیف پول‌های رمز ارزی ذخیره نمی‌شوند، بلکه آنها کلیدهای خصوصی و عمومی افراد را ذخیره می‌کنند.

  طلا (XAU/USD) و نقره (XAG/USD) همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهند زیرا خریداران مسئولیت را بر عهده می‌گیرند

اخبار هفتگی بیت کوین ۱مهر ۱۴۰۰| از بیت کوین در سینمایی ایران تا اتحادیه اروپا