راسل 2000 صعودی به عنوان سناریوی فرود نرم کشش می یابد

به دنبال استراتژی های جدید برای سال 2024 هستید؟ ایده های تجاری برتر که توسط تیم متخصصان DailyFX ایجاد شده است را بررسی کنید

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

چرخش غیرمنتظره فدرال رزرو در نشست سیاست پولی دسامبر خود، احتمال رکود در سال آینده را به میزان قابل توجهی کاهش داده است و سناریوی فرود نرم را محتمل ترین نتیجه برای اقتصاد می کند.

برای زمینه، سیاستگذاران سیگنال داده اند که رشد را بر تورم اولویت خواهند داد و نشان داده اند که طی 12 ماه آینده کاهش های متعددی را در نرخ بهره خواهند داشت، که بازدهی را در اواخر سال 2023 متحول خواهد کرد – وضعیتی که شرایط مالی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

آرام شدن شرایط مالی، به نوبه خود، سهام را تقویت کرده و شاخص‌های اصلی سهام ایالات متحده را به سمت رکوردهای تازه سوق داده است. انتظار می‌رود افزایش ارزش دارایی‌ها در کوتاه‌مدت به افزایش اثر ثروت کمک کند و به حمایت از هزینه‌های خانوار – محرک اصلی تولید ناخالص داخلی ایالات متحده کمک کند.

با تثبیت چشم‌انداز اقتصادی و نشان دادن نشانه‌هایی از بهبود، سهام‌های با سرمایه کوچک که به طور تاریخی در زمان‌های نااطمینانی بازار کمتر رشد کرده‌اند، در سه ماهه اول 2024 پس از عقب افتادن در بیشتر سال 2023 عملکرد خوبی خواهند داشت و احتمالاً عملکرد بهتری از شرکت‌های بزرگ‌تر خواهند داشت. این امر باعث می شود راسل در اوایل سال جدید موقعیت خوبی برای فرماندهی قدرت داشته باشد.

  کره جنوبی: به دنبال همکاری با چین برای خلع سلاح پیونگ یانگ هستیم

با تمرکز بر تحلیل تکنیکال، راسل 2000 در پایان سه ماهه چهارم در سال 2023 افزایشی را تجربه کرد، اما با مقاومت سختی در 2050 مواجه شد، سقفی کلیدی که توسط اصلاح فیبوناچی 50 درصدی از فروش نوامبر 2021/اکتبر 2023 تعریف شده است.

برای اطمینان بیشتر در تز صعودی، معیار با کپ کوچک باید قاطعانه از سطح 2050 صعود کرده و بسته شود، با شکست موفقیت آمیز در را برای صعود به 2150 باز کند. افزایش‌های بعدی می‌تواند نشان‌دهنده ادامه احتمالی به سمت 2300 و به دنبال آن 2355 باشد.

در صورت ضعف غیرمنتظره و پایدار، اگر قیمت ها در نزدیکی سطح روانشناختی 1900 در یک شمع هفتگی کاهش یابند و به زیر سطح حمایت نزدیک شوند، سوگیری صعودی باطل خواهد شد.

اگر به دنبال تجزیه و تحلیل عمیق از شاخص های سهام ایالات متحده هستید، پیش بینی معاملات سه ماهه اول بازار سهام ما مملو از بینش های بنیادی و فنی عالی است. اکنون آن را دریافت کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

نمودار هفتگی راسل 200

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

منبع: TradingView، تهیه شده توسط دیگو کولمن



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bullish-russell-2000-as-soft-landing-scenario-gets-traction-20231229.html