دلار آمریکا بر اساس داده‌های تورمی قوی‌تر از حد انتظار جهش کرد، طلا به حمایت سقوط کرد

شاخص دلار آمریکا، اوراق بهادار آمریکا، تجزیه و تحلیل طلا و نمودارها

  • هزینه های سرپناه و غذا در ایالات متحده همچنان در حال افزایش است، هزینه های انرژی کاهش می یابد.
  • شاخص دلار آمریکا بیش از نیم واحد جهش کرد و طلا کاهش یافت.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

تورم ایالات متحده در اوایل امروز بالاتر از انتظارات بازار بود و دلار آمریکا را به بالاترین حد خود در سه ماه اخیر رساند. طبق گزارش اداره آمار کار ایالات متحده،

اداره آمار کار ایالات متحده امروز گزارش داد: «شاخص قیمت مصرف کننده برای همه مصرف کنندگان شهری (CPI-U) پس از افزایش 0.2 درصدی در دسامبر در ماه دسامبر، 0.3 درصد در ژانویه بر اساس تعدیل فصلی افزایش یافت. در 12 ماه گذشته، شاخص کل اقلام قبل از تعدیل فصلی 3.1 درصد افزایش یافت.

شاخص سرپناه در ژانویه به افزایش 0.6 درصدی ادامه داد و بیش از دو سوم افزایش ماهانه همه اقلام را به همراه داشت. شاخص غذا در ژانویه 0.4 درصد افزایش یافت، زیرا شاخص غذا در خانه 0.4 درصد و شاخص غذای دور از خانه 0.5 درصد در طول ماه افزایش یافت. در مقابل، شاخص انرژی در طول ماه 0.9 درصد کاهش یافت که تا حد زیادی به دلیل کاهش شاخص بنزین است.

image1.png

برای همه اطلاعات اقتصادی منتشر شده و رویدادها را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

توصیه شده توسط Nick Cawley

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

بازدهی خزانه داری ایالات متحده پس از انتشار با افزایش نرخ حساس 2 ساله ایالات متحده با 12 واحد پایه به 4.60 درصد افزایش یافت زیرا معامله گران شروع به عقب راندن انتظارات برای کاهش زودهنگام نرخ بهره در ایالات متحده کردند. نشست ماه مه اکنون در حال تعیین قیمت است، در حالی که اکنون 100 واحد کاهش در سال جاری مشاهده می شود که از 150 واحد پایه در ابتدای سال 2024 کاهش یافته است.

  دلار استرالیا نسبت به انتصاب میشل بولاک، فرماندار جدید RBA، شکست خورد

بازده UST 2 ساله

image2.png

شاخص دلار آمریکا پس از انتشار به بالاترین حد خود در سه ماه اخیر رسید و بالاتر از سطح مقاومت قبلی در 104.66 شکست.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image3.png

طلا دوباره تحت فشار قرار گرفته و در حال آزمایش حمایت در حدود 2009 دلار در هر اونس است. سطح و به نظر می رسد که پشتیبانی از رقم بزرگ را در 2000 دلار در هر اونس نیز آزمایش کند.

نمودار قیمت روزانه طلا

image4.png

نمودارها از طریق TradingView

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 60.37 درصد معامله‌گران طلای خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به فروش 1.52 به 1 است. تعداد خالص معامله‌گران 9.54 درصد کمتر از دیروز و 6.77 درصد کمتر از هفته گذشته است. خالص شورت معامله گران 20.35 درصد بیشتر از دیروز و 11.68 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ببینید چگونه تغییرات روزانه و هفتگی در داده‌های IG Retail Trader می‌تواند بر احساسات و عملکرد قیمت تأثیر بگذارد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 19% -20% 5%
هفتگی 30% -30٪ 5%

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-jumps-on-higher-than-expected-inflation-data-gold-crumbles-into-support-20240213.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار