جهش رشد بریتانیا، استرلینگ زیربنا، FTSE 100 افزایش تازه ای را نشان می دهد

تجزیه و تحلیل و نمودار GBP/USD و FTSE100

  • اقتصاد بریتانیا “باندبازی می رود” – دفتر آمار ملی.
  • با استرلینگ، FTSE 100 همچنان به رکوردهای رکورد خود ادامه می دهد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

اقتصاد بریتانیا در سه ماهه اول سال 0.6 درصد رشد کرد که ناشی از افزایش 0.7 درصدی در تولید خدمات بود که پیش بینی های تحلیلگران را شکست داد و به رکود فنی سال گذشته پایان داد. تخمین زده می شود که تولید ناخالص داخلی اسمی در سه ماهه اول 1.2 درصد رشد داشته باشد. به گفته گرانت فیتزنر، اقتصاددان ارشد ONS، “به تعبیر نخست وزیر سابق استرالیا، پل کیتینگ، می توان گفت که اقتصاد در حال تباهی است.”

را

image1.png

گزارش کامل GDP Q1 ONS

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

انتظارات کاهش نرخ بهره پس از داده‌ها تا حدودی کاهش یافت. اولین کاهش 25 نقطه پایه BoE در ماه آگوست مشاهده می شود، اگرچه نشست ژوئن همچنان یک رویداد زنده است و دومین کاهش برای نوامبر پیش بینی می شود.

image2.png

کابل (GBP/USD) پس از انتشار داده ها کمی بالاتر رفت، که تا حدی توسط دلار ضعیف آمریکا کمک کرد. میانگین متحرک ساده 200 روزه (1.2541) اکنون افزایش بیشتر را مسدود می کند و مگر اینکه داده های ایالات متحده در اواخر امروز باعث تضعیف بیشتر دلار شود، صعود کوتاه مدت کابل ممکن است محدود شود.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image3.png

داده های خرده فروشی IG نشان می دهد که 57.48 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.35 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 9.60 درصد کمتر از دیروز و 19.72 درصد بیشتر از هفته گذشته است. معامله گران نت شورت 2.23 درصد بیشتر از دیروز و 13.42 درصد کمتر از هفته گذشته است.

  ژاپن فاضلاب راکتور فوکوشیما را روانه اقیانوس می کند

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران دارای نت لانگ هستند نشان می دهد پوند/دلار آمریکا قیمت ممکن است به سقوط ادامه دهد.

راهنمای کامل را دانلود کنید تا ببینید چگونه تغییرات در احساسات مشتری IG می‌تواند به تصمیمات تجاری شما کمک کند




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -10% 7% -3٪
هفتگی 23% -15% 3%

FTSE 100 همچنان به رکوردهای جدید تاریخ خود ادامه می دهد و داده های تولید ناخالص داخلی امروز، هیئت مدیره بزرگ بریتانیا را از سد 8400 عبور می دهد. تداوم رتبه‌بندی مجدد FTSE 100 و افزایش فعالیت‌های M&A باعث افزایش حدود 1000 واحدی این شاخص از پایین‌ترین سطح امسال شده است. شش شمع سبز پشت سر هم بر رالی این هفته تاکید دارند. با رفتن به آخر هفته، شاخص ممکن است کند شود، اما با رشد بیشتر اعتماد اقتصادی بریتانیا، چشم انداز مثبت باقی می ماند.

نمودار قیمت روزانه FTSE

image4.png

نظر شما در مورد پوند انگلیس و FTSE 100 – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/uk-growth-surges-sterling-underpinned-ftse-100-prints-a-fresh-high-20240510.html