دلار آمریکا، بازدهی در آستانه نشست FOMC افزایش صعودی دریافت کرد

تحلیل دلار آمریکا (DXY).

  • افزایش فشار قیمت ها و هزینه های اشتغال، USD و بازده را بالاتر از FOMC افزایش می دهد
  • شاخص دلار آمریکا سطح صعودی کلیدی را آزمایش می کند، اما ممکن است بازارها ناامید شوند
  • رویدادهای مهم ریسک پیش رو: داده های FOMC، ISM PMI، ADP و JOLTs، NFP در روز جمعه
  • امروز چشم انداز سه ماهه دوم دلار آمریکا را برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد، در دست بگیرید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

افزایش قیمت ها و هزینه های کارکنان توجه فدرال رزرو را می طلبد

افزایش سه ماهه در کل غرامت کارگران غیرنظامی از حداکثر برآورد اقتصاددانان/تحلیلگران بالاتر رفت. داده های دوره سه ماهه منتهی به ماه مارس پس از افزایش 0.9 درصدی در سه ماه قبل از آن، 1.2 درصد افزایش یافت، که بیش از برآوردهای 1 درصدی بود.

این عدد نسبت به خود عنصر غافلگیرکننده اهمیت کمتری دارد و هنگامی که این رقم را در کنار افزایش تورم ماهانه ماهانه محاسبه می کنید، سوالاتی در مورد اینکه واقعاً موضع سیاست فعلی چقدر محدود کننده است، مطرح می شود.

image1.png

منبع: اداره آمار کار

با توجه به اینکه فدرال رزرو هنوز می‌تواند به نشانه‌هایی از ادامه کاهش تورم اشاره کند، علی‌رغم چالش‌های اخیر، نشان می‌دهد که کمیته ممکن است تکرار کند که باید کارهای بیشتری انجام شود و سیاست‌گذاران به داده‌های آینده نگاه خواهند کرد.

خلاصه پیش‌بینی‌های اقتصادی تا ژوئن منتشر نمی‌شود، به این معنی که فدرال رزرو احتمالاً تا آن زمان زمان خود را معطل می‌کند و از خطر نتیجه‌گیری سریع اجتناب می‌کند. جروم پاول ممکن است به سادگی آنچه را که در 17 آوریل در مورد فشارهای اخیر قیمت‌ها گفته بود تکرار کند، «داده‌های اخیر به وضوح اطمینان بیشتری به ما نداده است و در عوض نشان می‌دهد که احتمالاً برای دستیابی به این اطمینان بیشتر از حد انتظار طول می‌کشد».

  USD/JPY Hit by Potential FX Intervention. Will Bulls Reload?

USD سطح مقاومت کلیدی را آزمایش می کند، اما ممکن است بازارها ناامید شوند

دلار آمریکا در آستانه نشست FOMC پس از افزایش هزینه های اشتغال در روز گذشته، بالاتر رفت. با این حال، شایان ذکر است که هر یک از سه جلسه قبلی فدرال رزرو با کاهش دلار به پایان رسید، بنابراین گاوهای دلار باید این را در نظر داشته باشند.

DXY بالاترین قیمت سالانه 106.51 را آزمایش می‌کند، و نشان می‌دهد که در اوایل جلسه لندن، در حالی که معامله‌گران به دنبال موقعیت‌یابی هستند، نسبت به سطح بیزاری اندکی در روز نشان می‌دهد. به نظر می رسد دلار در حال تلاش برای خروج از کانال نزولی است که پس از تنش زدایی اسرائیل و ایران پدیدار شد. در غیاب تغییری در عبارت بیانیه برای انعکاس احتمال افزایش نرخ، من معتقدم که نوار حرکت صعودی در حال حاضر نسبتاً بالا باقی مانده است. همانطور که گفته شد، لحن جنگ طلبانه فدرال رزرو ممکن است برای مشاهده سودهای حاشیه ای برای گاوها پس از اعلام کافی باشد. سطح علاقه به سمت نزولی در بالاترین حد مارس 2023 یعنی 105.88 ظاهر می شود.

به داده‌های قبل از جلسه، به عنوان مثال، داده‌های ADP و JOLTs توجه داشته باشید، زیرا آنها ادراک بازار را از بازار کار قبل از NFP در روز جمعه نشان می‌دهند.

نمودار روزانه سبد دلاری آمریکا (DXY).

منبع: TradingView، تهیه شده توسط ریچارد اسنو

به دنبال ایده های معاملاتی عملی هستید؟ راهنمای فرصت های معاملاتی برتر ما را با نکات روشنگرانه برای سه ماهه دوم دانلود کنید!

بازدهی خزانه داری ایالات متحده افزایش یافت – 2 سال نقض 5٪

بازدهی در انتهای کوتاه تر منحنی، مانند بازدهی 2 ساله، افزایش یافته است و اکنون بالاتر از نشانگر 5 درصد معامله می شود. نشانه‌های تورم داغ‌تر، بازار را به تعویق انداخته است تا انتظارات خود را در مورد احتمال ظهور کاهش نرخ به تعویق بیندازد و به طور کامل با کاهش ۲۵ واحدی در دسامبر قیمت‌گذاری کند.

در پایان سال 2023، بازارها بین 6 تا 7 قیمت داشتند، در حالی که فدرال رزرو بر روی سه کاهش نرخ بهره قبل از پایان سال ایستاده است، اما حتی این در حال حاضر خوش بینانه به نظر می رسد. انتخابات ایالات متحده در ماه نوامبر نیز با حذف اساساً تاریخ جلسه موضوع را پیچیده تر می کند زیرا فدرال رزرو ترجیح می دهد در طول انتخابات ریاست جمهوری نرخ ها را تغییر ندهد زیرا آنها نسبت به سیاست بی طرف باقی می مانند.

نمودار روزانه بازده خزانه داری 2 ساله ایالات متحده

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

ریسک رویداد اصلی امروز

نقاط داده با اهمیت امروز در رادار شامل اعلامیه FOMC و فشاردهنده اما همچنین داده های PMI پس از اینکه نسخه فلش S&P Global نشان داد شدیدترین کاهش در اشتغال بخش خدمات از سال 2009 (بدون احتساب کاهش کووید) بوده است.

بنابراین، مراقب داده‌های حقوق و دستمزد ADP و نرخ‌های استخدامی که در گزارش JOLTs ذکر شده است نیز امروز موعد مقرر است.

image4.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

  عناوین روزنامه‌های جهان؛ خیزش دوباره کرونا درچین، ازدحام در مراکز درمانی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-yields-receive-bullish-boost-ahead-of-fomc-meeting-20240501.html