تعرفه‌ها انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران | transemartlogistics

به پنبه، مبلمان، لباس، وسایل الکترونیکی و حتی وسایل نقلیه فکر شرکت ترنس مارت لجستیک کنید. شهر صادرات با تجارب ارزنده ای در زمینه ی تامین محصول، معاملات برون مرزی و حمل و نقل بین المللی با گروهی کارآمد در زمینه ی صادرات به کشور های مختلف به خصوص کشور های همسایه و اعضای اتحادیه کشورهای مشترک المنافع در خدمت شماست. کانتینر یخچالی دربردارنده سیستم خنک‌کننده‌ای است که از خراب شدن مواد فاسدشدنی مانند انواع خوراکی‌ها و آبمیوه های صادراتی یا داروهای نیازمند به یخچال محافظت می‌کند. سیستم خنک ‌کننده کانتینر و دمای تنظیم آن با توجه به نوع کالای حمل‌شونده، قابل تغییر است.

حمل اشتراکی یا گروپاژ در شرایطی است که میزان بار شما از حجم یک کانتینر کمتر است. در این صورت حمل بار دریایی به صورت اشتراکی و گروپاژ تا مقصد و بندرگاه مشخص صورت میگیرد. گروپاژ دریایی شیوه ای به صرفه برای حمل بار دریایی در شرایطی است که اجاره کامل یک کانتینر برای فرستنده صرف اقتصادی ندارد.

FULL CONTAINER LOAD – FCL ( یک کانتینر پر )

کالاهای اساسی و اجناس لوکس با اینکه به لحاظ بازرگانی نرمش پذیر هستند، ولی در دوره‌ رکود پایین، کالاهای اساسی (برای عموم مردم) و کالاهای لوکس (برای قشر مرفه) تحت تأثیر قرار می گیرند. در دوره‌ رکود متوسط، بر سطح تقاضا برای وسایل الکترونیکی ارزان قیمت (برای طبقه‌ ‌متوسط) و سرمایه‌گذاری در زمینه‌ تجهیزات سرمایه‌ای نظیر ماشین آلات راه سازی، وسائط نقلیه، ساخت زیربناها (توسط شرکتها) اثر زیادی ‌گذارده می شود. در دوره‌ ‌رکود شدید، تقاضا برای کالاهایی با عمر طولانی و بهای متوسط (مثل خودرو، یخچال و غیره) تقریباً ناچیز می‌شود. بنابراین هریک از دوره‌های مزبور به گونه‌ای متفاوت بر سطح تقاضا (ساخت صنعتی یا واردات، و در کل زنجیره‌ی ‌تأمین، لجستیک و حمل و نقل) تأثیر می‌گذارند.

  پنج استراتژی برتر معاملات کریپتوکارنسی در سال 2021 مجله فارکس | persianforexacademy

در دهه‌ 80 میلادی حمل کانتینرهای 2 طبقه توسط راه آهن رونق گرفت و حمل تریلر را به حاشیه راند. اما حمل کانتینرهای 2 طبقه برای عبور از برخی پل ها و تونل ها با محدودیت 5.5 متر مواجه بوده است. در تصویر زیر 2 نوع حمل مزبور و ابعاد فیزیکی آنها نشان داده شده است. ضمن اینکه کشتی‌های کانتینربرِ بزرگتر، تعداد بیشتری جرثقیل را برای امر تخلیه یا بارگیری به خود اختصاص‌ می‌دهند و در نتیجه مدت بیشتری صرف سفر در دریاها می‌گردد.

  • استاندارد‌کردن حمل ترکیبی و ظهور کانتینرهای استاندارد، به توسعه و ارزانتر شدن حمل و نقل کمک بسیار کرد.
  • کانتینرها از نظر ابعاد به صورت کانتینر 10 فوت، کانتینر 20 فوت و کانتینر 40 فوت موجود هستند و انواع کانتینر از نظر کاربردی در طبقه بندی زیر قرار می‌گیرند که برای مقاصد خاص در حمل دریایی کانتینر استفاده می‌شوند.
  • شرکت کشتيرانی دريای خزر دارای سرويس های حمل کانتينر های 20 و 40 فوتی می باشد .
  • تین‌نیوز در این مدت با انتشار سالانه نزدیک به ۵۰۰۰۰ مطلب مرتبط با حوزه تخصصی حمل‌ونقل، به رسانه‌ای جامع در این حوزه تبدیل شده و در رتبه‌بندی‌های رسمی جزو برترین پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تخصصی کشور است.

توسعه‌ی فناوری اطلاعات و توانایی صدور بارنامه الکترونیکی به حمل چندوجهی با بارنامه یکسره انجامید. استفاده از RFID ، حسگرها و سیستم های تعیین مکان، امر ردگیری کانتینرها را ممکن ساخت. از طرف دیگر با ظهور کانتینر در جهان، سازندگان وسایل نقلیه (به ویژه کشتی‌ها) به سمت بزرگتر و سنگین‌تر شدن گرایش یافته اند. همین گرایش موجب شده تا مدیران بنادر جهان نیز نسبت به تعمیق حوضچه‌ها و افزایش طول و عرض اسکله‌ها مبادرت کنند. ‌این اقداماتِ هماهنگِ بین المللی، علاوه بر افزایش سرعت و کاهش مصرف انرژی، موجب کاهش قابل ملاحظه‌ی هزینه‌های حمل در زنجیره‌ تأمین شده است.

  کره شمالی بار دیگر موشک بالستیک شلیک کرد

رشد حقوق دولتی معادن با فرمول غلط صمت

تعرفه‌ها انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران | transemartlogistics