تست طلا 2 هزار دلار، پوند/دلار آمریکا، پاپ یورو/دلار آمریکا، کاهش قیمت دلار

هفته بازار پیش رو: تست طلا 2000 دلار، GBP/USD، EUR/USD Pop، USD Sags

بازارها همچنان در معرض ریسک باقی می مانند و طیفی از بازارهای سهام ایالات متحده به بالاترین سطح خود در چند ماه اخیر رسیده اند. «سنج ترس» VIX آخرین بار در ابتدای سال 2020 مشاهده شد و بیش از 46 درصد نسبت به اوج خود در اواخر اکتبر کاهش یافته است. احساس فزاینده ای که نرخ بهره در سراسر جهان به اوج خود رسیده است، احساس خوبی را تقویت می کند و با انتظار کاهش نرخ در پایان سه ماهه دوم 2024، حرکت بالاتر ممکن است در ماه های آینده کارهای بیشتری انجام دهد.

نحوه تجارت روند را با راهنمای رایگان ما بیاموزید

توصیه شده توسط Nick Cawley

مبانی تجارت روند

نمودار روزانه VIX

image1.png

علیرغم افزایش بازدهی خزانه داری آمریکا، دلار آمریکا همچنان در پایین ترین حد خود باقی می ماند و در فاصله نزدیکی از رسیدن به پایین ترین سطح چند ماهه قرار دارد. هفته آینده فروش گسترده ای از اوراق خزانه 2، 5 و 7 ساله ایالات متحده وجود دارد و به نظر می رسد که بازار قبل از اینکه 148 میلیارد دلار کاغذ وارد خیابان شود، برای بازدهی بالاتر فشار می آورد.

image2.png

در تقویم هفته آینده چند انتشار داده های اقتصادی با تاثیر بالا وجود دارد که نگاه دوم به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و منطقه یورو و تورم ایالات متحده برجسته است. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو نیز در پایان هفته سخنرانی می کند.

image3.png

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

پیش بینی های فنی و بنیادی – در تاریخ 27 نوامبر

پیش‌بینی هفتگی پوند انگلیس (GBP): داده‌ها و سیاست پولی همسو هستند، تردیدها باقی می‌مانند

پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا به بالاترین حد خود از اوایل سپتامبر بازگشته است. در واقع، شاید به طرز شگفت انگیزی در بالای 0.1.25 دلار راحت به نظر برسدروی ستون های دوگانه حمایت پولی و به ندرت داده های اقتصادی اخیر.

طلا (XAU/USD)، نقره (XAG/USD) سطح بالایی را حفظ می‌کند زیرا قیمت نفت در حال بهبود است

قیمت طلا و نقره هفته مثبتی را پشت سر گذاشتند زیرا خریداران هر دو فلز را با کمک دلار آمریکا حمایت کردند. هم طلا و هم نقره این هفته را تهدید به فروش کردند، اما خریداران قیمت ها را برای اکثر هفته های معاملاتی کوتاه مدت ثابت نگه داشتند. با این حال، نگاه به طلا و عدم موفقیت در یافتن پذیرش بالای 2000 دلار در هر اونس، می‌تواند این فلز گرانبها را در هفته آینده آسیب‌پذیر کند.

پیش بینی یورو (EUR): چشم انداز هفته آینده EUR/USD و EUR/GBP

بازارهای FX به طور کلی در یک هفته تعطیلات کوتاه نسبتا آرام بوده اند، به استثنای پوند بریتانیا. یورو در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است و دستاوردهای اخیر خود را تثبیت کرده است، در حالی که ارز واحد در برابر پوند انگلیس با مشکل مواجه شده است و به پایین ترین سطح خود در دو هفته پیش بازگشته است.

پیش بینی دلار آمریکا: رشد و تورم فروش دلار را افزایش می دهد؟

  اعتصاب سراسری در سریلانکا در اعتراض به افزایش دو برابری مالیات‌ها

دلار در حال حرکت به سمت پایین بوده است، به شیوه ای مشابه با بازدهی ایالات متحده و داده های اقتصادی ایالات متحده، زیرا به نظر می رسد بزرگترین اقتصاد جهان اثرات شرایط مالی سخت را احساس می کند. داده‌های نیروی کار پس از گزارش NFP اکتبر کاهش یافته است، داده‌های خرده‌فروشی و CPI کاهش یافته است و اطلاعات کلی احساسات نیز کاهش یافته است.

تجارت همه چیز درباره اعتماد است – راهنمای رایگان ما را دانلود کنید تا به شما در ایجاد اعتماد به نفس کمک کند

توصیه شده توسط Nick Cawley

ایجاد اعتماد در معاملات

تمام مقالات نوشته شده توسط تحلیلگران و استراتژیست های DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/market-week-ahead-gold-tests-2k-gbp-usd-eur-usd-pop-usd-sags-20231126.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار