بانک مرکزی استرالیا (RBA) نرخ ها را 25 واحد در ثانیه افزایش داد، دلار استرالیا/دلار آمریکا کاهش یافت

قیمت ها، نمودارها و تحلیل دلار استرالیا (AUD/USD).

پیش بینی دلار استرالیا رایگان سه ماهه چهارم ما را دانلود کنید:

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

بانک مرکزی استرالیا اوایل امروز، در حالی که بانک مرکزی همچنان با تورم بالاتر از هدف مبارزه می کند، نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد. این حرکت که به طور گسترده انتظار می رفت، شاهد افزایش نرخ رسمی نقدی به 4.35 درصد بود. RBA در چهار جلسه اخیر سیاست نرخ ها را بدون تغییر نگه داشته است. در بیانیه همراه، میشل بولاک، فرماندار RBA خاطرنشان کرد که در حالی که تورم از اوج خود عبور کرده است، اما همچنان “بیش از حد بالا است و ثابت شده است که پایدارتر از انتظارات چند ماه پیش است.” خانم بولاک افزود،

در حالی که پیش‌بینی مرکزی این است که تورم CPI همچنان به کاهش خود ادامه دهد، به نظر می‌رسد پیشرفت کندتر از آنچه قبلاً انتظار می‌رفت، باشد. اکنون انتظار می‌رود تورم CPI تا پایان سال 2024 حدود 3 و نیم درصد و تا پایان سال 2025 در بالای محدوده هدف 2 تا 3 درصد باشد. هیئت مدیره قضاوت کرد که افزایش نرخ‌های بهره امروز تضمین شده است تا مطمئن‌تر از تورم باشد. در یک بازه زمانی معقول به هدف باز می گردد.

بیانیه سیاست پولی RBA

دلار استرالیا پس از انتشار در برابر همتای آمریکایی خود کاهش یافت و برخی از دستاوردهای اخیر خود را کاهش داد. با توجه به اینکه معامله گران به فروش 112 میلیارد دلاری اوراق قرضه این هفته نگاه می کنند، بازدهی خزانه داری ایالات متحده یک شبه پس از فروش هفته گذشته دوباره افزایش یافت. امروز 48 میلیارد دلار اسکناس 3 ساله برای فروش، فردا 40 میلیارد دلار اسکناس 10 ساله در بلوک قرار دارد، در حالی که در روز پنجشنبه 24 میلیارد دلار اوراق قرضه 30 ساله قابل خرید است. به نظر محتمل است که معامله گران در تلاش هستند تا این هفته پیش از این فروش ها، بازدهی بالاتری داشته باشند.

  از سر گیری سفرهای متقابل مقامات ژاپن و کره جنوبی پس از وقفه ۱۲ ساله

image1.png

یاد بگیرید چگونه تجارت کنید AUD/USD

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله AUD/USD

تقویم اقتصادی DailyFX

حرکت اخیر بالاتر در AUD/USD، به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا و تصور اینکه RBA نرخ بهره را افزایش خواهد داد، جفت را از منطقه ناهموار تجارت قبلی بین 0.6300 و 0.6500 دور کرد. این جفت در حال حاضر در 0.6425 معامله می شود و برای ادامه حرکت صعودی هفته گذشته باید بالاتر از sma 50 روزه در 0.6393 و sma 20 روزه در 0.6366 باقی بماند.

نمودار قیمت روزانه AUD/USD – 7 نوامبر 2023

image2.png




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 21% -27٪ 1%
هفتگی -4٪ 9% 0%

نظر شما در مورد دلار استرالیا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/reserve-bank-of-australia-rba-hikes-rates-by-25bps-aud-usd-slides-lower-20231107.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار