دلار آمریکا در خطر با Core PCE در Deck، راه اندازی بر روی EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY

پیش بینی دلار آمریکا

  • را دلار آمریکا هفته گذشته تحت فشار محوری بانک مرکزی ایالات متحده فروخته شد
  • موضع بد فدرال رزرو باعث شد تا انتظارات نرخ بهره به شدت کاهش یابد و بازدهی ایالات متحده در این روند به تعویق بیفتد.
  • این مقاله به چشم‌انداز فنی می‌پردازد یورو/دلار آمریکا، USD/JPY و GBP/USD در پی رویدادهای اخیر بازار

بیشترین خوانده شده: پیش‌بینی قیمت طلا: تغییر محور فدرال رزرو یا کنترل خسارت؟ سطوح کلیدی برای XAU/USD

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه‌گیری می‌شود، هفته گذشته متحمل زیان‌های سنگینی شد که تحت فشار سقوط بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده در اکثر دوره‌ها به دنبال چرخش فدرال رزرو بود. اگرچه بانک مرکزی ایالات متحده تنظیمات سیاست خود را در روز چهارشنبه بدون تغییر نگه داشت، اما از موضعی کفرآمیز پذیرفت – چرخشی که بر اساس لفاظی های اخیر بعید به نظر می رسید.

برای ارائه برخی زمینه‌ها، فدرال رزرو دیدگاه خوش‌بینانه‌تری نسبت به دورنمای تورم اتخاذ کرد، شروع بحث در مورد کاهش نرخ بهره را تایید کرد و در پایان آخرین جلسه سال خود، 75 نقطه پایه کاهش در سال 2024 را نشان داد. تغییر غیرمنتظره در استراتژی، سرمایه گذاران را غافلگیر کرد و در سمت اشتباه معامله قرار گرفت و انتظارات نرخ بهره را به شدت پایین آورد (نمودار زیر را ببینید).

صندوق های آتی فدرال رزرو 2024 (بازده ضمنی)

نموداری از خطوط رنگی مختلف توضیحات به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView

جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک، در مصاحبه ای قبل از آخر هفته، با این ایده که سیاست گذاران آشکارا در مورد کاهش هزینه های استقراض صحبت می کنند، مخالفت کرد، اما وال استریت این تناقض را کم اهمیت جلوه داد. تئوری‌های زیادی برای توضیح این تغییر ظاهر شده‌اند، اما بیشتر معامله‌گران معتقدند که این یک تغییر کامل سیاست نیست، بلکه یک تاکتیک کنترل آسیب برای از بین بردن ارواح حیوانات و جلوگیری از کاهش بیشتر شرایط مالی است.

  ایران، حلقه طلایی اتصال «کمربند-راه» به جغرافیای اتحادیه عرب

آیا در مورد چشم انداز فنی و بنیادی دلار آمریکا متعجب هستید؟ با پیش بینی سه ماهه ما شفافیت به دست آورید. اکنون آن را دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

با توجه به اینکه بازارها به طور فزاینده ای مطمئن هستند که فدرال رزرو در 12 ماه آینده موضع خود را کاهش خواهد داد، بازده اوراق قرضه و دلار آمریکا احتمالاً در کوتاه مدت به سمت نزولی باقی می مانند. با این حال، انتظارات بهره می تواند تغییر کند، به خصوص اگر داده های دریافتی نشان دهنده رشد قوی و افزایش فشارهای تورمی باشد. به همین دلیل، معامله گران باید تقویم اقتصادی را زیر نظر داشته باشند.

در روزهای اول هفته هیچ رویداد ریسک مهمی وجود نخواهد داشت، اما جمعه با انتشار درآمد شخصی و هزینه ها، گزارشی کلیدی حاوی اطلاعاتی در مورد هزینه های مصرف کننده و مهمتر از آن، PCE اصلی، شاخص تورم مورد علاقه فدرال رزرو، اهمیت خواهد داشت. .

برای اینکه مسیر FOMC، همانطور که توسط فعالان بازار کاهش یافته است، همچنان ادامه داشته باشد، هزینه های شخصی و PCE اصلی باید خودداری کنند. عدم نشان دادن اعتدال نشان‌دهنده این است که اقتصاد همچنان داغ است و کاهش موضع سیاست زودهنگام خواهد بود – سناریویی که می‌تواند جرقه‌ای برای قیمت‌گذاری مجدد انتظارات نرخ بهره و افزایش ارزش دلار در این فرآیند باشد.

تصویربرداری از صفحه زیر که از تقویم اقتصادی DailyFX تهیه شده است، برآوردهای توافقی را برای گزارش درآمد شخصی و هزینه های آینده ارائه می دهد.

