خرید اینترنتی دریچه کولر

با توجه به این که محصول اغلب برروی نمای بیرونی ساختمان قرار میگیرد به دریچه نما مشهور است. می باشند که در اغلب موارد برای هوای رفت و برگشت مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع دریچه نیز مانند دریچه چهارگوش معمولا به صورت دمپردار برای هوای رفت سیستمهای هواساز، ایرواشر، زنت و کولر آبی و به صورت نصب بر روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. و برای دور کردن هوای مرده، دود و بخاری که موجب رویش قارچ می شود، مورد استفاده قرار می گیرد. باید خاطر نشان شد که از دریچه بازدید پلاستیکی در دیوار یا سقف سرویس های بهداشتی ، استخرها و سوناها نیز استفاده میگردد . این مدل دریچه بازدید تاسیسات فن کویل دارای دو مدل فریم ۳ و ۵ سانتی میباشد و در دو مدل لولایی و وزنه ای تولید میگردد . از خصوصیات بارز مدل درب وزنه ای جدا شدن کامل درب در زمان بازدید و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت می باشد.

همچنین از این محصول برای فضاهای کوچک و متوسط استفاده می شود بنابراین مشتریان می توانند تهویه مورد نظر خود را متناسب با محلی که قرار است نصب گردد انتخاب دریچه بازدید نمایند. مصالح مورد استفاده در ساخت این دریچه ها در اکثر موارد پروفیل آلومینیومی بوده و در مدل های مختلفی مانند: یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه، کلاف دورباز و پهن، خورشیدی و غیره به بازار ارایه شده و با توجه به نحوه قرارگیری در محل انتخاب شده مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت دریچه کولر کله قندی به نسبت میزان استفاده آلومینیوم در آن قابل بررسی و تعیین است. دریچه هواکش پلاستیکی بزرگ سایر توضیحات : دریچه پلاستیکی گرد قطعه ای از جنس مواد پلاستیکی مرغوب پتروشیمی که به جهت مقاومت انعطاف پذیری و نور آفتاب دارای مواد ABSو UV میباشد که به جهت تبادل هوا بر روی سقف و دیوار توسط فنر استیل نگهدارنده و یا به صورت پیچی قابل نصب میباشد ، بر روی دریچه روزنه های مشبک شبیه به بلندگوی باندهای صوتی برای مکش هوا وجود دارد. ۴- دریچه نما پلاستیکی دایره ای را میتوان رنگ آمیزی کرد ؟ ۵- دریچه هواکش پلاستیکی بزرگ نیاز به چند فنر دارد ؟

حالت باز و بسته شدن دمپر ها در این هواکش دمنده به این صورت است که با روشن شدن هواکش به طور اتومات دمپرها باز و با خاموش کردن دمپرها به حالت افقی بر روی هم قرار می گیرند. بنابراین زمانی که هواکش خاموش است با بسته شدن دمپرها از ورد حشرات و هوای آلوده به خانه جلوگیری می شود. تهویه خانگی دمنده مدل لوکس 30 سانت دریچه دار باکلید از هواکش هایی است که دارای یک پروانه ، محور اصلی و الکتروموتور می باشند و پروانه ها ممکن است درون یک قاب خارجی یا درون یک محفظه لوله ای قرار گرفته باشند همچنین این هواکش از نوع آکسیال است و طراحی آن به گونه ای است که هوا به صورت موازی با محور وارد دستگاه می شود و به چرخش درمی آید.

  شمار کشته‌های زلزله جاوه در اندونزی به ۳۲۱ نفر رسید

دریچه مشبک برای هوای برگشت و همچنین هوای تازه کلیه سیستم های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار میگیرد که می توان هم بر روی دیوار و هم در زیر سقف نصب کرد. از دریچه مشبک با توجه به نوع سیستم تهویه مطبوع هم به صورت دمپردار و هم به صورت بدون دمپر استفاده می شود. دمپرها در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که از مهمترین نمونههای دمپر میتوان به دمپر دستی، فایر و شاطری نام برد. ورق خوب همچنین وزن و ضخامت بیشتری نسبت به ورق بیکیفیت دارد. شما می توانید برای خرید تهویه خانگی دمنده 30 سانت 1400 دور مدل لوکس دریچه دار یا اطلاع از قیمت هواکش خانگی دمنده 30 سانت مدل لوکس دریچه دار به سایت لایت هوم مراجعه نمایید. حجم هوادهی در هواکش خانگی 25 سانت لوکس دمنده 680 متر مکعب بر ساعت است و با دور موتور 1320 دور بر دقیقه مناسب تهویه هوای محیط مسکونی یا تجاری میباشد . مدل EF هواکش خانگی خزرفن در دو اندازه کوچک و بزرگ موجود است و سایز این فن که بزرگتر می باشد 200 میلی متر در نظر گرفته دشه است. با روشن کردن هواکش دمپر باز می شود و با خاموش کردن آن بسته می شود.

