درب عقب راست لیفان LIFAN X60 فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ترافیک فروش و توزیع قطعات یدکی خودروهای چینی

درب عقب راست لیفان LIFAN X60 فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ترافیک فروش و توزیع قطعات یدکی خودروهای چینی

این سایت با داشتن نماد اعتماد الکترونیک یک راه مطمئن برای خرید شماست. درب عقب راست لیفان X60 اصلی قطعه‌ای بسیار مهم از قطعات بدنه خودرو لیفان می‌باشد. افراد به وسیله باز و بسته کردن درب خودرو می‌توانند در داخل کابین و اتاق خودرو بنشینند. قفل درب عقب راست لیفان X60 یک محصول وارداتی با کیفیت است که با ضمانت اصالت و سلامت کالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

توری داخل سپر لیفان X60

این مجموعه با ارائه ضمانت اصالت و سلامت کالا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعات خریداری شده را در بسته بندی شرکتی و اصلی به صورت ایمن این سایت را اینجا ببینید دریافت کنید. یدک مارکت ، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات انواع خودروهای ایرانی و خارجی است که دسترسی شما به انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی را آسان می‌کند و کالای مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که باشید به شما تحویل می‌دهد. به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازار لوازم یدکی خودرو در ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم. خرید آسان و سریع انواع ابزار و یراق آلات ، لوازم یدکی خودرو و کالاهای الکتریکی و روشنایی در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت مناسب … وب سایت یدکی مارکت بزرگترین وب سایت فروش لوازم یدکی در ایران است که برای اولین بار امکان غرفه داری و ایجاد فروشگاه برای فروشندگان لوازم یدکی را فراهم کرده است. وجود فروشندگان متعدد در سایت فضای رقابتی ایجاد کرده و همین باعث در دسترس بودن محصولات با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت برای مصرف کنندگان عزیر خواهد بود.

  • ارسال درب نیز با استفاده باربری یا اتوبوس یا تیپاکس به هر نقطه از ایران امکان پذیر می باشد.
  • افراد به وسیله باز و بسته کردن درب خودرو می‌توانند در داخل کابین و اتاق خودرو بنشینند.
  • همچنین استفاده از ریموت کنترل برای قفل کردن درب‌های خودرو نیز با استفاده از همین پمپ‌ها انجام می‌شود.
  ایجاد مراکز خدماتی چین در اروپا/ اشپیگل مدعی شد: پکن ایستگاه پلیس ایجاد کرده است

فروشگاه “آژیراک یدک” با شروع و فعالیت اینترنتی,با عنوان فروش لوازم یدکی خودرو در تلاش است تا سهولت در “خرید لوازم یدکی” را برای شما فراهم سازد. شما به راحتی میتوانید پس از انتخاب ماشین،قطعه مورد نظر خود را پیدا کرده و با شماره درج شده تماس بگیرید سپس سفارش خود را ثبت نمایید. ماشین نو با عرضه لوازم یدکی محصولاتِ برندهای مختلف همچون هيوندای، کیا، لیفان، جک، پژو، ایران خودرو ، سایپا، ام وی ام، جیلی، چری، زانتیا، سوزوکی، نیسان، مزدا ، سانگ یانگ، برلیانس، دانگ فنگ، رنو، بسترن، گریت وال، چانگان، ام‌جی، تویوتا، بایک، آلفارومئو، لکسوس، بی وای دی و … توانسته سهم خوبی در ارائه محصولات در فضای فروش آنلاین و اینترنتی داشته باشد. سیستم مکانیکی بسیار پیچیده‌ای در روند باز شدن درب خودرو وجود دارد. در واقع برای باز شدن درب لازم است تا ضامن از دور قلاب آزاد شده و در باز شود.

به این صورت همه این پمپ‌ها به مرکز اصلی وصل شدند و سیستم قفل مرکزی خودرو راه اندازی شد. همچنین استفاده از ریموت کنترل برای قفل کردن درب‌های خودرو نیز با استفاده از همین پمپ‌ها انجام می‌شود. خودروی ما به طور معمول دارای چهار در می‌باشد که هرکدام از این در‌ها دارای یک قفل به صورت جداگانه هستند. این قفل‌ها با استفاده از یک زبانه کار کرده و با چرخش وضعیت زبانه قفل درب خودرو باز یا بسته می‌شود.

فراموش نکنید که مشتریان تهرانی می‌توانند از طریق پست در کمتر از ۲۴ ساعت و از طریق پیک در کمتر از ۲ ساعت، از قطعات خریداری شده را در حجم تک و عمده دریافت کنند. این مجموعه با ارائه قابلیت تعویض و مرجوع کردن قطعات لیفان، جایی برای نگرانی در خریدهای اینترنتی باقی نگذاشته است. در صورتی که در رابطه با نحوه ثبت سفارش و دریافت قطعات سوالاتی در ذهن شماست، می‌توانید برای رفع این ابهامات با پشتیبانی فروش فروشگاه یدک مارکت در ارتباط باشید.

  کره شمالی در پاسخ بیانیه واشنگتن بازدارندگی نظامی خود را تقویت می‌کند

محصولات مرتبط

از لحاظ ظاهری و خواب و چین رنگ دقیقا مطابق قطعات رنگ فابریک می باشد. قطعات خام درب های رنگ کوره ای از کمپانی های ایساکو، راه فدک و همگام تهیه می شود. قابل ذکر است که هیچ گونه بتونه ای در فرایند رنگ آمیزی درب لیفان استفاده نمی شود. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. استفاده از مطالب فروشگاه گاراژ یدک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

درب عقب چپ لیفان X60 اصلی