دلار آمریکا روی هاوکیش پاول پرواز می کند

پیش بینی دلار آمریکا – یورو/دلار، دلار/ین، دلار استرالیا/دلار آمریکا و طلا

  • این دلار آمریکاهمانطور که با شاخص DXY اندازه گیری شد، بازده اوراق قرضه ایالات متحده افزایش یافت
  • نظرات جنگ طلبانه پاول، پیشروی دلار را تقویت می کند
  • این مقاله بررسی می کند یورو/دلار آمریکا، USD/JPY، AUD/USD و قیمت طلا از نقطه نظر فنی، تجزیه و تحلیل سطوح کلیدی برای تماشا در روزهای آینده

بیشترین خوانده شده: قیمت طلا، نقره افزایش یافت، پالادیوم در سقوط آزاد، سطوح کلیدی برای XAU/USD، XAG/USD

دلار آمریکا جلسه را با لحن ضعیفی آغاز کرد، اما در معاملات بعد از ظهر به دلیل افزایش بازدهی پس از تقاضای ضعیف برای اوراق بهادار دولتی ایالات متحده در حراج مهم خزانه داری، افزایش یافت. حرکت رو به رشد دلار بعداً با اظهارات جنگ طلبانه پاول، رئیس فدرال رزرو، در طی یک پانل سازماندهی شده توسط صندوق بین المللی پول، تقویت شد.

در اظهارات عمومی، رئیس FOMC گفت که سیاستگذاران مطمئن نیستند که به یک موضع محدود کننده کافی دست یافته اند تا تورم را به صورت پایدار به هدف 2.0 درصد برگردانند. او همچنین اشاره کرد که پیشرفت بیشتر در زمینه فشار قیمت های خنک کننده تضمین نشده است و رشد قوی تر می تواند نرخ های بالاتر را تضمین کند. وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، شاخص DXY تقریباً 0.4 درصد در روز افزایش یافت.

در مجموع، نظرات پاول نشان می دهد که بانک مرکزی 100 درصد متقاعد نشده است که چرخه پیاده روی به پایان رسیده است. این می‌تواند به معنای افزایش احتمالی دیگری در ماه آینده یا در ژانویه باشد، به‌ویژه اگر شرایط مالی همچنان رو به بهبود باشد، همانطور که از اواخر اکتبر گذشته (سهام‌های فناوری با نادیده گرفتن عملکرد امروز در افت صعودی بوده‌اند).

آیا دلار آمریکا به زودی بالا می رود یا افزایش اخیر ادامه می یابد؟ همه پاسخ ها را در راهنمای پیش بینی معاملات Q4 ما دریافت کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

مربوط: پیش‌بینی دلار استرالیا – AUD/USD کاهش نزولی را در Fakeout Fallout افزایش داد

در حال حاضر، انتظارات در حالت نوسان باقی می‌مانند و احساسات با قدرت یا ضعف انتشار داده‌ها تغییر می‌کند. به همین دلیل ضروری است که معامله گران به تقویم اقتصادی در روزها و هفته های آینده توجه داشته باشند. با این حال، یکی از گزارش های کلیدی که ارزش دنبال کردن دارد، بررسی شاخص قیمت مصرف کننده در اکتبر است که قرار است سه شنبه آینده منتشر شود.

  بیانیه اجلاس بالی با رنگ و بوی سیاسی؛ ابراز تاسف از جنگ اوکراین

از نظر پیش‌بینی‌های تحلیلگران، پیش‌بینی می‌شود که CPI سرفصل در ماه گذشته 0.1 درصد بر مبنای تعدیل فصلی افزایش داشته باشد و نرخ سالانه را از 3.7 درصد قبلی به 3.3 درصد کاهش دهد. گیج اصلی، به نوبه خود، ماهانه 0.3 درصد افزایش می یابد، که منجر به قرائت سالانه 4.3 درصد می شود – بدون تغییر نسبت به سپتامبر.

با توجه به حساسیت فدرال رزرو به اطلاعات دریافتی و ترس از خطرات تورمی، هرگونه انحراف رو به بالا در داده های رسمی از برآوردهای اجماع باید بازده اوراق قرضه را افزایش داده و به افزایش نرخ بهره برای مدت طولانی تری کمک کند. این سناریو برای دلار آمریکا مثبت، اما برای طلا، یورو، دلار استرالیا و ین منفی خواهد بود.

کنجکاو در مورد مسیر مورد انتظار برای EUR/دلار آمریکا و کاتالیزورهای بازار که باید در رادار شما باشند؟ تمام جزئیات را در پیش بینی معاملات یورو در سه ماهه چهارم ما بررسی کنید. اکنون آن را دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

پس از رد شدن از مقاومت فیبوناچی در 1.0765، EUR/USD یک عقب نشینی سریع را تجربه کرد، به طوری که نرخ ارز اکنون به حد پایین باند حمایت در 1.0650 می رسد. گاوها باید به هر قیمتی از این کف دفاع کنند – عدم انجام این کار می تواند جفت را چرخانده و قیمت ها را به سمت حمایت خط روند در 1.0555 سوق دهد. در نقاط ضعف بیشتر، امکان آزمایش مجدد پایین ترین سطح 2023 در نظر گرفته می شود.

