اسلایدهای طلا، بازارها ریسک را روشن می کنند، پوند/دلار آمریکا، یورو/دلار آمریکا، پرش کریپتو

هفته بازار پیش رو: دلار آمریکا، طلا، پوند/دلار آمریکا، یورو/دلار آمریکا، ارزهای دیجیتال

فرصت های معاملاتی برتر Q4 ما را به صورت رایگان دانلود کنید

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

پایانی قوی برای هفته با افزایش ریسک بازارها تا آخر هفته. بازارهای سهام ضررهای جزئی روز پنجشنبه را پس گرفتند و به پیشروی خود ادامه دادند، به طوری که S&P 500 و Nasdaq 100 هر دو رکوردهای تازه چند هفته ای را چاپ کردند. شاخص ترس VIX در روز جمعه بیش از 7 درصد کاهش یافت و آخرین بار در اواسط سپتامبر مشاهده شد.

نمودار روزانه VIX

image1.png

در فضای کلاس دارایی جایگزین، طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال با افزایش حجم افزایش یافتند. صحبت در مورد اینکه ممکن است یک ETF بیت کوین قبل از 17 نوامبر راه اندازی شود، پشتوانه رالی اخیر بیت کوین بود، در حالی که ETH از اخباری مبنی بر درخواست BlackRock به SEC برای ETF نقطه اتریوم پرش کرد. دو ماه پیش، کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال 1.0 تریلیون دلار بود، امروز این ارزش بازار به 1.42 تریلیون دلار رسیده است.

به ارزهای دیجیتال علاقه دارید؟ راهنمای رایگان ما برای تجارت ارزهای دیجیتال را در زیر دانلود کنید:

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

دلار آمریکا هفته گیج کننده ای را پشت سر گذاشت زیرا بازدهی خزانه داری آمریکا کاهش یافت، سپس جهش کرد و هفته را نزدیک به بالاترین حد هفته به پایان رساند. اظهارات تندروانه رئیس پاول مبنی بر اینکه او مطمئن نیست که فدرال رزرو به اندازه کافی برای تعدیل تورم دارد، بازده اوراق قرضه را بالاتر برد، در حالی که حراج اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده بسیار ضعیف، بازدهی را حتی بالاتر برد. دلار آمریکا به دنبال حرکت در بازار اوراق قرضه آمریکا بود و هفته را با بالاترین سطح به پایان رساند.

  عناوین روزنامه‌های جهان؛ عمان حریم هوایی خود را به روی پروازهای اسرائیل گشود

بازده 30 ساله خزانه داری ایالات متحده

image2.png

طلا هفته سختی را پشت سر گذاشت و با دور شدن سرمایه گذاران از دارایی های امن و ورود به انواع بازارهای ریسک پذیر، به پایین ترین حد سه هفته اخیر خود پایان داد. بازده بالاتر اوراق قرضه نیز بر این فلز گرانبها تاثیر گذاشته است که اکنون در حال آزمایش طیفی از سطوح فنی است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

هفته آینده تقویم اقتصادی دارای طیف وسیعی از انتشارات اقتصادی با تأثیر بالا است که آخرین گزارش‌های تورم بریتانیا، یورو و ایالات متحده است. وام‌های نیو یوان چین در آخر هفته نیز ارزش تماشا را دارند زیرا دومین اقتصاد بزرگ جهان به دنبال تلاش برای تقویت رشد متزلزل است.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

image3.pngimage4.png

پیش بینی های فنی و بنیادی – در تاریخ 13 نوامبر

چشم انداز پوند بریتانیا: GBP/USD، GBP/JPY و GBP/AUD آخرین

پوند انگلیس همچنان در برابر ضررهای بیشتر در برابر دلار آمریکا آسیب پذیر است، اما همچنان در برابر ین ژاپن به سمت بالاترین سطح چند ساله خود حرکت می کند. GBP/AUD برای یک رالی شش روزه تنظیم شد.

پیش بینی هفتگی EUR/USD: استرن پاول به یورو فشار می آورد

قیمت‌های یورو/دلار آمریکا در حالی وارد هفته می‌شوند که با گزارش‌های داده‌های اقتصادی متعددی از جمله CPI آمریکا و منطقه یورو مواجه می‌شوند. انتظار می رود تورم کل منطقه یورو به شدت از 4.3 درصد به 2.9 درصد کاهش یابد که در صورت تحقق این امر می تواند بر یورو تأثیر منفی بگذارد.

  کارشناسان چینی: نشست تسای و مک کارتی تنش را افزایش خواهد داد

پیش‌بینی هفتگی کریپتو: بیت‌کوین با افزایش قیمت ETF اتریوم به ۳۸ هزار دلار می‌رسد

پتانسیل ETF اتریوم جرقه یک رالی جدید کریپتو می‌زند. بر اساس گزارش‌ها، SEC قرار است تا هفدهم در مورد برنامه‌های Spot Bitcoin ETF تصمیم بگیرد. اگر درست باشد آیا BTC و ETH در شرف انفجار هستند؟

پیش بینی هفتگی طلا/نقره: فلزات گرانبها در معرض فروش قرار دارند

طلا و نقره با کاهش «حق بیمه جنگ» و بازیابی جایگاه از دست رفته بر اساس اظهارات جنگ طلبانه پاول، شاهد کاهش قیمت بوده اند.

چشم انداز دلار آمریکا به تورم ایالات متحده بستگی دارد، تنظیمات بر اساس EUR/USD، USD/JPY، AUD/USD

توصیه شده توسط Nick Cawley

برترین درس های تجارت

گزارش تورم اکتبر ایالات متحده در هفته آینده در کانون توجه قرار خواهد گرفت. یک شگفتی صعودی در اعداد CPI ممکن است ارزش دلار را در کل افزایش دهد، در حالی که ارقام پایین تر از حد انتظار می توانند اثر معکوس داشته باشند.

تمام مقالات نوشته شده توسط تحلیلگران و استراتژیست های DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/market-week-ahead-gold-slides-markets-turn-risk-on-gbp-usd-eur-usd-cryptos-jump-20231112.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار