دانلود کوینکس + آموزش ثبت نام ارز دیجیتال بررسی و تحلیل و اخبار ارزهای مجازی

نکته قابل توجه در مورد این صرافی فهرست جفت‌های معاملاتی آن است که در مقایسه با صرافی‌های دیگر محدودتر است، به این معنی که همیشه نمی‌توان مستقیماً یک رمزارز را با ارز دیجیتال دیگر معامله کرد. دکمه تنظیمات امنیتی یا همان «Security Settings» را پیدا کرده و با کلیک بر روی آن وارد بخش امنیت اکانت خود شوید. در این قسمت با کلیک بر روی دکمه Bind در مقابل TOTP Authentication برای فعالسازی کد تأیید دومرحله‌ای اقدام کنید. نکته بسیار مهمی که در ابتدا باید به آن توجه کنید این است که برای ثبت نام در ابتدای کار بهتر است یک ف.ی.لترشکن آی پی ثابت خریداری کرده و از کشور مشخصی برای لاگین شدن به صرافی استفاده کنید. درست است که اکنون این صرافی هیچ مشکلی با ایرانیان و افتادن آی پی ایران ندارد اما ممکن است در آینده رویکردها و قانون گذاری‌های این صرافی تغییر کرده و دچار مشکل شوید.

می توانید با استفاده از کد معرف تا سقف 40 درصد از معاملات ان ها سود بگیرید لینک معرف شما از مسیر account،referral reward قابل دسترسی است. در صفحه بعدی رمز های مورد درخواست را وارد کنید وsubmit را بزنید. این سایت بین ۳۰۷ صرافی برتر ثبت‌شده در سایت معتبر کوین مارکت کپ (Coinmarketcap.com) رتبه ۴۵ را دارد که نشان‌دهنده این هست که می‌توان به آن اعتماد کرد.

برای انتقال شبکه تون رو انتخاب کرده و کوینکس بهتون ادرس کیف پول رو نمایش میده. اونو کپی کنید و از جایی که میخواید تتر انتقال بدین اونو وارد کنین. یادتون باشه هر شبکه ای رو انتخاب کردین در مبدا از همون شبکه برای انتقال استفاده کنین. برای انجام معاملات فیوچرز Futures در صرافی کوینکس ابتدا باید طبق مراحل قبل وارد حساب کاربری خود در این صرفی شوید.

  ازتاکید مورا بر حفظ برجام تا افزایش دوبرابری ناامنی غذایی کودکان در انگلیس

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ثبت نام صرافی کوینکس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

وجود تحریم‌ها هم آتشی تازه بر خرمن این نگرانی‌ها می‌زند و کارها را بیش از پیش، سخت‌ می‌کند. در این قسمت از خانه سرمایه به معرفی یکی از معدود صرافی‌هایی می‌رویم که از دست تحریم‌ها جسته‌ است و خدمات قابل توجهی را به معامله‌گران ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید با آموزش صرافی کوینکس «Coinex» و شیوه کار با آن آشنا شوید، تا پایان این گفتار همراهی‌مان کنید.

آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin

در صفحه باز شده نوع ارز دیجیتال و شبکه آن را انتخاب کنید. با استفاده از کد موجود در بخش Deposit To و جایگزین نمودن آن در کیف پول یا قسمت خالی نشانی صرافی به‌راحتی واریز را انجام دهید. با توجه به رشد پرسرعت تکنولوژی در سال‌های اخیر مردم در جوامع مختلف جهان برای درآمدزایی از روش‌های نوین و پیشرفته استفاده می‌کنند. یکی جدیدترین و پرطرفدارترین روش‌های کسب درآمد، سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی است.

تمام سفارشات وorder های باز شما برای خارج کردن و برداشت ارزهای دیجیتال شما کنسل می شود. ما با گردآوری جمعی از متخصصین هر حوزه(کریپتوکارنسی،بورس ایران،بازارهای بین المللی) بر آن شدیم تا با جمع آوری و دسته بندی تجربیات و اطلاعات فعالین گامی در جهت رشد سوالی مالی همه ی هموطنان برداریم. نمره‌ی ما به کاربر پسند بودن وب سایت کوینکس، از ده، عدد 7 می باشد.

  ژاپن اتباع خود را از سودان تخلیه کرد

دانلود کوینکس + آموزش ثبت نام ارز دیجیتال بررسی و تحلیل و اخبار ارزهای مجازی

این محدودیت، محدودیت ورود نمی باشد بلکه محدودیت معامله می باشد. اگر شما بدون تغییر دادن ای پی وارد صرافی شوید و معامله خود را آغاز کنید ممکن است پس از مدتی با مشکل رو به رو شوید. بهتر است قبل از ایجاد هر گونه مشکل، ابتدا از ان پیشگیری کنید. همانطور که می دانید برای خریدارز های دیجیتالباید ازصرافی های آنلایناستفاده کنیم.

آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوینکس ( Coinex ) – آموزش خرید و فروش با کوینکس

بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید تا مراحل ثبت نام در کوینکس برای شما به اتمام برسد. دقت داشته بشاید که هر چند مراحل اولیه ثبت نام در صرافی کوینکس در این مرحله به انتها می‌رسد، اما لازم است تا موارد دیگری را نیز به حساب کاربری خود اضافه کنید که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. ببخشید از عابر کارت های ایرانی نمی توانید به کوینکس، پول واریز کنید.

اما این را بدانید که این قسمت هم سطح بندی از VIP صفر تا VIP پنج را دارد و در تصویر زیر توضیحات بیشتر را می توانید مشاهده کنید. توجه کنید اگر ایمیلی برای شما نیامده، حتما قسمت هرزنامه را در ایمیل خود نیز چک نمایید. اگر آنجا هم ایمیلی نبود در سایت خود کوینکس روی قسمت ارسال مجدد همانند تصویر زیر کلیک کنید.

در پنجره جدیدی که باز می شود به شما یک ویژگی کدضدفیشینگ را گفته و به شما تذکر داده که این کد ضد فیشینگ را حتی به پشتیبانان و کارشناسان صرافی هم نباید بگویید. 60 ثانیه زمان می برد تا ایمیلی از طرف صرافی برای شما ارسال شود. کد یکبار مصرف را که کپی زدید، همانند تصویر بالا در محل مربوطه بنویسید و در نهایت روی بعدی کلیک کنید. توصیه ما به شما دوستان گرامی این است که از فعال کردن این گزینه خودداری کنید که بعدا اگر خط شما گم یا مسدود شد و یا هر اتفاقی برای خطوط ایران افتد، شما به مشکل برنخورید.

  بانک مرکزی کانادا 25 بشکه در پی افزایش می‌یابد، هشدار می‌دهد که حرکت نزولی تورم کند خواهد شد