بزرگترین گروه هوشمندسازی ساختمان ساختمان هوشمند

سناریوی سینمای خانگی و تغییر صدا و نور هماهنگ با نوع فیلم یا برنامه. درخواست هایی مانند نظافت اتاق ، شارژ یخچال ، درخواست ماشین برای تردد ، ماساژ و جمع آوری ظرف های غذا از موارد مهم هستند. شما از طریق یک سیستم یکپارچه هتلی می توانید پاسخگویی بسیار سریعی به نیازهای مسافران و مشتریان وفادار هتل داشته باشید.

با توضیحاتی که در بالا ارائه شد دیگر تعجب آور نیست که بگوییم شما به معنای واقعی کلمه پادشاه یا ملکه ی منزلتان خواهید شد.

  • خانه‌ای که تئودور عاشق سیستم عامل کامپیوترش می‌شود و می‌تواند با شخصیت بازی واقعیت مجازی که به شکل هولوگرام در خانه‌ی او حرکت می‌کند، خیلی راحت گفت‌وگو کند.
  • نام کاربری خود را وارد کنید ، دستورالعمل فراموشی رمز برای شما ایمیل می شود!
  • ، بازسازی خانه های قدیمی با تکنولوژی جدید و … عوامل زیادی را در انتخاب نوع و مدل محصولات مصرفی در ساختمان ها دخیل کرده است که در زیر به برخی از آنها مختصر اشاره شده است.
  • بعضی از سیستم های هوشمند نیز ترکیبی از همه موارد را مورد استفاده قرار می دهند.
  • بزرگترین مزیت سیستم هوشمند در هتل (هتل هوشمند) ، امکان مشاهده وضعیت تمام اتاق ها و ارائه بهترین خدمت (سرویس) به مشتریان براساس درخواست های آنهاست.

از سری محصولات پرطرفدار اسمارت هوم آیریک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود. در صورتی که سؤالی در خصوص مطالب بیان شده دارید می توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید یا با ارائه پیشنهادات خود، ما را در بالا بردن کیفیت مقالات یاری کنید. در سیستم سنتی، هر کدام از این ابزارها به صورت مجزا و مستقل از هم کنترل می شوند و یا اینکه اصلاً کنترل اتوماتیک در مورد آن ها چندان وجود ندارد. پمپ ها برای پمپاژ مایعات از جمله آب مورد استفاده می گیرند موارد مصرف آنها می تواند آبیاری فضای سبز یا پر و خالی کردن استخر باشد.

  رایزنی "متحدان نگران" برای مقابله با تهدیدهای اتمی کره شمالی

سوییچ تک-کانال پشت کلیدی ساناف زیگبی

اگر بخواهیم به صورت ریشه ای به تاریخچه هوشمند سازی ساختمان نگاهی بیندازیم، باید به اختراع نیکولا تسلا در سال 1785 اشاره کرد که قایقی با قابلیت کنترل از راه دور را کشف کرد. در دهه های بعد وسایل منزل یک به یک شامل سیستم کنترل از راه دور شدند و به این شیوه ایده های اولیه هوشمند سازی ساختمان و خانه شکل گرفت. اینک همین ایده ساده به جایی رسیده که کوچک ترین قسمت خانه ها به سیستم های نوین هوشمند سازی مجهز شده اند. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد تاریخچه هوشمند سازی ساختمان می توانید به مطلبی که در مورد آن نوشته شده است، رجوع کنید. روشنایی فروشگاه، ویترین شما، دمای محیطی محل کار، تردد مشتریان و امنیت محل کسب و کار شما می تواند از طریق سیستم های هوشمند، کارآمدتر و کم هزینه تر باشند. به طور اتوماتیک دمای محیط را برای مشتریان و پرسنل خود در وضعیت مطلوب نگه دارید.

لوازم خانگی هوشمند

بزرگترین گروه هوشمندسازی ساختمان ساختمان هوشمند

زمانی که می‌خواهید خانه خود رو هوشمند کنید، نیازی نیست که در همان ابتدا همه امکانات هوشمند را با هم پیاده‌سازی کنید. در نتیجه می‌توانید با بودجه کمی شروع کرده و به مرور زمان خانه هوشمندتان را گسترش دهید. زمانی که از حریم خصوصی در خانه هوشمند حرف می زنیم، منظورمان اطلاعاتی است که شما درباره ی عادت ها و اتفاقات روزمره ی خانه، همسایه ها، دوستان و یا حیوان خانگی تان به شرکت های فناوری، چه بزرگ و چه کوچک می دهید. ساکنان خانه زمانی که بیرون از خانه هستند، می توانند با دوربین های امنیتی هوشمند خانه را نظارت کنند. خانه هوشمند دوست داشتنی، طبق برنامه ی زمانی که به او می دهید با پخش زنگ هشدار و آلارم کمک می کند که از راه دور هم بتوانید از خانه هوشمند آکو عزیزانتان مراقبت نمایید. اگر وقت نمی کنید که گجت ها و ابزار خانه تان را هر لحظه کنترل کنید؛ می توانید زمانبندی سناریوها و برنامه های روزانه را در اپلیکیشن خانه هوشمند خود انجام دهید تا کارها به صورت خودکار پیش بروند.

  نتیجه تورم ایالات متحده برای هدایت بازار

خانه هوشمند سکد