دلار استرالیا قادر به بهره برداری از داده های ضعیف تر ایالات متحده نیست

AUD/USD تجزیه و تحلیل و نکات صحبت

  • بازار کار استرالیا قوی می ماند اما به اندازه ای نیست که AUD را افزایش دهد.
  • مجوزهای ساختمانی ایالات متحده و مقامات فدرال رزرو در اواخر امروز مورد توجه قرار خواهند گرفت.
  • AUD/USD ممکن است برای نزولی بیشتر باشد.

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. امروز چشم انداز دلار استرالیا در Q4 را برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله‌گری باشد، دریافت کنید.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی دلار استرالیا

دلار استرالیا به پایین تر از این کاهش یافته است 0.6500 یک بار دیگر دسته روانی دیروز، ما شاهد بودیم که داده‌های تغییر اشتغال استرالیا با وجود افزایش نرخ بیکاری، برآوردها را شکست داد 0.1٪ بالاتر به طور کلی، بازار کار استرالیا همچنان فشرده است و بانک رزرو استرالیا (RBA) را در نوبت خود نگه می دارد.

از دیدگاه دلار، داده های مستمر مطالبات بیکاری به سطوحی رسید که آخرین بار تقریباً دو سال پیش در کنار شکست اولیه ادعاها مشاهده شده بود. داده‌های اقتصادی اخیر ایالات متحده نشانه‌هایی از ضعف را نشان می‌دهد، اما مقامات فدرال رزرو با برخی پیام‌های جنگ‌طلبانه در حمایت از اظهارات اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، مقابله کردند.

روز پیش رو نسبتاً خاموش خواهد بود، اما ارقام مجوزهای ساختمانی ایالات متحده پس از غیبت دیروز NAHB بر سرفصل ها غالب خواهد شد. سخنرانان فدرال رزرو تا امروز ادامه خواهند داشت و جالب است که آیا سخنرانان امروزی مخالفت با سیاست های پولی تسهیل کننده را ادامه دهند یا خیر.

  اتاق فرار اردبیل اسکیپ روم کارآگاهی اولین بار در اردبیل-آل اسکیپ

تقویم اقتصادی AUD/USD (GMT +02:00)

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه AUD/USD

image2.png

نمودار تهیه شده توسط Warren Venketas، TradingView

قیمت روزانه AUD/USD پس از بسته شدن فتیله بالایی در روز چهارشنبه که اکنون با 0.6459 پشتیبانی از نوسان شاخص قدرت نسبی (RSI) واگرایی نزولی/منفی را نشان می‌دهد و در صورت آشکار شدن این امر می‌تواند شاهد شکست بیشتر این جفت باشد. اگر بسته امروز پایین تر از 0.6459 با نوسان پایین، میانگین متحرک 50 روزه (زرد) می تواند برای خرس های AUD در نظر گرفته شود.

سطوح پشتیبانی کلیدی:

داده های احساسات مشتری IG: مختلط (AUD/USD)

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص هستند بلند در AUD/USD، با 68% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند.

آخرین راهنمای احساسات (در زیر) را دانلود کنید تا ببینید چگونه تغییرات موقعیتی روزانه و هفتگی بر احساسات و چشم انداز AUD/USD تأثیر می گذارد.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-aud-usd-price-forecast-aussie-dollar-unable-to-exploit-weaker-us-data-wv-20231117.html