تنظیمات EUR/USD، EUR/GBP و EUR/JPY

تنظیمات EUR/USD، EUR/GBP، EUR/JPY

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله EUR/USD

مقامات بانک مرکزی اروپا یک تقویت Hawkish برای یورو ارائه می کنند

بانک‌های مرکزی برتر از بزرگترین بانک‌های مرکزی جهان در حال ورود به سینترا پرتغال برای مجمع بانک مرکزی اروپا در مورد بانکداری مرکزی هستند. رویداد سالانه با یک میزگرد مورد انتظار فردا به اوج خود می رسد که شامل روسای فدرال رزرو، بانک ژاپن، بانک انگلستان و همچنین رئیس بانک مرکزی اروپا می شود. معمولاً وقتی یکی از رؤسای بانک مرکزی فوق الذکر ظاهر می شود، بازارها توجه می کنند و فردا در همان مرحله قرار می گیرند.

امروز صبح مارتینز کازاکس، که بیشتر متمایل به جنگ‌طلبی است، اظهار داشت که نرخ‌های بهره پس از جولای افزایش می‌یابد و قاطعانه انتظارات بازار برای کاهش نرخ‌ها در سال 2024 را رد کرد. تا زمانی که لازم است او همچنین درها را برای نرخ‌های بهره بالاتر از آنچه در حال حاضر انتظار می‌رود باز گذاشت و گفت: بعید است در آینده نزدیک بانک مرکزی اروپا بتواند با اطمینان کامل اعلام کند که به اوج نرخ‌ها رسیده است.

EUR/USD: تلاش برای ادامه صعودی

EUR/USD پس از شهادت جسورانه جروم پاول در هفته گذشته که بازارها را متقاعد کرد که قیمت ها را با احتمال بیشتری برای افزایش نرخ در 2 ساعته قیمت گذاری کنند، به ویژه به اظهارات فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا حساس است، که در نهایت باعث کاهش این جفت ارز شد.

با این حال، رد قابل توجه قیمت‌های پایین‌تر در اواخر روز جمعه، یک فتیله پایین‌تر را در نمودار روزانه ایجاد کرد – سرنخ اولیه‌ای را در مورد اینکه احتمالاً این هفته چگونه قیمت‌ها در جریان است. در حالی که MACD نشان می‌دهد که حرکت صعودی همچنان در جریان است، محرک‌های بلندمدت قدرت یورو بسیار اندک به نظر می‌رسند. داده های بنیادی در اروپا در حال بدتر شدن هستند، زیرا آلمان در حال حاضر در یک رکود فنی قرار دارد – در حال تجربه انقباض در تمام بخش های مهم تولید است. 1.0965 یک آزمون کوتاه مدت از ماندگاری حرکت بالاتر امروزی ارائه می دهد، با نوسان اوج اخیر 1.1012 به طور بالقوه در حال حاضر سودهای صعودی را محدود کرده است. اگر بالاتر از این سطح روی کندل روزانه ببندیم، حمایت به 1.0910 حرکت می کند، که احتمالاً به نظر می رسد.

  خرید ارز دیجیتال فروش ارز دیجیتال کیف پول ارز دیجیتال | persianforexacademy

با ورود به مراحل پایانی چرخه افزایش نرخ به نظر می‌رسد، بازارها نسبت به جریان اخبار حساس‌تر می‌شوند، به این معنی که حرکت‌های ضد روند و تغییرات قیمتی متلاطم می‌تواند فرصتی برای فرصت‌های محدودتر فراهم کند. صعود یورو/دلار آمریکا نیز تحت تأثیر جریانهای متعادل کننده مجدد ماه و سه ماهه خواهد بود.

نمودار روزانه EUR/USD

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

EUR/GBP: مشکل تورم بریتانیا بازده ST را افزایش می دهد و به طور بالقوه سود یورو را محدود می کند

پس از افزایش غیرمنتظره 50 واحدی در هفته گذشته، بازارهای اوراق قرضه بریتانیا بازدهی را بالاتر بردند، به طوری که طلای 3 ماهه بسیار بالاتر از 5 درصد بود – که منحنی بازدهی معکوس را تشدید کرد. اکنون به نظر می رسد EUR/GBP در حال ورود به مرحله تثبیت است، اگرچه حرکت های روزانه هنوز نسبتاً بی ثبات هستند و کانال نسبتاً گسترده ای را ارائه می دهند که دارای نوسانات اخیر است.

ادامه صعودی EUR/GBP ممکن است مقاومت را در 0.8635 پیدا کند – سمت بالایی محدوده وسیع در حالی که حمایت فوری در 0.8565 ظاهر می شود و به دنبال آن کران پایینی محدوده، 0.8515 ظاهر می شود. MACD می بیند که مومنتوم به نفع ادامه صعودی است، اما آزمون واقعی برای گاوها 0.8635 باقی می ماند. آزمون دیگر برای گاوهای EUR/GBP، تفاوت کاهش بازده بین بازده باند آلمانی و UK Gilt خواهد بود – که به طور فزاینده ای به نفع اوراق قرضه بریتانیا در کوتاه مدت است.

نمودار روزانه EUR/GBP

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

  اعضای گروه ۷ بر مقابله با تلاش‌های روسیه برای دور زدن تحریم‌ها توافق کردند

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/ecb-hawks-propel-the-euro-higher-eur-usd-eur-gbp-and-eur-jpy-setups-20230627.html