در صورتی که بازار بچرخد و احساسات به نفع گاوها تغییر کند، اولین مانع فنی برای تماشا در 1.0765 ظاهر می شود، جایی که میانگین متحرک ساده 200 روزه با 38.2% اصلاح فیب مربوط به کاهش ژوئیه/اکتبر مطابقت دارد. غلبه بر این تلاقی سطوح کلیدی می تواند حرکت صعودی را تقویت کند و راه را برای حرکت به سمت 1.0840 هموار کند.

  رییس جمهوری برزیل: چین جهان را به جای بهتری تبدیل کرد

نمودار فنی EUR/USD

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

با دانلود پیش بینی معاملات رایگان سه ماهه چهارم امروز ما، بینشی در مورد چشم انداز اساسی و فنی ین ژاپن به دست آورید.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

تحلیل فنی USD/JPY

USD/JPY هفته گذشته عقب نشینی کرد، اما حرکت صعودی خود را مجدداً تثبیت کرد و سقف مهمی را در 150.90 برداشت و به سمت اوج های 2022 و 2023 خود حرکت کرد، درست از مرز روانی 152.00. با کاهش قیمت ها و نزدیک شدن به یک منطقه مهم فناوری، معامله گران باید احتیاط کنند زیرا توکیو ممکن است در هر لحظه برای مهار فعالیت های سفته بازی و جلوگیری از کاهش بیشتر ارزش ین اقدام کند.

در صورت مداخله FX توسط مقامات ژاپنی، USD/JPY می تواند به سرعت به زیر 150.90 سقوط کند و به سمت دستگیره 149.00 حرکت کند. در نقطه ضعف بیشتر، تمرکز روی 147.25 و به دنبال آن 146.00 تغییر می کند. اگر توکیو از بازارهای ارز دور بماند و اجازه دهد که صرافی به بالای 152.00 برود، افزایش احتمالی به سمت مرز بالایی کانال صعودی میان مدت در 153.40 قابل تصور است.

نمودار فنی USD/JPY

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

آیا علاقه مند به یادگیری موقعیت های خرده فروشی هستید که چگونه می تواند مسیر کوتاه مدت دلار استرالیا را شکل دهد؟ راهنمای احساسات ما اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار دارد – اکنون آن را دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% -8٪ -1٪
هفتگی 21% -30٪ 4%

AUD/USD TECHNICAL Analysis

AUD/USD در روز پنج شنبه برای چهارمین جلسه متوالی سقوط کرد و تمام سودهای انباشته شده پس از شکست صعودی هفته گذشته را که مشخص شد تقلبی بود، پاک کرد. پس از این عقب نشینی، این جفت به حمایت مهم نزدیک به 0.6350 رسیده است. یکپارچگی این سطح منطقه حیاتی است. عدم حفظ آن می تواند منجر به افت تا 0.6325 شود. با توجه به ضعف بیشتر، بازنگری به پایین ترین سطح امسال می تواند در کار باشد.

با وجود شکست اخیر برای دلار استرالیا، سناریوی صعودی را نباید به طور کامل نادیده گرفت. گفته می‌شود، اگر گاوها بازگشتی را مهندسی کنند و باعث بازگشت مجدد به سطوح فعلی شوند، مقاومت بالای سر در اطراف دسته 0.6400 و به دنبال آن 0.6460 ظاهر می‌شود. غلبه بر این مانع فنی می تواند شتاب صعودی را مجدداً شعله ور کند و در را برای صعود به سمت اوج های نوامبر نزدیک به 0.6500 باز کند.

نمودار فنی AUD/USD

تصویری از یک نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

نمودار AUD/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

آیا نمی دانید که چگونه موقعیت خرده فروشی می تواند قیمت طلا را شکل دهد؟ راهنمای احساسات ما پاسخ‌هایی را که شما به دنبال آن هستید ارائه می‌دهد – از دست ندهید، هم‌اکنون آن را دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 0% -3٪ -1٪
هفتگی 2% 5% 3%

تجزیه و تحلیل فنی طلا

در اوایل این هفته، زمانی که گاوها نتوانستند سقف بحرانی را در منطقه 2010/2015 دلار بردارند، طلا کاهش یافت. با این حال، XAU/USD پس از این عقب نشینی شروع به افزایش کرده است، به طوری که قیمت ها با حمایت در حدود میانگین متحرک ساده 200 روزه قبل از یک جهش متوسط ​​مواجه شده اند. اگر نرخ سود در جلسات معاملاتی آتی افزایش یابد، مقاومت اولیه در 1980 دلار و پس از آن 2010 دلار / 2015 دلار ظاهر می شود.

برعکس، اگر فروشندگان بازگردند و دوباره دست بالا را در بازارهای مالی به دست آورند، طبقه اول برای نظارت 1945 دلار است که با SMA 200 روزه مطابقت دارد. اگرچه طلا ممکن است در طول یک عقب نشینی جای پایی در این منطقه پیدا کند، اما شکست می تواند منجر به نزول به 1920 دلار شود. در زیر این منطقه، تمرکز به 1900 دلار تغییر می کند.

نمودار قیمت طلا (قراردادهای آتی)

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingVie ایجاد شدw



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-dollar-flies-on-hawkish-powell-setups-on-eur-usd-usd-jpy-aud-usd-gold-20231109.html