خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان سلامت | دراگمد

مطالعات نشان می دهد میزان نزدیکی یک فرد به یک جاده اصلی پررفت و آمد می تواند بر خطر ابتلا به اگزما تأثیر بگذارد. کمیسیون اروپا داروی Xofluza را برای درمان آنفلوآنزا تائید کرد کمیسیون اروپا داروی تک‌دوزی… در یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی‌شده در هند، نشان داده شد Ivermectin که یک داروی…

خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان سلامت | دراگمد متخصص ویروس‌شناسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به این‌که در حال حاضر سازمان بهداشت… سازمان غذا و دارو مجوز مصرف اولین واکسن کووید 19 مبتنی بر mRNA ؛ جهت مطالعه بالینی را صادر کرد. به گزارش سازمان بهداشت جهانی، تایلند نخستین کشور آسیایی است که توانسته موارد انتقال ویروسِ اچ‌آی‌وی از مادر به نوزاد را ریشه‌کن کند. همچنین، موفقیت‌های تایلند در کنترل ویروس کرونا یکی از موارد مهم اخیر در حوزه پزشکی بود که باعث انتشار اسم این کشور در رسانه‌های مختلف جهان شد. تیمی متشکل از متخصصان مختلف علوم پزشکی پس از مطالعات مختلف دستورالعملی را درباره مطالعات مربوط به مرگ و تجربیات نزدیک آن منتشر کرده اند که در نوع خود پژوهشی منحصر به فرد و جالب محسوب می شود. به نظر می رسد مصرف داروهای ضدافسردگی در طولانی مدت تاثیر قابل توجهی در بهبود کیفیت زندگی بیماران نداشته باشد.

مداخله گران در امر سلامت را به سازمان نظام پزشکی معرفی کنید

فوری/واکسن کرونای استرازنکا-آکسفورد در فهرست مصرف اورژانسی WHO قرار گرفت سازمان جهانی بهداشت … دکتر گای مینتز، مدیر سلامت قلب در بیمارستان قلب ساندرا اطلس در منهست معتقد است که در آینده پیشگیری از بیماری قلبی عروقی به کمک داروهای کاهش کلسترول و یک داروی ضد التهاب انجام می گیرد. مجله اینترنتی دکتردکتر در سال ۱۳۹۶ با هدف ایجاد بستر قابل اعتماد و کاملی از اطلاعات پزشکی راه‌اندازی شده است. در حال حاضر، تمرکز مجله دکتردکتر روی موضوعات متنی و ویدیویی معرفی بیماری‌ها، علائم، دلایل، روش‌های درمان، تشخیص و موضوعات ترند خبر روز است. Scioto Biosciences که یک مرکز تحقیقاتی درمانی بالینی است، نتایج مثبت کارآزمایی فاز 1b خود را برای ارزیابی پروبیوتیک جدید SB-121 (لاکتوباسیلوس رویتری با میکروذرات دکستران و مالتوز) در افراد مبتلا به…

  رئیس جمهوری کره جنوبی تجهیز ارتش به پهپادهای پیشرفته را خواستار شد

کودکان مبتلا به اگزما بیشتر در معرض خطر آلرژی غذایی هستند

این گیرنده باعث ورود کلسیم به سلول های عصبی، اختلال عملکرد و در نهایت از بین رفتن نورون ها می شود. به این ترتیب فرد مبتلا رفته رفته انگیزه انجام فعالیت های مختلف را از دست داده دچار بی تفاوتی و سایر علایم افسردگی (مدت ها قبل از بروز اختلال شناختی واضح) می شود. رئیس کارگروه سلامت کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، چند توصیه ایمنی را افرادی که مشغول خانه تکانی می شوند، ارائه داد.

جامعه پزشکی در حوادث غیرمترقبه همواره یاری رسان مردم است

یائسگی چیست؟زمانی که چرخه قاعدگی ماهیانه و عملکرد تخمدان‌ها در یک زن پایان می‌پذیرد… بی اشتهائی ومیزان غذاخوردن درسنین مختلف درکودکان به طورطبیعی متفاوت است.والدین گرامی باید بدانندکه… مصطفی الکاظمی، نخست وزیر سابق عراق به تهران سفر کرده و با برخی از مقامات کشورمان دیدار و گفتگو… استفاده از مطالب در دیگر سایتها و رسانه های الکترونیکی تنها با ذکر نام دُروانا و درج لینک همان مطلب مجاز است، ذکر مطلب در رسانه های چاپی مستلزم کسب اجازه قبلی است. احتمال بروز عوارض بارداری شدید در خانم های دریافت کننده درمان های ناباروری خصوصا آی وی اف در مقایسه با خانم هایی که بدون درمان صاحب فرزند شده اند، بیشتر است. مارگارین که بسیاری آن را کره گیاهی نیز می‌نامند، یک نوع کره غیرلبنی است که دارای درصد پایین چربی اشباع بوده و از این رو مورد توجه افرادی که قصد پیداکردن جایگزینی برای کره‌های حیوانی هستند، قرار گرفت.

  • انجمن جهانی بهداشت جنسی ، اعلامیه‌ای رسمی با عنوان «حقوق جنسی» را در مارس 2014 منتشر کرده که در آن به 16 حق جنسی برای بشر پرداخته شده است.
  • سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران درنظر دارد اموال منقول مازاد براحتیاج و اثاث فرسوده و اسقاطی خود را با قیمت پایه ی اعلام شده به مزایده بگذارد.
  • مصطفی الکاظمی، نخست وزیر سابق عراق به تهران سفر کرده و با برخی از مقامات کشورمان دیدار و گفتگو…
  • این روزها پس از چند ماهی که این بیماری در کشور فروکش کرد و نقشه کرونایی آبی رنگ شد، مراقبت‌های بهداشتی در این خصوص نیز سیر نزولی…
  • در حال حاضر، تمرکز مجله دکتردکتر روی موضوعات متنی و ویدیویی معرفی بیماری‌ها، علائم، دلایل، روش‌های درمان، تشخیص و موضوعات ترند روز است.
  زلنسکی سقوط«باخموت» را رسما تایید کرد