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

برای تجزیه و تحلیل کامل از یوروچشم انداز میان مدت، یک نسخه از چشم انداز معاملات سه ماهه ما را درخواست کنید. رایگان است!

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

EUR/USD هفته گذشته افزایش یافت، اما نتوانست مقاومت خوشه‌ای را در منطقه 1.1015 از بین ببرد و قیمت‌ها پس از آزمایش این منطقه کاهش یافت. اگر حرکت صعودی به کاهش خود ادامه دهد و فروشندگان دوباره وارد صحنه شوند، اولین خط دفاعی در برابر یک حمله نزولی در 1.0830 قرار دارد، نزدیک به میانگین متحرک ساده 200 روزه. زیان های بعدی می تواند توجه را به 1.0770 جلب کند و به دنبال آن حمایت بلندمدت خط روند روی 1.0640 قرار گیرد.

از سوی دیگر، اگر جفت موفق شود بالاتر تثبیت شود و مقاومت بالای 1.0995 تا 1.1020 را از بین ببرد، یک حرکت بالقوه به سمت دسته 1.1100 می تواند در کارت باشد. شکستن این سقف ممکن است برای گاوها چالش برانگیز باشد، اما در صورت شکست، چشم انداز بازگشت به اوج های 2023 در مجاورت 1.1275 را نمی توان نادیده گرفت.

نمودار فنی EUR/USD

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView تهیه شد

پویایی را کاوش کنید ین ژاپن در بازارهای FX با دانلود راهنمای جامع ما در مورد تجارت USD/JPY – مملو از نکات تخصصی!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله USD/JPY

تحلیل فنی USD/JPY

USD/JPY هفته گذشته به شدت کاهش یافت و از میانگین متحرک ساده 200 روزه عبور کرد و به پایین تر از آن رسید که نشان دهنده پیشرفت نزولی در تحلیل تکنیکال است. اگر ضرر در روزهای آینده ادامه یابد، این جفت ممکن است پایه ای در اطراف سطح روانی 141.00 ایجاد کند. نگه داشتن این طبقه ضروری است. عدم انجام این کار می تواند جرقه بازگشتی به سمت حمایت خط روند در 139.40 را ایجاد کند.

از سوی دیگر، اگر USD/JPY به طور غیرمنتظره ای بازگشت خود را از سر بگیرد، اولین مانع در مسیر بهبود، میانگین متحرک ساده 200 روزه است. با توجه به بدتر شدن احساسات پیرامون دلار آمریکا، غلبه بر این مانع ممکن است دشوار باشد، اما حرکت موفقیت آمیز بالای آن می تواند در را برای صعود به سمت 144.60 باز کند. با قدرت بیشتر، توجه به دسته 146.00 معطوف می شود.

  چین: گسترش ناتو در آسیا ، صلح و ثبات منطقه‌ای را تضعیف می‌کند

نمودار فنی USD/JPY

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

علاقه مند به یادگیری نحوه موقعیت یابی خرده فروشی می تواند سرنخ هایی در مورد آن ارائه دهد پوند/سوگیری جهتی USD؟ راهنمای احساسات ما بینش های ارزشمندی در مورد این موضوع دارد. اکنون راهنمای رایگان را دریافت کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 10% -8٪ 0%
هفتگی -8٪ 7% 0%

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD هفته گذشته جهش کرد و برای مدت کوتاهی به بهترین سطح خود از اواخر ماه اوت رسید. با این حال، حرکت مثبت در روز جمعه شروع به کاهش کرد زیرا این جفت ارز در اطراف منطقه 1.2795 با مقاومت مواجه شد و راه را برای یک عقب نشینی ملایم از آن اوج ها هموار کرد. اگر قیمت ها در جلسات معاملاتی آتی پایین تر باشند، حمایت نزدیک به 1.2590 و به دنبال آن 1.2500، دقیقاً در حدود میانگین متحرک ساده 200 روزه مشاهده می شود.

برعکس، اگر خریداران دوباره تسلط خود را به دست آورند و کابل را بالاتر ببرند، مقاومت اولیه در 1.2720، اصلاح فیبوناچی 61.8% از فروش جولای/اکتبر، و پس از آن 1.2795 ظاهر می شود. با حرکت فراتر از این سطوح، تمرکز به 1.2830 تبدیل می شود. غلبه بر این مانع یک کار بزرگ برای گاوها خواهد بود، اما اگر شکست رخ دهد، یک آزمایش مجدد از علامت 1.3000 می تواند در افق باشد.

نمودار فنی GBP/USD

تصویری از یک نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-in-peril-with-core-pce-on-deck-setups-eur-usd-gbp-usd-usd-jpy-20231217.html