سئو چیست ؟ آموزش سئو برای افراد مبتدی نوین

سئو چیست ؟ آموزش سئو برای افراد مبتدی نوین

هدف ما فقط کسب جایگاه در گوگل نیست بلکه پاسخ به نیاز مخاطبینی است که از مجراهای مختلفی به دنبال جواب خود هستند. در گذشته یک کارشناس سئو با چند تکنیک به موفقیت می‌رسید اما امروزه رمز موفقیت در موتورهای جستجو براساس ارتباط و تعامل کاربر با سایت سنجیده می‌شود. در نهایت به یاد داشته باشید شرط لازم و کافی برای اجرای مناسب یک پروژه‌ِی سئو، کسب بیشترین نسبت کلیک به بازدید در تمام عبارات کلیدی مرتبط با موضوع (و نه فقط یک عبارت کلیدی خاص) است.

  • ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم.
  • به عبارت دیگر، اگر از HTTPS استفاده نکنید، ممکن است وب سایت شما در گوگل بدتر از رقبا عمل کند.
  • دانش نحوه کارکرد خزنده ها، نحوه درخواست کردن و راهنمایی آنها، آشنایی و توانایی ویرایش فایل هایی مانند Robots.txt، اسکیما مارک آپ، بررسی و رفع ایرادات گوگل سرچ کنسول و … را می توان سئو تکنیکال دانست.
  • افزونه های سئو رنک مث و یوست به شما در ساخت نقشه سایت به فرمت XML کمک خواهند کرد.

رتبه بالای وبسایت یک کسب و کار در نتایج جستجو‌ی گوگل منجر به افزایش بازدید و افزایش آگاهی از برند خواهد شد که جلب توجه بیشتر مشتریان بالقوه و افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. انجام سئو بصورت اصولی به کسب و کارها کمک می‌کند میزان بازدید و اعتبار خود را افزایش دهند. اگر سایت شما برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکارتان در صفحه یک نتایج جستجوی گوگل نشان داده نشود، تعداد زیادی از مشتریانتان را از دست خواهید داد.

  کره جنوبی و آمریکا تشکیلات مشورتی هسته‌ای تشکیل می‌دهند

سئو تکنیکال (Technical SEO)

این نکته را در کسب درآمد اینترنتی به ياد باید داشته باشید که بازدید بیشتر به معنی مشتری بیشتر و خرید بیشتر و در نهایت سود بیشتر است. ما در یک مقالۀ جداگانه به‌طور کامل درمورد تحقیق کلمۀ کلیدی صحبت کرده‌ایم. حالا که با مفهوم کیورد ریسرچ آشنا شدیم، بهتر است ببیینم این کار در چه مراحلی انجام می‌شود.

استراتژی سئو، برنامه ریزی، برنامه ریزی و بازهم برنامه ریزی!

همیشه سعی کنید عنوان سئوی مطالبتان را جذاب بنویسید و نکات زیر را در آن‌ها رعایت کنید. پیشنهاد می‌کنم همین حالا یا بعد از مطالعۀ این مقاله چک‌لیست سئو که در پایان برای شما گذاشته‌ایم را دانلود کنید و اگر امکانش بود پرینت بگیرید. با این چک‌لیست می‌توانید به صورت منظم کارهای سئوی سایتتان را انجام دهید و پس از پایان هر بخش آن را علامت بزنید. در مرحله بعدی، صفحات موجود در فهرست گردآوری شده را با در نظر گرفتن صدها فاکتور رتبه دهی (Ranking Factor)، رتبه‌بندی و تجزیه و تحلیل می‌کنند.

هاست فضایی از یک کامپیوتر است که توسط اینترنت به شبکه های داده متصل می شود. بطور کلی و ساده، بخش اصلی سرعت یک وبسایت بخصوص در زمانی که کاربران زیادی روی سایت هستند، به هاست و سرور برمیگردد. توصیه می شود برای اشتن سرعت بهتر، حتما از هاست و سرور مجازی قوی استفاده کنید. بایدو را شاید صرفا در چین استفاده کنند چراکه موتور جستجوگر قدرتمند چینی است. این وبسایت در چین بیش از 80 درصد جستجو ها را در اختیار دارد؛ با این حال با داشتن حدود 1.7 درصد از جستجوی جهانی، در رتبه سوم موتور های جستجو قرار می گیرد.

  کره شمالی ۲ موشک کروز شلیک کرد