تنظیمات قیمت AUD/USD، AUD/NZD، EUR/AUD

دلار استرالیا در مقابل دلار آمریکا، یورو، دلار نیوزلند – تنظیمات قیمت:

  • AUD برخی از ضررهای قبل را جبران کرده است نرخ RBA تصمیم گیری
  • افزایش می تواند برخی از خطرات نزولی در AUD را کاهش دهد.
  • بعدی برای چه AUD/USD، AUD/NZD، و EUR/AUD?

پیشنهاد مانیش جرادی

نحوه معامله AUD/USD

دلار استرالیا با افزایش تردیدها در توقف نرخ بهره بانک مرکزی استرالیا به دنبال افزایش حداقل دستمزد، مقداری از ضرر را در برابر برخی از همتایان خود جبران کرده است.

کمیسیون کار منصفانه استرالیا هفته گذشته تصمیم گرفت 5.75 درصد حقوق کارگران را در جوایز با دستمزدهای مرتبط با جابجایی در حداقل دستمزد و 8.6 درصد برای کارمندان کم‌درآمد افزایش دهد. این افزایش می تواند رشد دستمزد/توقعات تورمی را بالا ببرد و برای مقابله با تورم همچنان بالا به نرخ های بهره بالاتر نیاز دارد.

بازار با احتمال 30 درصدی افزایش 25 واحدی نرخ در نشست RBA در روز سه‌شنبه، قیمت‌گذاری می‌کند و نرخ معیار از 3.85 فعلی تا سپتامبر به 4.18 درصد می‌رسد. با این حال، افزایش حداقل دستمزد حاکی از یک خطر صعودی برای نرخ بهره است و AUD را حداقل در برابر برخی از همتایان خود حمایت می کند. در همین حال، پس از تصویب لایحه سقف بدهی در مجلس نمایندگان ایالات متحده در هفته گذشته، ریسک اشتها افزایش یافت. و هر گونه محرکی از سوی چین می تواند چشم انداز AUD را بهبود بخشد.

نمودار روزانه AUD/USD

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

AUD/USD: شکست کاذب پایین تر است؟

شکست AUD/USD در حفظ ضرر پس از شکست تحت حمایت حیاتی در خط روند افقی از نوامبر در حدود 0.6585، احتمال شکست کاذب را افزایش داده است. با این حال، تا زمانی که AUD/USD از سد مهم 0.6805 عبور نکند، مسیر کمترین مقاومت از یک طرف به سمت پایین باقی می ماند. نگاه کنید به “دلار استرالیا آسیب پذیر به نظر می رسد: AUD/USD، AUD/JPY، AUD/CAD Price Action” منتشر شده در 25 مه.

  بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) افزایش بیشتری پیدا می کنند - بعد از کجا؟

نمودار روزانه EUR/AUD

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

EUR/AUD: خطر تصحیح عمیق تر

عقب نشینی شدید EUR/AUD در هفته گذشته خطر عقبگرد عمیق تر در کوتاه مدت را افزایش می دهد. این به دنبال عقب نشینی ماه گذشته از یک سد سخت در اوج اکتبر 2020 یعنی 1.6825 است. یک بالشتک حیاتی در پایین ترین سطح اوایل ماه مه یعنی 1.6130 قرار دارد. هر شکست زیر می تواند راه را به سوی 1.5950-1.6000 هموار کند (از جمله بالاترین قیمت دسامبر و میانگین متحرک 89 روزه). برای بحث بیشتر به «دلار استرالیا پیش از خرده فروشی: AUD/USD، EUR/AUD، GBP/AUD تنظیمات قیمت»، که در 23 مه منتشر شده است، مراجعه کنید.

نمودار روزانه AUD/NZD

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

AUD/NZD: در انتهای بالای محدوده

شتاب صعودی در AUD/NZD به دنبال حفظ بالای یک کف مهم در پایین ترین سطح آوریل 1.0585 افزایش یافته است. کراس اکنون در حال آزمایش یک سقف حیاتی بر روی میانگین متحرک 200 روزه است که همزمان با اوج آوریل 1.0925 است. با توجه به اهمیت مقاومت، رالی AUD/NZD می تواند کمی متوقف شود، به خصوص با توجه به تصمیم فردای نرخ بهره RBA. با این حال، هر شکستی بالاتر از 1.0925 باعث ایجاد یک کف دو برابری می شود، که به طور بالقوه در را به سمت اوج فوریه 1.1085 و احتمالاً به سمت 1.1250 باز می کند.

پیشنهاد مانیش جرادی

مبانی تجارت برک آوت

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish

  استراتژی معاملاتی فارکس به صورت تست شده به همراه بهترین روش معاملاتی میداس سرمایه | persianforexacademy



منبع: https://www.dailyfx.com/news/australian-dollar-ahead-of-rba-aud-usd-aud-nzd-eur-aud-price-setups-20230605.html