ساخت دریچه کولر باید با استاندارد های روز مطابقت داشته باشد و نکات اصولی و استاندارد در تولید دریچه کولر باید رعایت شود تا موجب بازدهی عالی دریچه کولر در هنگام استفاده گردد، بنابراین در تهیه و ساخت دریچه کولر باید دقت کافی به عمل آید و خرید دریچه کولر باید از محل های انجام شود که نکات اصولی و استانداد را به طور دقیق رعایت کنند و ارائه محصول با کیفیت و کارآمد و اثر بخش هدف اصلیشان باشد. تهویه خانگی لوکس دمنده مدل 30 سانت مدل لوکس دریچه دار قابلیت نصب روی دیوار و پنجره را دارد و در ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری برای بخش های کوچک و متوسط قابل استفاده است و می تواند با دارا بودن دمپر و کلید قطع و وصل به عنوان یک سیستم تهویه با کارایی خوب و مناسب عمل کند همچنین درجه حفاظت موتور در این محصول با IP 2X مشخص می شود و نشان می دهد که مقاومت نسبتا بالایی در برابر رطوبت و گردوغبار دارد در نتیجه به راحتی می توان از این هواکش در سرویس های بهداشتی و حتی در محل هایی با رطوبت بالا استفاده کرد.در شکل زیر نمودار فشار استاتیک و قدرت هوادهی مدل های مختلف هواکش لوکس درچه دار 20 سانت آمده است که افراد می توانند متناسب با نیاز خود یکی از این هواکش ها را انتخاب کنند.

  وزیر خارجه چین: از گفت‌وگو برای حل بحران اوکراین حمایت می‌کنیم

مدت گارانتی تمامی فن های شرکت تهویه خزرفن یک سال در نظر گرفته شده است که ضمانت کیفیت متریال و عملکرد بی نقص محصول است تا مشتریان بتوانند خریدی مطمئن و با کیفیت و کارایی بالا داشته باشد. این دریچه قابلیت نصب آسان بدون جای و بازدهی عملکرد بالایی را دارا می شود. از موارد کاربرد این قطعات می توان به انواع محیط های اداری، بیمارستانی و خانگی با ارتفاع سقف متغیراشاره کرد. به عبارت دیگر دریچه باز کانال کولر در هنگام وجود جریان هوا در این کانال از سمت بیرون به داخل محیط ساختمان میتواند تامینکننده اکسیژن مورد نیاز باشد، اما در هنگام عدم وجود جریان هوا حداقل در کولرهای سقفی دارای کانال عمودی، هوای داخل ساختمان که به علت وجود وسیله گرمایشی گاز سوز گرم شده است، مسیر دارای سطح مقطع بزرگتر و ارتفاع بیشتر را برای خروج بر می گزیند. برای نصب آنها در محل مورد نظر از پیچ خودکار یا پیچ چوبی استفاده می شود.

این نوع دریچه نیز برای هوای رفت سیستمهای هواساز، ایرواشر، زنت و کولر آبی مورد استفاده قرار می گیرد اما به صورت نصب در زیر سقف به کار برده می شوند. اینکه روی دریچه بازدید جای پیچ گذاشته شود یا از پیچ مخفی استفاده شود ، موضوعی ست که هنگام سایز کردن دریچه بازدید ، باید با کارفرما مطرح شود . فنر های استیل را پشت دریچه پلاستیکی که درون دیوار قرار میگیرد وصل میکنیم تا توسط فنر داخل حفره هواکش قرار گیرد برای اتصال ثابت میتوان توسط پیچ و رولپلاک در قسمت هایی که جای پیچ بر روی دریچه قرار دارد نصب کرد. دریچه بازدید زیر فن کویل در واقع دریچه هایی هستند که توسط طراحان و مهندسان طراحی و ساخته شده اند تا دسترسی و بازدید از فن کویلها راحتتر شود.

