الکترود جوش پلاستیک سیم جوش مفتول جوش پلاستیک | foulka

الکترود جوش پلاستیک سیم جوش مفتول جوش پلاستیک | foulka

بر اساس فاکتورها و ویژگی های مختلف، الکترود جوشکاری در انواع گوناگون تولید می شود. موارد استعمال این الکترود جوشکاری برای شکافهای عمیق یا در جائی که چندین گرده جوش به روی هم لازم است در نظر گرفته می شود. حالات جوش را مشخص می کند که همیشه این علامت ۱ یا ۲ یا ۳ می باشد.

مهم ترین تفاوت میان این دو نحوه استفاده و کاربرد آنها و روش جوشکاری است. در جوشکاری های ساده و معمولی از الکترود استفاده می شود و به وسیله الکترود جوش در انواع مختلف انواع فلزات را می توان به یکدیگر اتصال داد. اما در جوشکاری هایی با لایه محافظ گاز مانند co2 و آرگون از سیم جوش استفاده می شود و به عنوان یک قطعه مصرفی است که داخل تورچ جوشکاری قرار گرفته و اتصال را ایجاد می کند. از دیگر انواع الکترود می توان الکترود جوشکاری با پوشش اسیدی را نام برد که دارای پوشش ضخیمی است.

اهمیت اتصال جوش

علامت سوم در انواع الکترود جوشکاری که می تواند اعداد ۱ یا ۲ یا ۳ باشد، معرف حالت جوش ( موقعیت جوشکاری ) می باشد. الکترودها دارای ضخامت پوشش نازک، متوسط، ضخیم و خیلی ضخیم می باشند. الکترودهای روکش دار دارای مزایایی همچون سادگی در عملیات جوشکاری و در نتیجه بالاتر رفتن سرعت و کاهش در پاشیدگی جوش هستند. علاوه بر این از فلز جوش و قوس الکتریکی در برابر هوای اطراف مراقبت می کنند. با کمک این نوع الکترود ظاهر جوش بسیار بهتر شده است چرا که احتمال آلودگی و اکسید محل جوش در این نوع الکترود تقریبا صفر است.

  «تله بدهی»، توطئه غرب علیه روابط چین و آفریقا

راهنمای خریدار

فشار کششی آن 60 اینچ بر متر مربع است و در همه موقعیت‌ها امکان استفاده دارد. ضخامت پوشش الکترودهای جوشکاری عامل دیگر دسته‌بندی این محصولات است. این ضخامت در عمق نفود، قوس الکتریکی و دوام جوشکاری تاثیرگذار است. الکترودهای سلولزی گازهای حاصل حوضچه مذاب و قوس الکتریکی را از نفوذ گازهای مخرب موجود در اتمسفر محافظت می کنند.

به منظور تماس با کارشناسان و ارائه راهنمایی و مشاوره ، با شماره ☎️   ۰۹۱۲۱۲۶۰۱۴۲ و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. مقاومت این دسته از محصولات، در عملیات های جوشکاری TIG بیشتر است و مصرف نمی شوند، به همین خاطر به آن غیرمصرفی می گویند و از تنگستن، کربن و مس تشکیل می شوند. قیمت الکترود جوشکاری با توجه به برند سازنده، ابعاد، نوع جوشکاری و شرایط اقتصادی مفتول بازار تعیین می‌شود. در ساخت الکترود انجماد سریع، از کدهای E6010 و E6011 استفاده می‌شود. اصلی‌ترین ویژگی ایجاد شده در این نوع، ایجاد قوس قوی در زمان جوشکاری است.

  • به عبارت دیگر این سیم فلزی که به کمک آن می توان مراحل جوش را انجام داد الکترود نامیده می شود و جنس الکترود به تجهیزاتی که در جوشکاری استفاده می شود بستگی دارد.
  • مواد استفاده شده در الکترود های غیر مصرفی مانند تنگستن یا کربن، اغلب دارای نقطه ذوب بالایی هستند.
  • براساس سیستم AWS (American welding society)، برای دسته بندی الکترودهای جوشکاری، نشانه هایی روی آن درج می شود.
  • در واقع الکترود به وسیله انتقال جریان الکتریکی ذوب شده و در نهایت در بین فضای خالی بین دو قطعه قرار می‌گیرد.
  NFP با افزایش بیکاری در ایالات متحده به بالاترین حد در 7 ماه گذشته، برآوردها را شکست داد