داده های اصلی PCE برای هدایت بازارها قبل از تصمیم فدرال رزرو

چشم انداز قیمت طلا

  • قیمت طلا در روزهای اخیر به جایی نرسیده اند، اگرچه امسال بیش از 2 درصد کاهش یافته اند
  • هسته ایالات متحده PCE اطلاعات روز جمعه احتمالاً چشم انداز کوتاه مدت این فلز گرانبها را راهنمایی خواهد کرد
  • این مقاله به XAU/ نگاه می کنددلار آمریکاسطوح فنی کلیدی که ارزش تماشا در روزهای آینده را دارد

بیشترین خوانده شده: دلار آمریکا با پیش بینی های شکست داده های تولید ناخالص داخلی مخلوط شده است، بانک مرکزی اروپا غم انگیز است.

قیمت طلا (XAU/USD) در روز پنجشنبه با حمایت از کاهش بازدهی افزایش یافت که علیرغم قوی‌تر از انتظار تولید ناخالص داخلی آمریکا، در سراسر منحنی کاهش یافت.

با توجه به حرکات اخیر، شمش در سال جاری بیش از 2 درصد از دست داده است، اما در طول چند جلسه معاملاتی گذشته فاقد اعتقاد جهت دار بوده است. با این حال، نوسانات ممکن است تا آخر هفته افزایش یابد، با PCE اصلی ایالات متحده از دسامبر در صبح جمعه قبل از اعلام FOMC در هفته آینده.

بر اساس برآوردها، نرخ تورم مورد علاقه فدرال رزرو 0.2 درصد افزایش یافته است و نرخ سالانه را از 3.2 درصد قبلی به 3.0 درصد می رساند – یک تحول خوشایند برای سیاست گذاران.

آیا نمی دانید که چگونه موقعیت خرده فروشی می تواند قیمت طلا را شکل دهد؟ راهنمای احساسات ما پاسخ‌هایی را که شما به دنبال آن هستید ارائه می‌دهد – از دست ندهید، هم‌اکنون آن را دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -2٪ 4% 0%
هفتگی -17٪ -6٪ -14٪

داده های اقتصادی آینده ایالات متحده

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

با توجه به اینکه اقتصاد ایالات متحده همچنان به تمام استوانه ها شلیک می کند، همانطور که توسط داده های تولید ناخالص داخلی و بازار کار اخیر منعکس شده است، معامله گران باید به مسیر تورم توجه زیادی داشته باشند. اگر فقط پیشرفت غیرمادی در روند کاهش تورم مشاهده شود، بازارها احتمالاً شرط‌بندی‌های بیش از حد در مسیر سیاست فدرال رزرو را از بین خواهند برد، وضعیتی که می‌تواند بازدهی را بالاتر برده و به فلزات گرانبها آسیب برساند.

از سوی دیگر، اگر فشار قیمت ها در مسیر نزولی باقی بماند، فدرال رزرو با موانع کمتری برای شروع حذف محدودیت های سیاستی روبرو خواهد شد و کاهش نرخ بهره را به طور کامل در ماه مارس به روی میز قرار خواهد داد، حتی اگر فعالیت اقتصادی به عملکرد خوب خود ادامه دهد. هر قرائت سالانه PCI اصلی زیر آستانه 3.0 درصد باید این تأثیر را بر بازارها داشته باشد.

برای یک مرور کلی از چشم‌انداز میان‌مدت طلا، که شامل بینش‌هایی از تحلیل‌های بنیادی و تکنیکی است، پیش‌بینی معاملات سه‌ماهه اول ما را هم‌اکنون دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

تحلیل فنی قیمت طلا

پس از سقوط به پایین‌ترین سطح چند هفته‌ای در هفته گذشته، طلا در روزهای اخیر تثبیت شده است، اگرچه واقعاً راه به جایی نبرده است، با قیمت‌ها در داخل مقاومت خط روند در 2030 دلار و حمایت افقی در 2005 دلار. شکستن فراتر از این سطوح فنی برای آشکار شدن حرکات جهت دار بزرگ بسیار مهم است، در غیر این صورت تثبیت به محتمل ترین سناریو تبدیل می شود.

با تمرکز بر نتایج احتمالی، شکست صعودی می تواند XAU/USD را به 2065 دلار برساند. با قدرت بیشتر، همه نگاه ها به 2080 دلار خواهد بود. در صورت شکست نزولی، خط دفاعی بعدی در برابر عقب نشینی 1990 دلار و پس از آن 1975 دلار در حدود میانگین متحرک ساده 100 روزه ظاهر می شود. زیان های اضافی از این نقطه به بعد می تواند توجه را به میانگین متحرک ساده 200 روزه جلب کند.

نمودار فنی قیمت طلا

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/xau-usd-gold-price-forecast-core-pce-data-to-guide-markets-ahead-of-fed-decision-20240125.html

  چین خطاب به آمریکا: کرونا را سیاسی نکنید