داده‌های مشاغل ایالات متحده برای شکل دادن به روند نزدیک‌مدت، راه‌اندازی در XAU/USD

چشم انداز قیمت طلا

  • نظرسنجی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه مورد توجه قرار خواهد گرفت
  • یک گزارش مشاغل ضعیف باید صعودی باشد قیمت طلا، در حالی که داده های قوی باید برای این فلز گرانبها منفی باشد
  • این مقاله چشم انداز فنی طلا را در کوتاه مدت مورد بررسی قرار می دهد

بیشترین خوانده شده: پیش بینی دلار آمریکا: تجزیه و تحلیل فنی در USD/CAD، AUD/USD و NZD/USD

فدرال رزرو در اوایل این هفته اولین نشست خود در سال 2024 را به پایان رساند و رای به حفظ تنظیمات سیاست خود بدون تغییر داد. FOMC همچنین تعصب سختگیرانه خود را کنار گذاشت، اما نشان داد که برای کاهش هزینه های استقراض عجله نخواهد کرد. رئیس پاول با اذعان به اینکه مقامات ممکن است هنوز به اندازه کافی برای رفع محدودیت در گردهمایی بعدی خود اطمینان کافی نداشته باشند، یک قدم فراتر رفت.

اگرچه احتمال کاهش نرخ بهره در ماه مارس کاهش یافته است، اما اگر اطلاعات دریافتی نشان دهد که فعالیت در حال شروع مجدد است، وضعیت ممکن است دوباره تغییر کند. در طرح کلان، اقتصاد ضعیف‌تر می‌تواند سیاست‌گذاران را وادار کند تا در موضع خود تجدیدنظر کنند. به هر حال، اخیراً وابستگی به داده ها اصل راهنمای بانک مرکزی بوده است.

با توجه به وضعیت کنونی رویدادها، گزارش اشتغال ژانویه ایالات متحده اهمیت بیشتری خواهد داشت و وزن بیشتری خواهد داشت. با این حال، پیش‌بینی‌های وال استریت نشان می‌دهد که کارفرمایان ایالات متحده 180000 کارگر در ماه گذشته اضافه کرده‌اند، اگرچه نتیجه ملایم‌تر پس از کاهش نرخ ADP و افزایش ادعاهای بیکاری برای دوره مورد بحث، جای تعجب ندارد.

  سود در هفته داده های متوسط ​​آسیب پذیر به نظر می رسد

مشتاق به دست آوردن بینشی در مورد مسیر آینده طلا هستید؟ پاسخ ها را در راهنمای تجارت سه ماهه رایگان ما کشف کنید. اکنون یک کپی درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

گزارش مشاغل آتی ایالات متحده

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

اگر ارقام حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ضعیف باشد و کمتر از انتظارات باشد، ممکن است کاهش نرخ بهره در ماه مارس دوباره روی میز باشد. در این شرایط، می‌توانیم شاهد کاهش شدید بازدهی خزانه‌داری و دلار آمریکا باشیم. این سناریو احتمالاً در کوتاه مدت فضای سازنده ای را برای طلا ایجاد می کند.

از سوی دیگر، اگر اعداد NFP با اختلاف زیادی بر برآوردهای اجماع غلبه کنند، پتانسیل کاهش بیشتر شرط بندی در چشم انداز سیاست پولی فدرال رزرو وجود دارد. در این سناریو، بازده اوراق قرضه و دلار می‌تواند به سمت صعود شتاب بگیرد و بر مجموعه فلزات گرانبها تاثیر بگذارد. در این زمینه، شمش ممکن است در ماه فوریه خود را در موقعیتی نامطمئن بیابد.

تعجب می کنم که چگونه موقعیت خرده فروشی می تواند طلا را شکل دهد قیمت? راهنمای احساسات ما پاسخ‌هایی را که به دنبال آن هستید ارائه می‌دهد – این راهنما را از دست ندهید، همین حالا راهنمای را دریافت کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -9٪ 5% -3٪
هفتگی -20% 26% -3٪

تحلیل فنی قیمت طلا

طلا روز پنجشنبه صعود کرد و از سد 2050 دلار گذشت و به اندازه یک تار مو از سقف 2065 دلاری که یک سقف کلیدی بود، عبور کرد. با اعمال مجدد کنترل گاوها، این مقاومت به زودی غلبه خواهد کرد. اگر این سناریو اجرا شود، افزایش به سوی 2085 دلار ممکن است. با قدرت بیشتر، تمرکز روی 2150 دلار خواهد بود.

برعکس، اگر سود خرید کاهش یابد و XAU/USD کاهش یابد، برای معامله گران ضروری است که سطح 2050 دلار را برای فعالیت نزولی تماشا کنند. اگر این منطقه نتواند پشتیبانی ارائه دهد، ممکن است یک افت به سمت میانگین متحرک ساده 50 روزه آشکار شود، و به دنبال آن یک آزمایش مجدد احتمالی 2005 دلار وجود دارد. در زیر این طبقه، همه نگاه ها به 1990 دلار خواهد بود.

نمودار فنی قیمت طلا

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار طلایی با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-price-forecast-us-jobs-data-to-shape-near-term-trend-setup-on-xau-usd-20240201.html