با افزایش انتظارات کاهش نرخ بهره توسط بازارها، بازده اوراق قرضه جهانی کاهش یافت

تجزیه و تحلیل بازده اوراق قرضه جهانی

  • فشارهای قیمتی آمریکا و انگلیس کاهش می یابد.
  • پیش بینی های نرخ بهره حاکی از یک سری کاهش در سال آینده است.

تقویم اقتصادی DailyFX

بازار اوراق قرضه دوباره در سرفصل اخبار قرار گرفت، زیرا بازدهی جهانی دیروز پس از انتشار آخرین گزارش تورم ایالات متحده کاهش یافت. در حالی که گزارش شاخص CPI آمریکا در روز سه‌شنبه نشان داد که هر دو شاخص فقط 0.1 درصد کمتر از پیش‌بینی‌ها سقوط کرده‌اند، تأثیر آن بر بازار خزانه‌داری ایالات متحده و دلار مشخص شد.

image1.png

بازدهی UST 2 ساله حساس به نرخ با 20 واحد کاهش به 4.85 درصد کاهش یافت، UST 10 ساله 18 واحد پایه کاهش یافت، در حالی که UST 30 ساله 15 واحد پایه در جلسه کاهش یافت. تاثیر بر دلار آمریکا با کاهش بیش از یک و نیم واحدی در روز قابل توجه بود.

تورم آمریکا در ماه اکتبر به 3.2 درصد کاهش یافت، دلار آمریکا کاهش یافت اما طلا افزایش یافت

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image2.png

آخرین پیش‌بینی‌های صندوق فدرال رزرو CME اکنون 100 واحد کاهش نرخ را در سال 2024 نشان می‌دهد که اولین کاهش 25 واحدی در نشست ماه می FOMC مشاهده شد.

ابزار CME FedWatch

image3.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

ایجاد اعتماد در معاملات

و این تنها در ایالات متحده نیست که انتظارات نرخ پایین تر در حال ایجاد است، زیرا بریتانیا و منطقه یورو نیز اکنون کاهش بیشتری نرخ را برای سال آینده ثبت کرده اند. گزارش تورم امروز بریتانیا نشان داد که تورم کل به شدت کاهش یافته است – همانطور که اخیراً توسط اقتصاددان ارشد BoE پیش بینی شده بود – به 4.6٪ در اکتبر از 6.7٪ در سپتامبر.

  ازبکستان حضور رئیس جمهور ایران را در نشست سازمان همکاری شانگهای تائید کرد

اخبار فوری بریتانیا: پست های CPI انگلستان کاهش شدید، GBP ارائه شده است

تورم سرفصل انگلستان

image4.png

نگاهی به انتظارات نرخ بهره بریتانیا برای سال آینده نشان می دهد که اولین کاهش 25 نرخی در ژوئن با دو کاهش سه ماهه دیگر در نیمه دوم سال خواهد بود.

image5.png

و در منطقه یورو، بازارها اکنون بیش از 90 واحد کاهش نرخ را در سال آینده پیش‌بینی می‌کنند که اولین کاهش آن در ژوئن یا احتمالاً در نشست آوریل مشاهده شد.

image6.png

با توجه به اینکه بازارهای مالی به طور فعال در کاهش نرخ بهره قیمت گذاری می کنند، بازارهای ریسک جذاب تر به نظر می رسند. افزایش‌های اخیر در طیف وسیعی از بازارهای سهام توسط سرمایه‌گذارانی انجام شده است که به دنبال سرمایه‌گذاری در دارایی‌های پرریسک‌تر هستند و به نظر می‌رسد این موضوع در ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت.

نمودارها از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/global-bond-yields-hammered-as-markets-upgrade-interest-rate-cut-expectations-20231115.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار