بهترین سایت اخبار ارز دیجیتال معرفی 8 سایت برتر ایرانی و خارجی میهن سیگنال | persianforexacademy

اینجا قصد دارم اطلاعاتی که در حوزه بلاکچین و رمزارزها کسب کرده‌ام را با شما به اشتراک بگذارم. اصطلاح فورک به این معناست که کد یک شبکه برای خلق ویژگی‌ها، توابع و حتی کوین‌های جدید کپی می‌شوند. بیت کوین به عنوان یک رمزارز متن‌باز به توسعه‌دهندگان این امکان را داده تا کد آن را به راحتی کپی و بر اساس نیاز خود آن را اصلاح کنند. صرافی‌های ارز دیجیتال را با توجه به ویژگی‌هایشان می‌توان به دو دسته متمرکز و غیر متمرکز تقسیم کرد.

ارز دیجیتال ترون

ون یک ارز دیجیتال جهانی است که در ابتدا برای رقابت با بیت کوین عرضه شده بود. این ارز دیجیتال چینی، مبتنی بر لیتکوین است و از تابع مشتق کلیدهای رمزنگاری شده استفاده می کند. اما هر ارزدیجیتالی ارز مجازی یا رمزارز نیست پول‌های دیجیتال همانند پول‌های فیزیکی برای خرید کالاها و خدمات مورد استفاده قرار میگیرند. اگرچه ارزهای رمزنگاری شده، زیرمجموعه ارزدیجیتال هستند، اما تفاوت های اساسی بین این دو وجود دارد. از آنجایی که ارزهای رمزنگاری شده، قانون گذاری شده نیستند، جزو ارزهای مجازی به حساب می آیند. در حالی که ارزهای رمزنگاری شده، بر اساس توافق طرفین قیمت گذاری می شوند و نرخ ثابتی ندارند.

  • صرافی هم در آخر هزینه‌ای که به شما قرض داده است را از حساب شما کسر خواهد کرد.
  • لیتکوین از ارز بیت کوین الهام گرفته و از نظر فنی تقریباً با آن یکسان است.
  • اما این کوین‌های مرده دقیقاً چه هستند؟ درحقیقت آنها پروژه‌هایی رها شده‌اند که فاقد نُد بوده و روند توسعه آنها متوقف شده است.

علاوه بر این، مقالات کامل‌تری درباره هر ارز وجود دارد که یکی دیگر از جذابیت‌های این سایت است. علاوه بر بررسی ارزها، CoinMarketCap صرافی‌ها و NFTهای موجود در بازار را هم به طور دقیق رصد می‌کند. امکان فیلترگذاری باعث می‌شود تا هر چیزی را که دوست دارید بررسی کنید، دقیق‌تر باشد.

اطلاعات تماس برنامه‌نویس

معمولا تحلیل گران فاندمنتال در بازار ارزهای دیجیتال به بررسی اینگونه عوامل می‌پردازند. به عنوان مثال یک تحلیل‌گر فاندمنتال با دنبال کردن صفحات اجتماعی سرمایه‌گذاران معروف و مشهور مانند ایلان ماسک و… در این بازار، از نقشه‌های سرمایه‌گذاری آن‌ها با خبر می‌شود و متناسب با فعالیت آن‌ها به سرمایه‌گذاری می‌پردازد. بیت کوین در ابتدا قیمتی برابر با 0.5 دلار داشت که این مقدار تا اواخر سال 2012 به 22 دلار رسید.

خرید بیت کوین کش

میهن سیگنال یکی دیگر از مجله خبری پرشین فارکس سایت های خبرگزاری ارز دیجیتال به زبان فارسی است. در این سایت می‌توانید اخبار گوناگون در حوزه ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید. اخبار به‌صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شود و می‌توانید به‌خوبی از آن استفاده کنید. یکی از امکانات مناسب CoinMarketCap این است که به طور مختصر درباره همه ارزها توضیح داده و می‌توانید با چند دقیقه مطالعه، یک دیدگاه کلی نسبت به ارز موردنظر پیدا کنید.

http://changanblog.ir

  بازگشایی خطوط راه آهن جدید باربری میان روسیه و چین