خرید کتاب آنلاین با تخفیف‌های ویژه و استثنایی از فروشگاه ۳۰بوک

در بانک کتاب کنکور، می توانید کتاب های مورد نظرتان را با تخفیف قابل ملاحظه‌ای بخرید. برای ثبت، مشاهده و پیگیری سفارش کتابهای درسی خود روی دکمه “ورود دانش‌آموزان” کلیک نمایید. حداکثر تا 24 ساعت کاری بعد از زمان ثبت، وضعیت سفارش شما مشخص خواهد شد و از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. در صورتی که سفارش نیاز به تغییر در قیمت و یا تعداد داشته باشد، سفارش با تغییر آماده پرداخت شده و تغییرات به اطلاع شما خواهد رسید. در صورتی که از طریق تلفن سفارش داده باشید و کتاب مدنظر مربوط به کتاب های کمک درسی، کنکوری و زبان باشد، کاملاً رایگان می باشند.

کتاب صد سال تنهایی اثر گابریل گارسیا مارکز

تیم تولید محتوای سراج‌بوک در این مطلب به بخش‌های مختلف کتاب ورود می‌کند. بخش های متشکل از متن کتاب، خلاصه کتاب، نکات منفی و مثبت، بهترین ترجمه، انتقادات وارد شده و …. دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) می‌باشد؛ لذا، دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. تحویل کتاب درسی از اداره آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، براساس سفارش های (فردی یا گروهی) پرداخت شده در سامانه خواهد بود. پس از ارسال بسته، مسئولیت آن بر عهده اداره پست جمهوری اسلامی ایران بوده و تلکتاب هیچ اقدامی روی آن نمی‌تواند انجام دهد.

رمان انگلیسی

به فروشگاه زبان تک خوش امدید.محصولات این فروشگاه جامع شامل انواع کتاب های زبان انگلیسی , المانی , فرانسوی , اسپانیایی , سایت faraketab ترکی استانبولی و دیگر زبان های زنده دنیا برای تمامی سنین از بزرگسالان تا کودکان میباشد. هدف پایتخت کتاب ایجاد تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی برای تهیه ی تمامی لوازم کمک آموزشی از مقطع پیش دبستان تا دوازدهم و کنکور میباشد. به صورت 24 ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاش مان را در جهت بهبود خدمات مان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان پایتخت کتاب، این امر محقق میگردد. بانک کتاب تلکتابباارسال رایگان کتابو ارتباط مستقیم با بزرگترین ناشران کشور در تمامی زمینه ها، کتاب های مورد علاقه شما را در سریعترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهد. با انتخاب کتاب های خود از وبگاه اینترنتی تلکتاب و یا تماس تلفنی و بهره گیری از طرحارسال رایگان کتاب، سفارش مورد نظر شما توسط گروه مجربتلکتابتهیه و از طریق گزینه های متنوعارسال کتاببه صورت پیک در کمترین زمان ممکن در شهر تهران و شبکه مرسولات پستی اعم از تیپاکس، پست پیشتاز، پست سفارشی یا باربری و …

  • در بانک کتاب کنکور، می توانید کتاب های مورد نظرتان را با تخفیف قابل ملاحظه‌ای بخرید.
  • فروشگاه اینترنتی کتاب لند یکی از برترین منابع خرید کتاب زبان با محوریت آموزش است.
  • ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می شود.
  • وقتی یک کتاب خوب خوانده اید و از خواندن آن لذت برده اید چکار می کنید؟ مسلما آن را به افرادی که دوست دارید معرفی می کنید تا آنها هم آن را بخوانند یا از آن لذت ببرند و یا از آن چیزی یاد بگیرند.
  مقاومت تلاقی گاوها را خفه می کند، تمرکز به PCE ایالات متحده تغییر می کند

خرید کتاب آنلاین با تخفیف‌های ویژه و استثنایی از فروشگاه ۳۰بوک

کتاب آلمانی شریته اینترنشنال Schritte International Neu A1.2 یکی از جذاب ترین و پرفروش ترین کتاب ها برای اموزش زبان آلمانی در سطح جهان میباشد. کتاب اموزگار شریته اینترنشنال دارای تمرینات اضافی برای کلاس درس و ازمون های مرتبط با هردرس , فایل های صوتی و پاسخ نامه تمامی تمرین های کتاب دانش اموز و کتاب کار میباشد. تمرین های بسیار فوق العاده ی برای تقویت مهارت شنیداری و درک مطلب در در کتاب Schritte international استفاده شده است. بسیاری از زبان‌آموزان از مبتدی تا حرفه‌ای، برای تقویت مهارت درک مطلب و ریدینگ به سراغ خواندن رمان های ساده برای آموزش زبان انگلیسی می‌‌روند. مزیت رمان‌های ساده نسبت به دیگر رمان‌ها، استفاده از کلمات و گرامرهای ساده و قابل فهم است.

آزادی عریان می آید اثر محمد مرکبیان

در صورتی که پاسخ شما در سؤالات متداول وجود ندارد، در ساعات اداری با یکی از شماره های زیر تماس حاصل نمایید. © تمامی حقوق محفوظ است و استفاده از اطلاعات سایت تنها با ذکر نام منبع آزاد می باشد. رمان های انگیسی که محبوب بسیاری از خوانندگان می باشند بر اساس نوع محتوا دسته بندی شده اند. بیداری صبح زود یا سحرخیزی، به معنی بیدار شدن انسان، همزمان با شروع طلوع خورشید که منبع حیات و بیداری همه زندگان عالم است. ساعت فیزیولوژیکی بدن به طور طبیعی در این زمان انسان را بیدار می‌کند و بدن را آماده فعالیت می‌کند.