تنظیمات تجارت فنی در USD/JPY، EUR/JPY و GBP/JPY

علاقه مند به ساخت استراتژی برای USD/JPY? با دانلود «چگونه تجارت کنیم دلار آمریکا/JPY” راهنما!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله USD/JPY

پیش بینی USD/JPY – تحلیل فنی

پس از یک رالی قوی در دو جلسه گذشته، USD/JPY در روز سه‌شنبه به دنبال تلاش ناموفق برای شکستن مقاومت در 148.90، با حرکت نزولی که با کاهش بازده اوراق قرضه آمریکا تقویت شد، به سمت نزولی برگشت. در صورت افزایش سرعت، حمایت در 147.40 و به دنبال آن 146.00 مشاهده می شود.

از سوی دیگر، اگر گاوها کنترل خود را دوباره به دست آورند، که با توجه به چشم انداز بهبود یافته دلار آمریکا با توجه به عدم تمایل فدرال رزرو به کاهش پیش از موعد نرخ بهره، سناریویی بسیار محتمل به نظر می رسد، اولین سقف فنی برای تماشا در 148.90 و 150.00 پس از آن ظاهر می شود. در قدرت بیشتر، تمرکز بر روی 152.00 خواهد بود.

نمودار فنی USD/JPY

تصویری از یک کامپیوتر توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

آیا می خواهید بدانید چه چیزی در پیش روی ین ژاپن است؟ همه بینش ها را در پیش بینی معاملات سه ماهه اول ما بیابید. اکنون نسخه رایگان خود را درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی EUR/JPY – تجزیه و تحلیل فنی

EUR/JPY طی دو هفته گذشته کاهش یافته است که تحت تاثیر خط روند نزولی که از بالاترین سطح ژانویه ادامه یافته است، کاهش یافته است. به دنبال این حرکت، این جفت ارز SMA 100 روزه خود را در 159.00 دنبال می کند. گاوها باید محکم از این طبقه دفاع کنند. عدم انجام این کار ممکن است 158.30 را وارد بازی کند، و شاید حتی پشتیبانی خط روند در 157.00 را وارد کند.

  کرونا بخشی از مشاغل و فعالیت‌ها در شهر «ووهان» چین را تعطیل کرد

در صورت چرخش صعودی، مقاومت خط روند در 160.00 اولین مانع در برابر صعود صعودی خواهد بود. در حالی که غلبه بر این مانع فنی می تواند دشوار باشد، یک شکست قاطع می تواند در رالی را به سمت 161.00 باز کند. با نگاهی بالاتر، همه نگاه ها به 161.60 و 164.00 پس از آن خواهد بود.

نمودار فنی EUR/JPY

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار EUR/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

علاقه مند به یادگیری نحوه موقعیت یابی خرده فروشی می تواند سرنخ هایی در مورد آن ارائه دهد GBP/JPYخط سیر کوتاه مدت؟ راهنمای احساسات ما اطلاعات ارزشمندی در مورد این موضوع دارد. اکنون آن را دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 14% 4% 6%
هفتگی 40% -6٪ 3%

GBP/JPY FORECAST – تحلیل فنی

پس از رسیدن به بهترین سطح خود در بیش از 8 سال در نزدیکی 189.00 در ماه گذشته، GBP/JPY مقداری از موقعیت خود را از دست داده است، اما توانسته است پایگاهی را در مجاورت 185.50 ایجاد کند. اگر این جفت بالاتر از این منطقه باقی بماند، علاقه خرید می تواند شروع به افزایش قدرت کند و راه را برای آزمایش مجدد احتمالی بالاترین قیمت چند ساله ژانویه هموار کند.

برعکس، اگر فروشندگان به طور غیرمنتظره ای بازگردند و قیمت ها را به زیر 185.50 برسانند، فشار نزولی می تواند تشدید شود و شرایط مناسبی را برای عقب نشینی به سمت 184.20، درست حول میانگین متحرک ساده 100 روزه و 50 روزه، ایجاد کند. در زیر این منطقه، پشتیبانی خط روند در 181.85 طبقه حیاتی بعدی برای نظارت است.

نمودار فنی GBP/JPY

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار GBP/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-japanese-yen-forecast-technical-trade-setups-on-usd-jpy-eur-jpy-and-gbp-jpy-20240206.html