استرن پاول به یورو فشار می آورد

تجزیه و تحلیل EUR/USD

  • فدرال رزرو > بانک مرکزی اروپا در هفته گذشته به ضعف یورو کمک کرد.
  • CPI یورو و ایالات متحده جذابیت اصلی این هفته آینده است.
  • EUR/USD امیدوار به شکست نزولی است.

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. امروز چشم انداز یورو Q4 را برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد، دریافت کنید.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی یورو

یورو تا حد زیادی توسط سخنرانان بانک مرکزی در هفته گذشته تحت تاثیر قرار گرفته است و فدرال رزرو در نبرد شاهین پیروز شد. جروم پاول، رئیس فدرال‌رزرو، مخالفت با صحبت‌های نابخردانه را کنار زد و درها را برای افزایش بیشتر نرخ بهره در صورت لزوم باز گذاشت – یک سود خالص برای دلار آمریکا در طول هفته.

داده‌های ضعیف اقتصادی چین با ادامه روند نزولی که تأثیر منفی بر بخش تولیدی در حال محو شدن در منطقه دارد، به یورو کمک نکرده است. در نتیجه بازارهای پول تقریباً قیمت گذاری شده اند 85bps کاهش تجمعی نرخ تا دسامبر 2024 در مقابل فدرال رزرو 75bps، بنابراین از طریق تجارت حمل و نقل به سود دلار آمریکا بازی می کند. دلار آمریکا در شرایط فعلی از طریق اقتصاد نسبتاً قوی‌تر و همچنین جنگ جاری در خاورمیانه که جذابیت پناهگاه امن آن را بازی می‌کند، مطلوب باقی می‌ماند.

هفته پیش رو (تقویم اقتصادی زیر را ببینید) نسبت به هفته گذشته پرمشغله‌تر است، زیرا هم در منطقه یورو و هم در ایالات متحده در طول هفته برنامه ریزی شده است. تمرکز به ترتیب بر CPI ایالات متحده و CPI یورو خواهد بود. انتظار می رود تورم کل منطقه یورو به شدت کاهش یابد 2.9٪ از جانب 4.3٪ که در صورت تحقق این امر می تواند بر یورو تاثیر منفی بگذارد.

  نگاه رسانه‌های چینی به سفر بایدن؛ گدایی نفت و شکست در روند مذاکرات سازش

تقویم اقتصادی (GMT+02:00)

image1.png

منبع: Refinitiv

آیا می خواهید با مرتبط ترین اطلاعات معاملاتی به روز بمانید؟ برای خبرنامه دو هفته‌ای ما ثبت‌نام کنید و از آخرین رویدادهای متحرک بازار مطلع شوید!

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه EUR/USD

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

نمودار روزانه EUR/USD بار دیگر نتوانسته مقاومت پرچم خرس را شکست دهد و بین میانگین متحرک 200 روزه (آبی) و میانگین متحرک 50 روزه (زرد) قرار دارد. اگرچه این جفت در حال حاضر بالاتر از سطح میانی شاخص قدرت نسبی (RSI) است، الگوی فنی بالا نشان می‌دهد که یک ته رنگ نزولی باید حمایت را شکسته کند.

سطوح مقاومت:

  • 1.0800/200 روز کارشناسی ارشد
  • مقاومت پرچم
  • 1.0700

سطوح پشتیبانی:

  • 1.0635
  • کارشناسی ارشد 50 روزه
  • 1.0600
  • پشتیبانی پرچم
  • 1.0500

داده های احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هیچ کدام از این دو را ندارند خالص طولانی در EUR/USD، با 60% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله).

آخرین راهنمای احساسات (در زیر) را دانلود کنید تا ببینید چگونه تغییرات موقعیتی روزانه و هفتگی بر احساسات و چشم انداز EUR/USD تأثیر می گذارد.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-eur-usd-weekly-forecast-stern-powell-keeps-pressure-on-euro-wv-20231111.html