ارزدیجیتال چیست؟ همه چیز درباره بازار کریپتوکارنسی بدانید اوآموز | persianforexacademy

Cointelegraph در مجله خبری پرشین فارکس‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها نیز فعال است و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. شاید بتوانید اخبار را از هرجایی دنبال کنید اما اخبار Cointelegraph تخصصی و با بررسی شاخص‌های پیشرفته است که حتی افراد حرفه‌ای هم از آن استفاده می‌کنند. سایت Cointelegraph در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و یکی از بهترین منابع برای بررسی اخبار مختلف ارزهای دیجیتال است. روزانه تعداد زیادی مقاله و خبر در این سایت منتشر می‌شود که عمدتاً شامل بررسی‌های بی‌طرفانه است.به همین دلیل می‌توانید به این سایت به‌عنوان یک منبع خوب اتکا کنید. قیمت ارزهای معروف در این سایت به‌صورت آنی به‌روز می‌شود اما شاید به‌اندازه CoinMarketCap برای بررسی قیمت مناسب نباشد. آدرس کیف­پول‌ها که همان نقش شماره کارت یا شماره حساب را در حساب‌های بانکی دارند، شامل اطلاعات هویتی شما نمی‌شوند.

http://changanblog.irمیهن بلاک چین یکی از رسانه‌های خوب و معتبر به زبان فارسی است که رویکرد آن تمرکز بر مباحث فنی بلاک چین است. به همین دلیل درصورتی‌که متخصص باشید می‌توانید این سایت را در بین گزینه‌های خود داشته باشید. البته نگران نباشید و اگر تازه‌کار هستید بازهم میهن بلاک چین برای شما مفید است زیرا برای تازه‌واردان مقالات آموزشی زیادی در نظر گرفته است. این امنیت در مبادلات درون شبکه‌ای توسط قدرت هش(هش یک سیستم رمزنگاری اطلاعات است که با وارد کردن اطلاعات به آن میتوانیم آنها را به صورت رمزنگاری شده تحویل بگیریم) به اشتراک گذاشته شده توسط افراد در سیستم‌های اثبات کار تامین می‌شود. از طرفی سیستم رمزنگاری کلید عمومی و کلید خصوصی این امکان را به اشخاص می‌دهد که خودشان کنترل پول‌های دیجیتالشان را بر عهده بگیرند و شخص دیگری نتواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند. سرمایه‌گذاران زی کش می‌توانند با اطمینان خرید یا کمک‌های مالی کنند و انتخاب کنند که تراکنش‌ها شفاف یا محرمانه (پنهان) باشند.

  پیش‌نمایش درآمد بانک‌های ایالات متحده در چهارماهه چهارم: انتظار چه چیزی

سایت میهن بلاکچین (mihanblockchain)

از طرفی پرایس اکشن به سرمایه‌گذاران دیدی بهتری نسبت به روند بازار و قیمت‌های رمزارزهای مختلف خواهد داد. از مشهورترین روش‌های پرایس اکشن که این روزها تریدرها از آن استفاده می‌کنند، می‌توان به RTM، Smart Money و عرضه و تقاضا اشاره کرد. در ادامه شما را با انواع روش های پرایس اکشن آشنا خواهیم کرد تا بهتر از آن‌ها در معاملات خود استفاده کنید و سود تقریبی خود را افزایش دهید. اگر قصد آشنایی با پرایس اکشن دارید، مقاله پرایس اکشن چیست را مطالعه کنید.

  • در حال حاضر، در مورد ارزهای رمزنگاری شده نمی توان همین حرف را زد، زیرا در بیشتر کشورها، وضعیت قانونی این نوع ارزها مشخص نیست.
  • اگر این توکن به قیمت بالای قبلی خود برسد سود بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاران خود به همراه خواهد داشت و این امر آن را به یکی از سودآورترین ارزهای دیجیتال برای خرید تبدیل می‌کند.
  • چنانچه ارز ارسالی شما با بیش از 45 دقیقه اختلاف زمانی به سرمایکس برسد، مبلغ پرداختی در زمان دریافت ارز محاسبه خواهد شد.
  • ارزش ون کوین در بازار های جهانی، از طریق یک سبد کالا، ارزها و اوراق بهادار کربن تعیین می شود.

در حال حاضر بهترین منابع اخبار فوری ارز دیجیتال ، کانال اخبار فوری ارز دیجیتال است. با استفاده از این قسمت‌ها علاوه بر این که هم‌زمان دانش خودتان را افزایش می‌دهید، می‌توانید اخبار را هم دنبال کنید. محیط ساده و کاربردی نوبیتکس، معامله ارزدیجیتال را برای شما لذت بخش خواهد کرد. کریپتوکارنسی یا رمزارز به دسته‌ای از پول‌های دیجیتال یا مجازی گفته می‌شود.

  رزمایش مشترک جنگنده‌های چین و تایلند

صرافی ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

یکی دیگر از استراتزی‌های بهره‌وری از بازار ارزهای دیجیتال که در آموزش ارزدیجیتال می‌خوانید، معامله به عنوان یک هولدر یا سرمایه گذار است. هولدینگ به استراتژی خرید و نگهداری بلندمدت یک دارایی اعم از طلا، ملک و یا ارزهای دیجیتالی برای مدت طولانی (بیش از یک سال) گفته می‌شود. جالب است بدانید که هودل اصطلاحی است که در جامعه سرمایه‌گذاری بیت کوین برای افرادی که از استراتژی هولد برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین استفاده می‌کنند گفته می‌شود. و واژه هودل شکل غلطی از واژه هولد است که به این سرمایه گذاران اختصاص داده شده است.

حقایق ارزدیجیتال؛ سفر به دنیای شگفتی‌های رمزارزها