افزایش نرخ دلار پس از CPI ممکن است معکوس شود، یورو/دلار آمریکا صعودی است

یورو/دلار آمریکا پیش بینی ها – قیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • دلار آمریکا ممکن است در آخر هفته کاهش یابد.
  • درآمدهای ایالات متحده از امروز به طور جدی با تعداد انگشت شماری از بانک ها شروع می شود.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا دیروز پس از انتشار آخرین آمار تورم آمریکا بیش از یک رقم بزرگ افزایش یافت. همانطور که انتظار می رفت، تورم اصلی سالانه از 4.3 درصد به 4.1 درصد در ماه سپتامبر کاهش یافت، در حالی که تورم کل سالانه بدون تغییر در 3.7 درصد باقی ماند، یک دهم واحد درصد بالاتر از برآوردهای بازار 3.6 درصد.

image1.png

تقویم DailyFX

تورم سرفصل ایالات متحده بدون تغییر در 3.7٪ باقی ماند و هزینه های سرپناه در حدود نیمی از افزایش ماهانه نقش داشته است، در حالی که افزایش قیمت بنزین نیز یکی از عوامل اصلی افزایش ماهانه همه اقلام بود. بر اساس گزارش اداره آمار کار ایالات متحده، “در حالی که شاخص های اصلی اجزای انرژی در ماه سپتامبر مخلوط بودند، شاخص انرژی 1.5 درصد در طول ماه افزایش یافت.”

تورم اصلی ایالات متحده در ماه گذشته کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از سپتامبر 2021 رسید و از اوج 6.6 درصد در 14 ماه گذشته کاهش یافت.

تورم اصلی آمریکا

image2.png

از دست دادن تورم اصلی، بازده اوراق قرضه آمریکا را بالاتر برد، اما انتظارات افزایش نرخ در آینده تنها چند درصد افزایش یافت. ابزار CME FedWatch که از نزدیک دنبال می‌شود همچنان نشان می‌دهد که صندوق‌های فدرال تا اواسط سال 2024 دست نخورده باقی می‌مانند، زمانی که فدرال رزرو شروع به کاهش نرخ‌های بهره کند.

  سفیر چین: روابط ما با کشورهای عربی علیه کشور ثالثی نیست

ابزار CME FedWatch

image3.png

فرصت‌های تجاری جدید Q4 ما اکنون برای دانلود در دسترس هستند

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا در طول هفته، قبل از حرکت دیروز، در مسیر عقب‌نشینی قرار داشت، و این احتمال وجود دارد که حرکت روز پنج‌شنبه بیشتر یک مورد واکنش بیش از حد باشد تا باور به افزایش مجدد دلار. یک نقطه داده ضعیف، از دست دادن 0.1٪، نشان دهنده یک چرخش در ثروت دلار آمریکا نیست.

نمودار قیمت روزانه شاخص دلار آمریکا – 13 اکتبر 2023

image4.png

EUR/USD یکی از ذینفعان ضعف اخیر دلار آمریکا بوده است و دو بار منطقه مقاومت قبلی را که در نمودار روزانه حول 1.0635 نشان داده بودیم لمس کرده است. این جفت در حال حاضر در حدود 1.0550 معامله می شود و به سطح حمایت افقی قدیمی در 1.0516 نزدیک می شود، و این باید حفظ شود، در غیر این صورت احتمالاً جفت تلاش می کند تا حمایت رقم بزرگ در 1.05 را دوباره بشکند.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 13 اکتبر 2023

image5.png

در حالی که حرکت اخیر دلار آمریکا باعث افزایش نوسانات مورد نیاز معامله گران ارز خارجی شده است، درآمدهای سه ماهه سوم ایالات متحده به طور جدی با گزارش بانک های آمریکایی قبل از باز شدن بازار سهام ایالات متحده آغاز می شود. امروز BlackRock (BLK)، Citigroup (CITI)، JPMorgan Chase (JPM) و Wells Fargo (WFC) کتاب‌های خود را باز می‌کنند و عملکرد آنها در سه ماه گذشته ممکن است سرنخ بیشتری از سلامت اقتصاد ایالات متحده ارائه دهد. افزایش نوسانات قبل از آخر هفته محتمل است.

  ژاپن در پی استقرار سامانه موشکی در نزدیکی تایوان

همه نمودارها از طریق TradingView

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-post-cpi-rally-may-reverse-eur-usd-creeping-higher-20231013.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار