بیت کوین (BTC/USD) در حالی که SEC اکنون پس از اعلام اتهام بایننس در روز دوشنبه، Coinbase را شارژ می کند، سقوط می کند.

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC):

  • پس از اینکه SEC صرافی ارز دیجیتال را شارژ کرد، سهام کوین‌بیس بیشتر سقوط کرد.
  • SEC بایننس و مدیر عامل شرکت CZ را متهم می کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

مبانی تجارت برک آوت

کوین بیس پس از آنکه SEC رسماً شرکت را به دلیل فعالیت به عنوان بورس اوراق بهادار ثبت نشده، کارگزار و آژانس تسویه حساب متهم کرد، در حال حاضر در معاملات قبل از بازار 18 درصد کاهش یافته است.

image1.png

طبق شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار، حداقل از سال 2019، کوین بیس میلیاردها دلار به طور غیرقانونی در تسهیل خرید و فروش اوراق بهادار دارایی های رمزنگاری شده به دست آورده است. SEC ادعا می کند که Coinbase خدمات سنتی یک صرافی، کارگزار و آژانس تسویه حساب را بدون ثبت هیچ یک از این وظایف در کمیسیون مطابق با قانون در هم می آمیزد.

SEC.gov | SEC برای فعالیت به عنوان یک بورس اوراق بهادار ثبت نشده، کارگزار و آژانس تسویه حساب، کوین بیس را شارژ می کند.

نمودار قیمت روزانه Coinbase (COIN) – 6 ژوئن 2023

image2.png

SEC دیروز 13 اتهام علیه بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، Binance، و مدیر عامل آن Changpeng Zhao، از جمله فعالیت غیرقانونی در ایالات متحده و ترکیب دارایی های مشتریان، ارائه کرد. علاوه بر این،

گری جنسلر، رئیس SEC، گفت: «از طریق سیزده اتهام، ما ادعا می کنیم که نهادهای ژائو و بایننس در شبکه گسترده ای از فریب، تضاد منافع، عدم افشای اطلاعات و فرار حساب شده از قانون دست داشته اند. همانطور که گفته می‌شود، ژائو و بایننس سرمایه‌گذاران را در مورد کنترل‌های ریسک و حجم معاملات فاسد گمراه کردند و در عین حال فعالانه افرادی را که این پلتفرم را راه‌اندازی می‌کردند، معاملات دستکاری بازارساز وابسته به آن، و حتی مکان و با چه کسی وجوه سرمایه‌گذار و دارایی‌های رمزنگاری شده را پنهان کردند. آنها سعی کردند با اعلام کنترل های ساختگی که در پشت صحنه نادیده گرفته می شدند، از قوانین اوراق بهادار ایالات متحده فرار کنند تا بتوانند مشتریان با ارزش ایالات متحده را در پلتفرم های خود نگه دارند.

  نخستین گام چین در حذف دلار از معاملات تجاری

SEC.gov | SEC 13 اتهام علیه نهادهای بایننس و بنیانگذار چانگ پنگ ژائو ثبت کرد.

نمودار قیمت روزانه بایننس کوین (BNB) – 6 ژوئن 2023

image3.png

بیت کوین (BTC/USD) دیروز پس از اخبار بایننس از طریق پشتیبانی اخیر سقوط کرد و در حال حاضر حدود 25.5 هزار دلار معامله می شود. سطح قبلی مقاومت تبدیل به حمایت در حدود 25.2 هزار دلار نزدیک است و ممکن است موج فعلی احساسات منفی را که به فضای ارزهای دیجیتال برخورد کرده است، نگه ندارد.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین (BTC/USD) – 6 ژوئن 2023

image4.png

دیدگاه شما در مورد چیست؟ ارزهای رمزنگاری شده – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-btc-usd-slides-as-the-sec-now-charges-coinbase-after-indicting-binance-on-monday-20230606.html