رالی بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) ادامه دارد، سطوح مقاومت تحت فشار قرار می گیرند

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC):

  • بیت کوین و اتریوم به بالاترین سطح چند ماهه بازگشتند.
  • آیا فصل مورد انتظار آلت کوین آغاز شده است؟

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

بیت کوین روز چهارشنبه به بالاترین حد خود در 18 ماه گذشته رسید، زیرا خریداران همچنان بر فضای ارزهای دیجیتال تسلط دارند. بزرگ‌ترین سکه از نظر ارزش بازار از مقاومت 37.3 هزار دلاری عبور کرد و 37980 دلار را قبل از برگشت شکست. بیت کوین در حال حاضر در دو طرف 37.3 هزار دلار معامله می شود و اگر بیت کوین بتواند این سطح را به عنوان پشتیبان حفظ کند، در روزها و هفته های آینده احتمالاً اوج های چند ماهه جدید خواهد بود. سطح بعدی مقاومت افقی در 40 هزار دلار دیده می شود.

بیت کوین (BTC) با بلندتر شدن صدای ETF نقطه ای به رشد خود ادامه می دهد

نمودار قیمت روزانه بیت کوین (BTC/USD) – 16 نوامبر 2023

image1.png

اتریوم در ماه گذشته بیش از 35 درصد رشد کرده است زیرا تب ETF نقطه ای همچنان دومین ارز دیجیتال بزرگ را بالاتر می برد. ETH/USD کمی بیش از یک هفته پیش در برنامه BlackRock ETF به بالاترین حد خود در 7 ماه گذشته رسید، اما هنوز نتوانسته است این بالاترین را پس بگیرد. پشتیبانی نزدیک به 2032 دلار است و اگر Eth/USD بخواهد بالاتر رود باید حفظ شود.

نمودار قیمت روزانه اتریوم (ETH/USD) – 16 نوامبر 2023

image2.png

یکی از دلایلی که اتریوم در چند هفته گذشته عملکرد ضعیفی نسبت به بیت کوین داشته است، عملکرد قوی است که در بازار آلتکوین مشاهده می شود زیرا سایر کوین های L1 توجه بازار را به خود جلب می کنند. در 30 روز گذشته، اتریوم 28٪ به قیمت خوب رسیده است، در حالی که Solana (SOL) 170٪ بالاتر است، Cardano (ADA) 60٪ افزایش یافته است و افزایش اخیر در Avalanche (AVAX) شاهد افزایش قیمت بیش از حد بوده است. 150 درصد در حالی که این عملکرد اخیر و عملکرد بهتر اتریوم چشمگیر است، همه این L1 ها در 18 ماه گذشته عملکرد کمتری نسبت به ETH داشته اند.

نمودار هفتگی گسترش سولانا/اتریوم

image3.png

نمودار هفتگی گسترش کاردانو/اتریوم

image4.png

همه نمودارها از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-btc-ethereum-eth-rally-continues-resistance-levels-come-under-pressure-20231116.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار