ارزش دلار استرالیا PMI در آستانه دقایقی FOMC

AUD/USD تجزیه و تحلیل و نکات صحبت

  • پیشنهاد PMI استرالیا و چین ناامید کننده AUD است.
  • FOMC دقیقه بعد از ظهر امروز می آید.
  • با نزدیک شدن AUD/USD به راس مثلث، شکست مثلث صعودی در حال رخ دادن است.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی دلار استرالیا

با ورود به نیمه دوم سال 2023، دلار استرالیا در نقطه عطف کلیدی در برابر دلار آمریکا پس از جشن های روز استقلال دیروز در ایالات متحده معامله می شود. صبح در تجارت آسیایی با دو انتشار مهم اقتصادی از جمله PMI استرالیا و Caixin چین آغاز شد. هر دو برآوردها را نادیده گرفتند و نگرانی فزاینده ناشی از ترس از رکود جهانی را با اعمال سیاست های پولی فشرده برجسته کردند. شاخص صنعت گروه Ai تغییرات در فعالیت‌های بخش صنعتی را اندازه‌گیری می‌کند و کاهش یافته است و انقباض منفی عمیق‌تری را نشان می‌دهد. چین به عنوان یک شریک تجاری نزدیک با استرالیا، به دلیل ماهیت “حامی رشد” و همبستگی مثبت بالا با اقتصاد چین، به فروش AUD افزوده است.

قیمت‌های عمده کالاهای اساسی استرالیا تحت فشار قرار دارند، زیرا دلار آمریکا در کنار پس‌زمینه ضعیف‌تر چین، قیمت پیشنهادی اندکی دارد. بعداً امروز، بازارها مشتاقانه منتظر صورتجلسه FOMC هستند که باید در جلسه قبلی که در آن نرخ ها ثابت نگه داشته شد، مقداری شفافیت در ذهنیت فدرال رزرو فراهم کند. تأیید بیشتر در برابر اظهارات اخیر پاول، رئیس فدرال رزرو، برای راهنمایی جهت کوتاه مدت بسیار مهم خواهد بود.

تقویم اقتصادی AUD/USD (GMT +02:00)

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه AUD/USD

image2.png

نمودار تهیه شده توسط Warren Venketas، IG

اکشن قیمت روزانه AUD/USD اکنون در داخل و شکل مثلث صعودی (خط مشکی چین) معامله می شود که در آن حد مقاومت بالایی مطابق با حد است. 0.6700 سطح روانی همگرایی هر دو میانگین متحرک 50 روزه و 200 روزه به ترتیب، منطقه ای از تلاقی را ایجاد می کند که می تواند پتانسیل شکست را فراهم کند. شکست به زیر حمایت مثلث می تواند الگو را باطل کند و روند نزولی میان مدت را گسترش دهد، در حالی که شکست بالای مقاومت احتمالاً مناطق مقاومت بعدی را باز می کند.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 0.6800
  • 0.6772
  • 0.6700/مقاومت مثلثی
  • MA 200 روزه (آبی)

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • MA 50 روزه (زرد)
  • پشتیبانی مثلث
  • 0.6620

داده های احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص هستند بلند در AUD/USD، با 64% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک رویکرد محتاطانه کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-aud-usd-price-forecast-pmi-s-hurt-aussie-dollar-ahead-of-fomc-minutes-wv-20230705.html