افزایش سود داوجونز، نزدک 100 با افزایش بازده اوراق قرضه عمده در میان افزایش شگفت‌انگیز نرخ

داو جونز، نزدک 100، بازده اوراق قرضه، تجزیه و تحلیل فنی – جلسه توجیهی آسیا و اقیانوسیه:

  • داو جونز به عنوان نزدک 100 فروند در میان افزایش بازده اوراق قرضه
  • این به دنبال افزایش غیرمنتظره نرخ بهره توسط RBA و BoC است
  • احساسات ممکن است در طی معاملات پنجشنبه آسیا بدبینانه شود

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

داوجونز در مقابل نزدک 100 در بحبوحه افزایش بازده اوراق قرضه دولتی

داوجونز مبتنی بر تراشه آبی روز چهارشنبه با احتیاط رشد کرد در حالی که نزدک 100 با احتیاط 1.75 درصد سقوط کرد که بدترین افت یک روزه از 25 آوریل بود. در واقع نسبت نزدک/ داو غوطه ور شد 2.02 درصد، بدترین دوره 24 ساعته از 27 اکتبر، که بیش از 7 ماه پیش بود. چه چیزی این پویایی واگرا را توضیح می دهد و آیا این نگرانی برای احساسات آینده است؟

عملکرد ضعیف فناوری همزمان با یک روز قوی برای بازده اوراق قرضه دولتی 10 ساله کشورهای توسعه یافته بود. میانگین کشورهای کلیدی (مانند ایالات متحده، کانادا و استرالیا) روز چهارشنبه 3.78 درصد افزایش یافت. این بهترین افزایش یک روزه از 20 دسامبر بود. همانطور که در سال گذشته یادآور شدیم، شرکت‌های رشد محور در شرایط افزایش نرخ با چالش‌های فزاینده‌ای مواجه هستند.

افزایش بازده اوراق قرضه دولتی به دنبال دو رویداد کلیدی مرتبط است: افزایش غیرمنتظره نرخ بهره از سوی بانک مرکزی استرالیا و بانک مرکزی کانادا. اولی اوایل این هفته بود در حالی که دومی در 24 ساعت گذشته رخ داد. این رویدادها نه تنها به عنوان یادآوری این بود که مبارزه با تورم انجام نشده است، بلکه سایر بانک های مرکزی بزرگ مانند فدرال رزرو هنوز می توانند از آن پیروی کنند.

  بهترین استراتژی طلا در فارکس + آموزش ترید حرفه ای طلا کانون بورس | persianforexacademy

با در نظر گرفتن این موضوع، لحن عمدتاً بدبینانه ای که توسط وال استریت ایجاد شده است، در را برای پیگیری در معاملات روز پنجشنبه آسیا و اقیانوسیه باز می گذارد. این می تواند شاخص های منطقه ای مانند ASX 200 استرالیا و شاخص هانگ سنگ هنگ کنگ را آسیب پذیر کند. بنابراین احساسات ممکن است در 24 ساعت باقیمانده در صندلی راننده باقی بماند.

تحلیل فنی نزدک 100

در نمودار روزانه، نزدک 100 به سطح پسوند فیبوناچی 100% در 14271 بازگشته است. این شاخص همچنان در یک روند صعودی واضح باقی می ماند و میانگین متحرک ساده 20 روزه و خط روند ژانویه قیمت ها را بالاتر می برد. بنابراین، معکوس کردن روند صعودی مستلزم پیگیری معنی دار پایین تر از اینجا است. مقاومت کلیدی سطح 123.6% در 14852 قبل از توجه به 15768 است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نمودار روزانه نزدک 100

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com



منبع: https://www.dailyfx.com/news/dow-jones-gains-nasdaq-100-sinks-as-major-bond-yields-soar-amid-surprise-rate-hikes-20230607.html