انواع هواکش خانگی معمولا به صورت فن های پروانه ای ساده ای هستند که 3 تا 8 پره دارند که این پره ها در هواکش خانگی دمنده مدل لوکس دریچه دار پره ها از جنس پلاستیک مرغوب هستند و در انواع پنج یا شش پر تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. تهویه خانگی دمنده مدل لوکس دریچه دار باکلید در صنعت با نام هواکش آکسیال شناخته می شود که این مدل از هواکش ها دارای یک پروانه ، محور اصلی و الکتروموتور می باشند و پروانه ها ممکن است درون یک قاب خارجی یا درون یک محفظه لوله ای قرار گرفته باشند ، جریان هوا در این تهویه به صورت موازی با محور وارد دستگاه می شود و به چرخش درمی آید. سطح بدنه کلیه انواع دریچه تنظیم هوای خطی آلومینیومی با رنگ کوره ای پوشش داده می شود. مصالح به کاررفته در ساخت این دریچه ها از آلومینیوم یا آهن، پلاستیک، چوب با روکش PVC می باشند که نوع آلومینیومی آن بهترین نوع است.

  سیل بیش از ۵۰ هزار نفر را در مالزی آواره کرد
به طور کلی هواکش خانگی در ایران در بالای پنجره ها نصب می شود. این مدل از هواکش خانگی قابلیت نصب بر روی شیشه پنجره یا دیوار را دارند. برخی از این انواع هواکش نظیر هواکش دریچه دار 15 سانت اتولوکس دمنده val-15h2s دارای دمپر هستند. دریچه خطی نیز مانند دریچه مشبک به دو صورت دمپردار و بدون دمپر در اشکال مختلف از جمله دریچه چهارگوش مورد استفاده قرار می گیرد. در مکانیزم تأسیسات ساختمانی و به منظور ایجاد و ارایه سرمایش و گرمایش مطلوب پس از فرآیند طی شده در سیستم تهویه مطبوع و در واقع به معنای دیگر، کنترل هوای ورود ی و خروجی و جلوگیری از ایجاد اغتشاش در خروجی کانال رفت هوا و همچنین ورودی کانال برگشت، از دریچه های تنظیم هوا مانند دریچه گرد، دریچه چهارگوش (Square Diffusers & Grilles) و غیره استفاده می شود. این دریچه ها با توجه به نوع سیستم تهویه و نوع مکان مورد استفاده آنها، تقسیم بندی های متفاوتی مانند دیواری، سقفی، مشبک و غیره را شامل می شوند. ورقهای استفاده شده در کانال کشی باید کاملاً استاندارد باشند. با توجه به موارد کاربرد فراوان جهت ایجاد تهویه مطبوع از طریق داکت اسپلیت برای محیط های خانگی،اداری،تجاری و حتی صنعتی،لذا طراحی و اجرای یک سیستم استاندارد کانال کشی داکت اسپلیت از اهمیت فراوانی برخوردار است.در سال های اخیر از روش های مختلف از جمله انواع داکت های هوارسان با مقاطع گرد و چهارگوش برای کانال کشی داکت اسپلیت بهره گرفته می گردد.به همین منطور به بررسی و معرفی انواع روش های گوناگون جهت کانال کشی داکت اسپلیت می پردازیم.

در بعضی از انواع دریچه چهارگوش اجزا داخلی از قاب به منظور نصب دریچه، تنظیم دمپر و شستشو بیرون می آیند و همچنین می توان از طریق ایجاد حفره در پره های داخلی، دمپر را تنظیم نمود. این اجزا به آسانی بر روی کانال چهارگوش و یا از طریق یک تبدیل بر روی کانال گرد نصب می شوند و دارای فریم های متفاوتی بوده که متناسب با نوع محل نصب دریچه ها انتخاب و به کار برده می شوند. این نوع دریچه در سیستم های گرمایشی یا سرمایشی بدون محدودیت قابل استفاده می شود. در یک توصیف کلی می توان گفت که دریچه های هوای برگشت برای برگشت هوای هر محیط مورد استفاده قرار گرفته و این اجزا به دو نوع سقفی و دیواری دسته بندی می شوند. سپس متخصصین این شرکت پس از بررسی های لازم اقدام به ساخت محصول مورد نظر مشتریان می کنند.