بیت کوین (BTC) به بالاترین سطح تاریخ خود نزدیک می شود زیرا رویداد نصف می شود، مزایای Coinbase (COIN)

بیت کوین (BTC)، Coinbase (COIN) – قیمتنمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • بیت کوین احتمالاً در این هفته قرار است بالاترین رکورد جدیدی را چاپ کند.
  • رویداد نصف شدن بیت کوین در 19 آوریل پیش بینی می شود.
  • کوین بیس از بازار پررونق ارزهای دیجیتال سود می برد.

گزارش فنی و بنیادی بیت کوین سه ماهه دوم ما را ببینید

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

بیت کوین به بالای 70 هزار دلار بازگشته است و در فاصله نزدیکی با ثبت رکورد جدید تاریخ قرار دارد زیرا خریداران در آستانه رویداد هاوینگ آینده فعال تر می شوند. فروش کوتاه‌مدت اخیر با حرکت امروزی که بیت‌کوین را به بالاتر از خوشه‌ای از بالاترین قیمت‌های اخیر بین ۷۱.۲ تا ۷۱.۸ هزار دلار بازگرداند، اکنون به طور کامل دنبال شده است. قبل از اینکه بیت کوین/دلار آمریکا وارد قلمروی نامشخص شود، مقاومت فنی کمی وجود دارد.

پس از تصویب یازده ETF بیت کوین در اوایل ژانویه، محرک رشد قوی بیت کوین در چند ماه گذشته، خرید نهادی سنگین بوده است. در سه ماهه اول سال 2024، این یازده ETF خالص بیت کوین به ارزش 12.1 میلیارد دلار خریدند – 26.8 میلیارد دلار ورودی در مقابل 14.7 میلیارد دلار خروجی.

image1.png

تحقیقات Investopedia/BitMEX

این تقاضای سنگین به زودی با شوک عرضه مواجه خواهد شد زیرا تعداد بیت‌کوین‌های جدید استخراج‌شده تا 50 درصد در رویداد هاوینگ جدید کاهش می‌یابد. این رویدادهای نصف کردن هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد که پاداش استخراج یک بلوک جدید از 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین در هر بلوک کاهش می‌یابد. نصف کردن بیت کوین در هر 210000 بلاک تا زمانی که تمام 21 میلیون سکه استخراج شود، پیش بینی شده در سال 2040 ادامه خواهد یافت.

  شی جین پینگ معاون چهاردهمین کنگره ملی خلق چین شد

image2.png

از طریق IG.Com

رویداد نصف شدن بیت کوین

نمودار قیمت روزانه بیت کوین (BTC).

image3.png

کوین بیس (COIN)، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، یکی از شرکت هایی است که از فعالیت مجدد در فضای ارزهای دیجیتال سود می برد. علیرغم اینکه Coinbase درگیر دعوای جاری با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است، قیمت سهام خود از اوایل فوریه تاکنون بیش از دو برابر شده است. نمودار هفتگی نشان می‌دهد که Coinbase در اواخر مارس، سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8% را در 277 دلار آزمایش کرده و رد کرده است و این سطح می‌تواند به زودی دوباره تحت فشار قرار گیرد، مگر اینکه مورد SEC مانع از پیشرفت بیشتر شود. در بالای اینجا، سطح اصلاحی 78.6% در 344 دلار مشاهده می شود.

نمودار قیمت هفتگی Coinbase (COIN).

image4.png

همه نمودارها از طریق TradingView

اگر به ارزهای رمزنگاری شده علاقه دارید، ما یک راهنمای معاملاتی رایگان برای دانلود در دسترس داریم

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین یا کوین بیس – صعودی یا نزولی؟؟ می‌توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-btc-nears-new-all-time-high-as-halving-event-looms-coinbase-coin-benefits-20240408.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار